Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 4 [ 91 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Dinja van Liere en Hermès N.O.P. winnen Grand Prix Jumping Amsterdam

 
Profiel   

Ja 2 minuten. Verder kwam ik niet, toen stopte hij.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 15:31 



 
Profiel   

Heb je dan de versie met nederlands commentaar? Ik zag verschillende streams vanuit verschillende landen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 15:33 



 
Profiel   

Nee Engels. Maar ik moet blijkbaar een creditcard hebben om gratis te testen en die heb ik niet :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 15:35 



 
Profiel   

https://www.clipmyhorse.tv/nl_NL/live/1 ... commentary

Dit is die met nederlands commentaar, dat kan als het goed is wel. Zijn wel bij de laatste combinaties aanbeland.

Isabell is net geweest en ik moet zeggen, het viel me in deze kur ontzettend mee. Eigenlijk best los.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 15:37 



 
Profiel   

Nu ben ik helemaal chagrijnig want die proef wilde ik zien :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 15:38 



 
Profiel   

|o |o
Enorme score ook behaald, in de 86 procent

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 15:39 



 
Profiel   

Oh echt, op zo'n moment ben ik in staat de laptop uit het raam te gooien he _-:(
Kutding.

mooi al je gegevens invullen om 30 dagen te testen, vraagt ie om een BIC nummer...... en dat heb ik dus niet en ook geen creditcard. Echt fuck me.

Ik zal hem ergens deze dagen wel terug kunnen kijken, maar nu ben ik gewoon even heel chagrijnig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 15:42 



 
Profiel   

Avalanche schreef
Elisa2 schreef
Te zwaar? er werd juist gezegd dat er te weinig verbinding was. Overigens is het ook niet zo dat je paard zwaar wordt als je het naar de hand roe rijdt. Dat is niet wat er bedoeld wordt met naar de hand toe rijden.

Even he: dat weet jij, dat weet ik, maar dat is niet hoe iedereen het interpreteert, en paarden kunnen zo wel degelijk onwijs zwaar worden. Ik vind Isabell heel vaak echt wel zwaar op de hand, maar ik moet de proef zo nog even bekijken.


Ze kunnen alleen zwaar worden als ze vastgehouden worden.

Maar goed, Emilio is ook niet mijn paard qua type en ik heb eerder proeven gezien waarin ik ze ook niet fijn vond. Stappen kan hij namelijk echt niet. Maar gisteren reden ze wel fijn en harmonieus..het zag er heel makkelijk uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 16:15 



 
Profiel   

Ik zal het zo gaan zien. Ik ben de livestream van gisteren maar terug gaan kijken.

So far: HP moet dat prikken eens afleren, echt wat ergerlijk om naar te kijken ook.
Charlotte Fry: jammer van ander paard maar zoals altijd erg fijn om naar te kijken.

Emmelie vond ik echt fijn, Kirsten Brouwer ook. Marieke van der Putten nog niet eerder gezien maar fijne proef. Mocht nog wel wat meer spetteren, maar super fijn.

Ik ben erg benieuwd naar Isabell zo. Maar Isabell heeft altijd paarden die absoluut mijn type niet zijn om eerlijk te zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 19:26 



 
Profiel   

Avalanche schreef
Ik zal het zo gaan zien. Ik ben de livestream van gisteren maar terug gaan kijken.

So far: HP moet dat prikken eens afleren, echt wat ergerlijk om naar te kijken ook.
Charlotte Fry: jammer van ander paard maar zoals altijd erg fijn om naar te kijken.

Emmelie vond ik echt fijn, Kirsten Brouwer ook. Marieke van der Putten nog niet eerder gezien maar fijne proef. Mocht nog wel wat meer spetteren, maar super fijn.

Ik ben erg benieuwd naar Isabell zo. Maar Isabell heeft altijd paarden die absoluut mijn type niet zijn om eerlijk te zijn.
Waar kan je dit terug kijken? Ook op CMH?

Trouwens, ik dacht dat de tip om in te zoomen op je laptop/pc niet zou werken, wel dus :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 19:28 



 
Profiel   

Waar kijk je terug?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 19:28 



 
Profiel   

https://www.youtube.com/watch?v=_geX5g3wGDI&t=7544s

Haha ja dat werkt prima :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 19:29 



 
Profiel   

Avalanche schreef
Vond het zo lullig voor je vanmorgen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 19:33 



 
Profiel   

Dank, dat helpt :+: ik vond het ook wel lullig voor mezelf idd :)) dank voor het medeleven though, ik was echt zo gruwelijk gefrustreerd. Het was natuurlijk nóg erger geweest als ik pas de livestream had kunnen kijken als Isabell net geweest was :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 19:39 



 
Profiel   

Het kan nog erger, ik heb de laatste 10 combi's live gezien maar weet echt niet meer wie er heeft gewonnen. Loop zo'n 6 uur achter op mezelf, dus ik weet het bijna (weer) :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 19:41 



 
Profiel   

_O- maar dat is ook wel mega herkenbaar, iets met ADHD :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 19:43 



 
Profiel   

Alle dagen harde drollen bedoel je?

Nergens last van :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 19:46 



 
Profiel   

Sure :') heerlijk alle dagen harde drollen :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 19:50 



 
Profiel   

Ingrid Klimke is puur genieten trouwens :+:

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 19:51 



 
Profiel   

Ik moet nog bijkomen van HP, imo zelfs naar om naar te kijken. CF dan inderdaad een veel fijner beeld, maar zoals bekend ben ik sowieso fan van team GB :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 19:56 



 
Profiel   

Ik ook :j keer op keer heel vriendelijke ruiters die ook echt durven te rijden..... zo fijn om te zien :)

Maar echt he, waarom start je een paard als je die nog niet aan je been hebt.......

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 19:58 



 
Profiel   

Ok ik deel de kritiek op Dinja niet.
Hermès wordt halverwege de proef ontzettend heet, waarop ze halve ophoudingen begint te geven, maar hij zit gewoon te wachten op die uitgestrekte draf, en daarna is hij ook rustiger. Ik vind het eerlijk opgelost en absoluut verdiende punten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 20:14 



 
Profiel   

Ik vind Isabell fijn <3 ze beweegt veel he, maar ze is wel mee met het paard, zij zit het paard absoluut niet in de weg. Dit paard lijkt ook gewoon fijn hij haar te passen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 20:21 



 
Profiel   

Het totaal plaatje is bij Isabell volledig in harmonie, dat is heel fijn om naar te kijken.

Kritiek op Dinja deel ik ook niet, zeker in de kür moest ze even zeggen dat hij moest wachten en ja dan mag dat ook wat duidelijker, deed het kort en duidelijk en Hermes wist dat hij even moest wachten,
het verstoorde niet knap als je dat kan,

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 20:29 



 
Profiel   

Dat paard van Isabell loopt toch totaal niet in verbinding??
Overgangen pi-pa, het achterbeen stond nog bij A en de neus al bij C :=
Nu is deze aan alle kanten lang, waar de meesten bij haar vooral lang achter het zadel zijn...
Ik vond ze wel iets stiller zitten dan ik gewend ben, maar had toch liever Ingrid Klimke in de top 3 gezien.
Die had wat foutjes, maar dat paard loopt wél in verbinding, altijd bergop, mooi op lengte en het gehele beeld is harmonie en lichtheid.

BH Zack was erg leuk, prachtig hoe hij op deze leeftijd nog presteert.

En al die piaffe-pirouettes... heb nog geen enkel paard gezien die daarin in balans en ritme kon blijven, vind ik echt zonde!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 20:34 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 4 [ 91 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen