Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

EEF & IGA gaan samenwerken. De rol van grooms en het paardenwelzijn

 
Profiel   

Equnews
Algemeen

[ img ]
Afbeelding ter illustratie. Foto: Marlies Trap Fotografie


Het EEF en de IGA (International Grooms Association) hebben hun samenwerking nieuw leven ingeblazen. In een nieuw "Memorandum of Understanding" (Een overeenkomst protocol) willen de twee federaties het humaan aspect in de sector promoten.

De twee organisaties willen samen het paardenwelzijn en mensenwelzijn in de sector promoten. Theo Ploegmakers, voorzitter van het EEF merkt op; "Het IGA heeft op korte termijn een grote impact op de sector. De organisatie is de perfecte stem voor de grooms. Bij het EEF erkennen we de rol van de groom in onze industrie en willen we naast deze erkenning ook het paardenwelzijn promoten. Daarom lijkt het ons belangrijk om de handen in elkaar te slaan en deze belangrijke zaken te promoten."

Vanuit het IGA klinkt het dat de samenwerking met EEF als eerste doelstelling zal hebben de modernisatie van de groom en paarden infrastructuren op wedstrijden te promoten.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-23 17:13 



 
Profiel   

Oke, ik bijt. Wat is de EEF

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-23 23:11 



 

chamion schreef
Oke, ik bijt. Wat is de EEF
"European Equestrian Federation" vertelt Google mij, oftewel: de FEI, maar voor Europa. :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-23 23:19 



 
Profiel   

Mkango schreef
chamion schreef
Oke, ik bijt. Wat is de EEF
"European Equestrian Federation" vertelt Google mij, oftewel: de FEI, maar voor Europa. :))


Dat is inderdaad een stuk logischer dan de reacties die ik van google krijg.
Energie Expertisecentrum Flevoland
Eef & Co kwaliteit van vroeger
EEF babynamen van vroeger
Eindeloos Eiland Festival

Heb dus helemaal niks met de opgeleverde resultaten. Nooit opgezocht. Ben niet van de festivals...

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-23 23:28 



 

Hahaha, ik denk dat mijn resultaten ook heel anders waren geweest als ik niet 'Theo Ploegmakers' i.c.m. EEF had ingetypt op Google. :))
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-23 23:29 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen