Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 1 bericht ]
Plaats een nieuw onderwerp

Jumping topper in de spotlights: Lindi Janssen 

 
Profiel   

Jumping Amersterdam
Algemeen

[ img ]
Afbeelding ter illustratie. Foto: Marlies Trap Fotografie


De topper van deze maand is Lindi Janssen, 20 jaar en studerend aan de Fontys Hogeschool in Eindhoven.  

In haar stageperiode in het voorjaar van 2021 was Lindi vooral actief met het ontwikkelen van content voor de social mediakanalen van Jumping Amsterdam. Het concept Jumping On Tour kwam tot stand. Een Tour langs verschillende ruiters en amazones. De nieuwsbrief en relatiebeheer behoorde ook tot haar taken. Haar grote trots is de teaser video die ze in 2022 en 2023 voor Jumpnig Amsterdam heeft ontwikkeld. Maar daarnaast werkt ze hard aan haar eigen bedrijf, Photos by Lindi.

Photos by Lindi  
Lindi: “Mijn bedrijf heeft de naam Photos by Lindi en daar ben ik nu drie jaar mee bezig. Ik ben vooral actief in de paardensport, zowel dressuur als springen. Sinds mijn vierde rij ik en het is altijd mijn droom geweest om mijn passie voor de paarden en fotografie te combineren. Dat is nu dus gelukt. Inmiddels is mijn bedrijf eigenlijk een fulltimebaan en dat naast mijn HBO-studie is best heel druk. Ik werk nu voor een aantal dressuurstallen, onder andere voor de internationale stal Sport Pro Horses in Uden.’’ 

Teaser video 
‘’Twee jaar geleden liep ik stage bij Jumping Amsterdam, het allerleukste daar vond ik het maken van de teaser video. We hebben ons er echt in verdiept, dat begint met de vraag wat we graag willen laten zien en dat was onder andere hoe we het publiek gemist hadden. Ook wilden we dat iedereen na het zien van de video weer dat Jumping gevoel krijgt, meer dan ooit. Volgens mij is dat goed gelukt, ik was heel blij met het resultaat. Momenteel ben ik niet actief voor Jumping Amsterdam, maar in januari zal ik deel uitmaken van het persteam. Eén van mijn afstudeeropdrachten zal ook betrekking hebben op het evenement, dat zal een koppeling worden tussen Jumping Amsterdam en het dierenwelzijn.’’

Samen zijn & passie
‘’Jumping Amsterdam is voor mij samen zijn en passie. Geen enkel paardensportevenement geeft mij hetzelfde gevoel als Jumping. Ik kom er al vanaf dat ik tien jaar was, altijd samen met mijn moeder. Springen was mijn eerste passie, dat gaf mij zoveel adrenaline. Toen ik vijftien was kreeg ik een zwaar ongeluk en toen ben ik tijdelijk gestopt met paardrijden. Echter toen ik achttien was, kon ik het niet laten en heb ik weer een paard gekocht, een geweldig dressuurpaard. Zodoende rij ik momenteel vooral dressuur. Mijn paard heet Porfiro wat paarse vlam betekent en ik heb hem zelf zadelmak gemaakt. Ik ga hem wel een keer starten voor de lol, maar verder heb ik geen plannen met hem, daar ben ik momenteel te druk voor. Ik geniet vooral van hem, hij is de liefde van mijn leven.’’

Henrik von Eckermann en Emmelie Scholtens  
‘’Ondanks dat ik me nu vooral bezig hou met dressuur, is mijn kippenvelmoment van Jumping Amsterdam de barrage van 2019 en dan met name Henrik von Eckermann. Die barrage was zo spannend, iedereen zat op het puntje van zijn stoel. Die sfeer, niet te beschrijven. Daarna heeft Henrik in alle trailers gezeten die ik gemaakt heb. Maar zoals gezegd, momenteel rij ik zelf dressuur en ook daar kijk ik graag naar. Emmelie Scholtens met Indian Rock zijn mijn favoriet. Bijna nonchalant, geen poespas, heerlijke sport vind ik dat.’’

Haal alles eruit wat erin zit 
‘’Ja ik geniet van de paardensport, op alle fronten en ik hoop dat wat ik nu doe nog jaren kan blijven doen. Al zou ik nog wel graag met mijn bedrijf over de grens gaan, ik zou graag internationaal bezig zijn. Mijn quote is “Haal alles eruit wat erin zit” en dat geldt voor alles wat ik doe, dus zeker ook voor Photos by Lindi.” 

Passie heeft ze duidelijk. Voor haar bedrijf en Jumping Amsterdam!

Disclaimer: Wij hebben geen foto die aansluit bij dit artikel, of waar wij toestemming voor hebben om te gebruiken. Daarom hebben wij er een foto ter illustratie bij gezet. Heb jij een passende foto met toestemming voor commercieel gebruik? Stuur dan even een PB naar één van de Nieuwsredactieleden of het Nieuwsredactie-account.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-22 14:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 1 bericht ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen