Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Vraag het aan het Nieuwsteam: maart 2023 Blogger Captain

 
Profiel   

* Bokt Nieuwsredactie
Bokt Community

En we zijn weer een maand verder! Wat gaat de tijd toch snel. Blogger Captain heeft onze vragen beantwoord deze keer.

[ img ]
Foto: Eva Roemaat


* Hoe lang ben je al lid van Bokt?
Pfoe, dat wordt in 2023 al 15 jaar. :oo

* Hoe lang ben je al blogger voor Bokt?
Ik wilde zeggen nog niet zo lang, maar ik ging terug kijken en ook alweer een jaar. :oo
Schandalig, pas één blog geschreven en de tweede bijna af. :')

* Wat vind je leuk aan blogger zijn?
Ik vind het leuk om dingen te delen die mij bezig houden, en wat dieper in te gaan op bepaalde onderwerpen. Heb nog best wat leuke ideëen, nu nog tijd om ze uit te werken haha!

* Kan je omschrijven wat je precies doet als blogger? En hoe kom je aan je ideeën?
Ik haal de inspiratie momenteel vooral uit voor het eerst een eigen paard hebben. Als je al 24 jaar bezig bent met paarden zou je verwachten inmiddels toch wel een hoop te weten, maar ik leer nog elke dag bij!

* Ben je achteraf altijd tevreden over je blogs?
Nee haha, meestal heb ik nog een soort verdiepende laag in mijn brein maar ik krijg dat niet correct op papier. Veel oefenen, wie weet dat dat ooit nog lukt. _O-

* Hoe lang ben je met een blog bezig?
Het onderwerp heb ik zo voor me, maar om mijn gedachten dan op papier te krijgen, dat kan wel een tijdje duren. Zeker met een eigen paard, een fulltime baan, een jonge hond en een huishouden blijft daar weinig tijd voor over!

* Zijn er nog dingen waar je graag over wilt bloggen?
Zeker! Blog nummer twee is bijna klaar, en ik weet het onderwerp voor blog 3 al! Maar dat blijft nog even een 'verrassing'. ;)

* Welke gebeurtenis op Bokt is jou altijd bijgebleven?
Het topic van de merrie die bij een hengst gezet werd voor natuurlijke dekking, maar toen bijna vermoord werd. Super heftig. :oo

* Je doet dit vrijwilligerswerk voor een paardenforum. Wat is jouw relatie met paarden?
Ik ben op mijn 6e begonnen op een manege, kreeg op mijn 13e een verzorgpaard, dat ik 15 jaar lang verzorgd heb, en daarna heb ik een eigen paard gekocht. <3

[ img ]
Foto: Eva Roemaat


* Wat doe je in het dagelijks leven?
Ik werk bij de overheid.

* Hoe zie jij je toekomst voor je?
Ik hoop over een aantal jaar een boerderijtje te kunnen kopen en de paarden aan huis te kunnen hebben. Verder hoop ik gewoon dat we gelukkig en gezond blijven. <3

* Wat zou jij graag nog willen bereiken op paardengebied?
Ik zou graag mijn BE-rijbewijs willen halen (hopelijk deze zomer) om lekker uitjes te maken met mijn paard! Strand, een keer een oefencross, een keer op vakantie op de Veluwe, misschien nog wel eens en trektocht door Duitsland. Ik heb me voorgenomen zoveel mogelijk te doen, zodat ik later niet kan zeggen 'had ik toen maar..' want 'later' komt altijd eerder dan je verwacht. :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 16:55 



 
Profiel   

Leuk om te lezen :D. En die eerste foto, Latino de clown <3.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 19:15 



 
Profiel   

Heel leuk om te lezen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 14:47 



 
Profiel   

Wat leuk!! Is er een link naar de 1e column? Volgens mij heb ik die gemist

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 14:50 



 
Profiel   

Niobe schreef
Wat leuk!! Is er een link naar de 1e column? Volgens mij heb ik die gemist


[VN] [BLOG] Het EP-syndroom

:D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 15:51 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen