Twaalf tips voor een goede en makkelijke verkoop van je paard

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Popstra
Berichten: 13735
Geregistreerd: 21-06-08

Re: Twaalf tips voor een goede en makkelijke verkoop van je paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 17:28

Ik verkoop ook enkel mijn toppers naar het buitenland. Nederlanders hebben vaak een smaller budget en kopen liever een ,minder, paard en blijven zo eeuwig op hetzelfde lage niveau rijden wat jammer is.

Ik heb het dan over de Reining sport.

vierspan

Berichten: 293
Geregistreerd: 08-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 19:56

tiwi1969 schreef:
Graag ook foto’s zonder beenbeschermers of bandages zodat een geïnteresseerde kan zien dat er geen gallen of andere rottigheid verstopt zit.


Zo mee eens, vooral die lelijke "witte banadage gipsbenen" blèèh :j

anjali
Berichten: 15073
Geregistreerd: 25-07-15

Re: Twaalf tips voor een goede en makkelijke verkoop van je paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 09:57

Ik zie graag losse manen. Omdat ik lange manen mooi vind maar ook omdat dan te zien is of ze wel of niet zomereczeem hebben. Ik snap wel dat mensen die een sportpaard zoeken het wel fraai vinden als de manen ingevlochten zijn. Nou is het maar een kapsel en laat ik een paard er niet voor staan uiteraard alhoewel ik in het geval van ZE eerst met de stal waar ik hem zou zetten ga overleggen of ze aldaar last van mugjes hebben.

ingvdh

Berichten: 6370
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 11:10

anjali schreef:
Ik zie graag losse manen. Omdat ik lange manen mooi vind maar ook omdat dan te zien is of ze wel of niet zomereczeem hebben. Ik snap wel dat mensen die een sportpaard zoeken het wel fraai vinden als de manen ingevlochten zijn. Nou is het maar een kapsel en laat ik een paard er niet voor staan uiteraard alhoewel ik in het geval van ZE eerst met de stal waar ik hem zou zetten ga overleggen of ze aldaar last van mugjes hebben.



Ik denk dat dit ook rasafhankelijk is, een kwpn die in de sport loopt zal met vlechten op de foto staan, een IJslander staat wel met losse manen op de foto.
Je kan altijd vragen om een foto met losse manen.

Een paard met ZE zou ik laten staan, ik woon vlak bij de kust en ook hier zitten die vliegjes.