De BoktKunstBokaal 2023! Doe ook mee!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 14047
Geregistreerd: 20-04-16

De BoktKunstBokaal 2023! Doe ook mee!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-23 21:06

*Bokt.nl
Community

Afbeelding
De winnaars van de Bokt KunstBokaal 2022: marjoke (2D) en Shettepret (3D).


Wegens groot succes organiseert Bokt ook in 2023 weer een editie van de BoktKunstBokaal! Dit begon in 2020, naar aanleiding van een idee van meerdere bokkers. Afgelopen jaren was dit echt een succes en daarom doen we het dit jaar gewoon weer! Daarom kondigen wij hier met grote trots aan:

De BoktKunstBokaal 2023!

Regelmatig komt er op [UK] Uit de Kunst kunst voorbij welke zo mooi of speciaal is dat het zonde is dat Bokkers het maar een enkele keer zien. Vanuit het gebruikers is het idee van de BoktKunstBokaal ontstaan om deze kunstwerken beter uit te lichten en in dit topic te laten stralen. Deze wedstrijd is voor en door Bokkers zoals jullie het gewend zijn van de veulenverkiezing, alleen dan met eigen gemaakte kunstwerken.

In 2022 hebben we de derde editie van de BoktKunstBokaal gehad en hier zijn weer twee enorm gave winnaars uitgekomen. Deze zijn nog altijd te bezichtigen in de Hall Of Fame. Welke kunstwerken zullen dit jaar toegevoegd gaan worden?

Het aanmeldtopic voor deze editie is op 7 februari 2023 geopend, je kunt deze vinden op het tabblad [UK] Uit de Kunst.

Omdat wij graag gelijke kansen voor verschillende werken willen creëren, delen we de kunstwerken op in twee categorieën, namelijk 2D en 3D. De categorie 2D is de plek voor tekeningen, schilderijen, prenten, etc. In de categorie 3D mag je deelnemen met je brei- of haakwerk, paardenbeeldjes die je zelf gemaakt hebt, gerepainte Schleichmodellen enzovoorts.

Lijkt het je leuk om hier aan mee te doen, haal dan je verftubes, breipennen, klei, Schleichpaardjes, stiften of andere attributen voor de dag en maak iets moois! Of kijk even wat je afgelopen jaar gemaakt hebt, misschien is dat wel een prachtig werk.

Categorieën
- 2D kunst.
- 3D kunst.

Regels voor opgave, de volledige regels vind je in het aanmeldtopic.
  • Alle kunst moet paardgerelateerd zijn! Is de kunst abstract geef dan een kleine uitleg wat er te zien is.
  • Opgeven kan van 7 februari t/m 1 maart 2023 om 12:00 uur (middaguur) in het aanmeldtopic.
  • Het kunstwerk mag niet ouder zijn dan 1 jaar ná sluiting van het vorige aanmeldtopic. Het moet dus gemaakt zijn tussen 1 maart 2022 en 1 maart 2023.
  • De persoon die het werk opgeeft, moet deze ook zelf gemaakt hebben.
  • Er mag per persoon maximaal één kunstwerk opgegeven worden.
  • Vragen of opmerkingen kunnen via PB naar Muiz.

We gaan er weer een creatieve en kunstzinnige wedstrijd van maken. Een wedstrijd waarin iedereen de kans krijgt om zijn of haar zelfgemaakte kunstwerk te showen.

Alvast heel veel plezier met maken van je eigen kunstwerk en succes met het stemmen op al deze mooie kunstwerken!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41595
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: De BoktKunstBokaal 2023! Doe ook mee!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 21:14

Ja leuk :D. Ik heb een van mijn werken opgegeven.

ElfBeau_067

Berichten: 1994
Geregistreerd: 03-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-23 16:26

Leuk! Ik ga gelijk iets maken!

Mag het ook digitaal zijn?

Seven

Berichten: 21204
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Re: De BoktKunstBokaal 2023! Doe ook mee!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-23 17:01

Leuk ga nu ook eens meedoen

Shettepret

Berichten: 2219
Geregistreerd: 31-03-10

Re: De BoktKunstBokaal 2023! Doe ook mee!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 06:43

Leuk! Ik doe ook graag weer mee!

Kaatastrof

Berichten: 6260
Geregistreerd: 04-09-11
Woonplaats: Pajottenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 10:37

Leuk! Ik wil heel graag weer meedoen maar kwam tot de conclusie dat ik weinig paardgerelateerde kunst heb gemaakt in 2022 :o Ik heb wel een heel leuk project klaar om mee te starten dus met wat geluk krijg ik die nog tijdig af. :D