Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 5 [ 112 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

WK Herning: Kür op muziek nu live te volgen

 
Profiel   

Ik vind Bohemian zoveel beter dan Vamos Amigos. Vamos duikt heel snel achter de hand, echt een gigantisch sensibel paard.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-22 22:58 



 
Profiel   

Veelste hoog gepunt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-22 22:58 



 
Profiel   

Ik snap hier niks van, ik vind dit helemaal niet goed? Die piaffe sloeg echt nergens op, die was gewoon niet goed uitgevoerd en dan nog een 8.4 voor krijgen :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-22 22:59 



 
Profiel   

Ik word hier ook niet heel enthousiast van :+
Ik ben in elk geval overduidelijk team GB :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-22 23:00 



 
Profiel   

Ik ben team Glamourdale :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-22 23:00 



 
Profiel   

Ja hoor, Lottie heeft em!!! Super gaaf! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-22 23:00 



 
Profiel   

De dressuursport is officieel kapot. Dit slaat echt nergens op :') Echt, kan iemand het me uitleggen?
Edit: Dan doel ik op de 89% voor Cathrine.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-22 23:00 



 
Profiel   

Wat, Glamourdale is een zeer terechte winnaar. Ik had alleen graag Dinja tweede zien worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-22 23:01 



 
Profiel   

Het is weer eens jurysport....

Z'n flinke fout in de uitgestrekte draf terwijl Hermes foutloos was én veel fijner beeld vond geven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-22 23:02 



 
Profiel   

De Britten reden inderdaad fantastisch. Isabel Werth vond ik ook niet om aan te zien. Al haar paarden hebben ook een kuil in de rug. Lopen totaal uit elkaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-22 23:02 



 
Profiel   

Persoonlijk zou mijn 123 er zo uitzien:

1. Lottie Fry
2. Gareth Hughes
3. Dinja van Liere

De harmonie van Gareth was echt fantastisch, zwaar onderpunt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-22 23:03 



 
Profiel   

Avalanche schreef
Wat, Glamourdale is een zeer terechte winnaar. Ik had alleen graag Dinja tweede zien worden.


Eens. Tuurlijk telt het niet voor de punten, maar vindt Hermes ook veel mooier paard dan Vamos Amigos.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-22 23:03 



 
Profiel   

Wat een ongelofelijk onbegrijpelijke score voor Dufour. Deze proef was zoveel beter dan het geruk en gepluk van Fry. Ze had overigens ook een flink jury verschil.

Wel een prachtige derde plaats voor Dinja. Ze heeft een schitterende proef neergezet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-22 23:03 



 
Profiel   

Earth schreef
De dressuursport is officieel kapot. Dit slaat echt nergens op :') Echt, kan iemand het me uitleggen?
Edit: Dan doel ik op de 89% voor Cathrine.


Thuis voordeel houden we het maar op.. continu achter de loodlijn. Jammer.
Vond Werndl trouwens ook heel fijn rijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-22 23:03 



 
Profiel   

N0a schreef
De Britten reden inderdaad fantastisch. Isabel Werth vond ik ook niet om aan te zien. Al haar paarden hebben ook een kuil in de rug. Lopen totaal uit elkaar.


Ik heb dit dus ook met Werth! Ik kijk al niet eens meer als zij rijdt :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-22 23:03 



 
Profiel   

Dinja had echt de mooiste harmonie en kippenvel gehalte vond ik. Maar kwalitatief zijn de paarden van 1 en 2 gewoon beter. En inderdaad is er ook nog genoeg op aan te merken. Maar ik heb sowieso genoten van de kuren en kwaliteit van alle paarden die imo alleen maar beter wordt.

Op het paard van Werth na want dat vond ik ook helemaal niks.

Vamos Amigos was in het begin super scherp maar lijkt nog niet de kracht te hebben om dit een hele proef vol te houden. Vooral in de galop te zien. Glamourdale zou wat meer souplesse mogen tonen, wat vooral te zien is in de bochten en zijgangen en de stap inderdaad. Piaffe werd ie heel breed voor.


Laatst bijgewerkt door Elisa2 op 10-08-22 23:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-22 23:04 



 
Profiel   

Toch had ik verwacht dat Bokt wel lyrisch zou zijn over de losse stangteugel van Catherine Dufour. Valt me tegen van jullie :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-22 23:04 



 
Profiel   

Losse stang maar wel achter de loodlijn :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-22 23:05 



 
Profiel   

wow wat een prachtige kur van glamourdale en charlotte Fry, dit grensde voor mij aan de magische kur van Edward gal en totilas. ik vond het schitterend!

Dit was zo speciaal om te zien!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-22 23:06 



 
Profiel   

Ja, zoals ik al vaker gezegd heb, die loodlijn interesseert me werkelijk geen fluit. Glamourdale kwam ook achter de loodlijn, en die swingt de pan uit :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-22 23:07 



 
Profiel   

LvdO schreef
wow wat een prachtige kur van glamourdale en charlotte Fry, dit grensde voor mij aan de magische kur van Edward gal en totilas. ik vond het schitterend!

Dit was zo speciaal om te zien!

Had ik ook! Echt wauw ❤️

Dina was ook mooi maar zit nog wel rek in denk ik

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-22 23:08 



 
Profiel   

Op een positieve noot. Fijn om te zien dat er een nieuwe generatie ruiters is waarbij harmonie en losgelatenheid steeds meer het standaard beeld wordt :) het verschil met de oude garde, HP, Gal en Werth wordt steeds groter. Ik denk dat zij ook niet meer mee kunnen draaien op dit niveau, tenzij ze totaal anders gaan rijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-22 23:09 



 
Profiel   

ZwarteHeks schreef
Persoonlijk zou mijn 123 er zo uitzien:

1. Lottie Fry
2. Gareth Hughes
3. Dinja van Liere

De harmonie van Gareth was echt fantastisch, zwaar onderpunt.


Ja, mooi lijstje. Benjamin werndl vond ik ook prachtig. Met een foutloze proef had hij er ook op mogen staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-22 23:09 



 
Profiel   

Avalanche schreef
Toch had ik verwacht dat Bokt wel lyrisch zou zijn over de losse stangteugel van Catherine Dufour. Valt me tegen van jullie :')


Dat viel me wel op maar ik was meteen weer terug op aarde toen ik zijn knikkenbollende koppie zag :') Voor zover een fijne stille aanleuning _O-
Dinja vond ik dan weer wat liften soms, dat lijkt bijna wel iets typisch Nederlands _O-

Ik vond Glamourdale ook geweldig, maar eigenlijk vind ik dat dit paard nog niet thuis hoort op dit niveau. Misschien is het gek dat ik dat zeg over de wereldkampioen, maar mensen, waarom moet het zo jong? Net zoals Hermes. Maar goed, blijkbaar is dit wat we willen zien om dit moment.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-22 23:11 



 
Profiel   

Ja, die van Charlotte was zelfs nog maar 9.

*dujardin I mean.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-22 23:19 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 5 [ 112 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen