Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Let op! Nep livestreams in omloop

 
Profiel   

KWPN
Algemeen/Fokkerij




Op Facebook zijn diverse nep livestreams van de KWPN Stallion Show in omloop. Bij het klikken op de link naar deze livestreams wordt gevraagd om een account aan te maken, waarbij creditcardgegevens worden gevraagd. Trap hier alstublieft niet in, het KWPN vraagt nooit om creditcardgegevens.

Wat kunnen we hieraan doen?
Indien u vermoedt dat deze Facebookberichten niet van ons afkomstig zijn, kunt u deze berichten rapporteren. Dat doet u door op de drie bolletjes te klikken die rechts bovenin in iedere Facebookpost zijn te vinden. Ontvolg daarbij ook de pagina’s die niet van ons afkomstig zijn. Op Facebook kunt u het KWPN volgen via de pagina’s KWPN en KWPN Auctions.

Gratis livestreams
Kijk dan naar de gratis livestreams op KWPN.nl, KWPN.org en KWPN.tv. Ook ClipMyHorse zendt de gehele hengstenkeuring live uit. Alle andere livestreams zijn oplichting.

Wilt u niets missen van de KWPN Stallion Show?
Kom dan langs in Den Bosch voor een gevarieerd programma vol sport en fokkerij. Voor meer informatie, het programma en tickets over de KWPN Stallion Show bezoekt u de speciale pagina.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 11:29 



 
Profiel   

De fb pagina van Jumping Amsterdam staat er ook vol mee. Allemaal reacties van de meest vage personen met zo’n link er in. Ik snap niet dat er niemand modereerd op zo’n pagina

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 20:50 



 
Profiel   

Ik vind best wel humor := wat zie je dan op ze fake stream? Iemand anders die rijdt of een andere uitslag _O- Mr Bean versie van de wedstrijd :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 20:52 



 
Profiel   

Horsepride schreef
Ik vind best wel humor := wat zie je dan op ze fake stream? Iemand anders die rijdt of een andere uitslag _O- Mr Bean versie van de wedstrijd :+


Wat dacht je van een zwart scherm en een lege rekening?! |o

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 20:54 



 
Profiel   

Horsepride schreef
Ik vind best wel humor := wat zie je dan op ze fake stream? Iemand anders die rijdt of een andere uitslag _O- Mr Bean versie van de wedstrijd :+

Ik gok dat je dan zwart beeld krijgt omdat ze hebben wat ze willen; creditcard info. Waarom zouden ze moeite doen wat erachter te zetten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 20:54 



 
Profiel   

Maar hoe willen ze daar aan komen, want ik heb helemaal geen creditcard kaart en door enkel naar een live stream te kijken kunnen ze niet zomaar aan mijn bankgegevens komen lijk mij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 23:36 



 
Profiel   

Citaat
Bij het klikken op de link naar deze livestreams wordt gevraagd om een account aan te maken, waarbij creditcardgegevens worden gevraagd.


Er is dus geen livestream, ze willen enkel betaalgegevens hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 23:42 



 
Profiel   

Op zo moment zal ik meteen afhaken. Als ze geld willen mogen ze wel beter hun best doen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 23:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen