Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 1 bericht ]
Plaats een nieuw onderwerp

Carl Hester voorzitter van de Lady Joseph Trust

 
Profiel   

Eurodressage
Algemeen

[ img ]
Carl Hester. Foto: Liz Gregg/FEI


Olympisch gouden medaillewinnaar Carl Hester MBE, heeft al lang bewondering voor het werk van de Trust, om geschikte getalenteerde paarden te kopen voor de Britse elite para-ruiters. Als goede vriend van de oprichtster, Henrietta Cheetham, nam hij graag haar uitnodiging aan om voorzitter te worden.

De Lady Joseph Trust is in 2009 opgericht door Henrietta Cheetham, met fondsen uit het nalatenschap van haar oma. Henrietta's bewondering voor de Britse para-ruiters en hun ongelooflijke internationale prestaties leidde tot de oprichting van het goede doel om paarden te kopen voor de top para-ruiters, om het toekomstige succes van de ruiters die Groot-Brittanniƫ vertegenwoordigen te verzekeren.

De paarden die door de Lady Joseph Trust zijn aangekocht, waren succesvol met Deb Criddle, Suzanna Hext, Charlotte Cundle, Erin Orford en Sophie Wells.

Carl zegt over het aannemen van deze functie: "Ik was vereerd dat ik werd uitgenodigd om voorzitter te worden en ik aarzelde geen moment om het te accepteren. Het werk van de Lady Joseph Trust, om paarden te kopen om Groot-Brittanniƫ te vertegenwoordigen in de para-dressuur, heeft een aanzienlijke invloed gehad op onze prestaties op eliteniveau en veel para-ruiters hebben hierdoor een prachtige kans gekregen.

De Britse para-ruiters hebben medailles gewonnen op talrijke olympische, wereld- en Europese kampioenschappen. De juiste paarden hebben om onze positie als toonaangevende para-dressuurnatie te behouden, is cruciaal en de paarden die de Trust heeft gekocht, zijn van vitaal belang geweest voor dat succes."


Jason Brautigam, voorzitter van British Dressage, voegt daaraan toe: "De Lady Joseph Trust heeft de afgelopen tien jaar zo'n onschatbare bijdrage geleverd aan de prestaties van onze para-atleten op het wereldtoneel, dat het volkomen gepast is dat onze ere-beschermheer Carl Hester tot voorzitter wordt benoemd. Ik kan me geen betere ambassadeur voorstellen voor zowel de Trust als BD, nu we allemaal blijven samenwerken ten voordele van de Para Dressuur in Groot-Brittanniƫ."

Kijk voor meer informatie over de Lady Joseph Trust op hun website.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-22 10:54 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 1 bericht ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen