Organisatie Ride&Run bedenkt truc om regels te omzeilen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41605
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-23 11:34

SusanH schreef:
Probleem is dat er geen landelijk beleid is. Dat zou er wel moeten zijn. Nu gaat iedereen het zelf uitvogelen en voelen types als Geert Starre de ruimte om zaken aan te vechten.

Zijn al die zaken die hij aanvecht dan ook zout op slakken leggen, of zit er een logica achter?

Ik ken de beste man niet, dus oprecht geen idee verder.

Nietsmar
Berichten: 855
Geregistreerd: 30-08-19

Re: Organisatie Ride&Run bedenkt truc om regels te omzeilen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-23 11:38

Hij vecht gewoon alles aan wat hij aan kan vechten. Volgens mij had hij op een gegeven moment bijna 200 zaken lopen... Is een beroepsprocedeerder.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110696
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-23 11:40

Jorex schreef:
En toch helpt het verbannen van dit soort evenementen niet bij het verbeteren van de insectenstand. Dat zal pas beteren als elke boer nou eens een strookje wilde bloemen laat staan en er meer diversiteit komt in ons landbouw landschap ipv monocultuur. Daar help je de bijen en insecten mee, niet met het verbieden van een concert.


Dit gebeurt bij ons in de omgeving al en je ziet dat het ook echt iets doet! _/-\o_

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41605
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-23 11:43

Nietsmar schreef:
Hij vecht gewoon alles aan wat hij aan kan vechten. Volgens mij had hij op een gegeven moment bijna 200 zaken lopen... Is een beroepsprocedeerder.

Maar dat betekent niet dat die aanvechting ook onterecht is, toch? Ik weet niet wat de uitkomst van die zaken was, maar als de rechter mee gaat in zijn verweer dan is de gemeente niet zorgvuldig geweest? En een zorgvuldige gemeente zijn we allemaal bij gebaat.

Maar misschien denk ik nu te positief hoor :D.

prompter

Berichten: 11112
Geregistreerd: 28-09-02

Re: Organisatie Ride&Run bedenkt truc om regels te omzeilen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-23 11:44

wat ik heel apart vind: op bokt mogen normaal geen zaken die bijdragen aan het omzeilen van de wet, zoals illegale downloads etc. Begrijpelijk. Maar dit wordt als nieuwsbericht gebracht?

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34649
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-23 11:49

Ik ken hem verder ook niet maar weet dat hij veel voor elkaar krijgt. Of dat positief of negatief is laat ik in het midden. Ik weet daar simpelweg te weinig van om daar een mening over te hebben.

Loretta
Berichten: 8773
Geregistreerd: 11-01-04

Re: Organisatie Ride&Run bedenkt truc om regels te omzeilen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-23 13:19


Loretta
Berichten: 8773
Geregistreerd: 11-01-04

Re: Organisatie Ride&Run bedenkt truc om regels te omzeilen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-23 13:21


Morganlefay

Berichten: 8696
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Orkney

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-23 13:34

Wat deze meneer doet is de wet vanuit een andere hoek toepassen.
Rammstein maakt herrie maar de feitelijke reden is het gedrag van Lindemann waar wat over gezegd is.

Montgri
Berichten: 655
Geregistreerd: 18-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-23 13:37

Als iets volgens de vergunning aanvraag niet mag… maar dan alsnog openbaar op Bokt melden dat het toch doorgaat met hoe ze de regels willen gaan omzeilen door het een ‘toevallige samenkomst’ te laten lijken, (Lijken is dus niet zijn). Dan is het toch gewoon wachten tot er iemand in dat bos staat te wachten om ze daarop aan te spreken en eventueel zelfs te beboeten? Als je dit toch ‘stiekem’ wilt laten doorgaan en de regels wilt omzeilen, dan meldt je dat toch niet zo openbaar? Of ben ik nou gek? Dan houd je het toch stil, niet op sociale media etc.

Loretta
Berichten: 8773
Geregistreerd: 11-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-23 14:04

Montgri schreef:
Als iets volgens de vergunning aanvraag niet mag… maar dan alsnog openbaar op Bokt melden dat het toch doorgaat met hoe ze de regels willen gaan omzeilen door het een ‘toevallige samenkomst’ te laten lijken, (Lijken is dus niet zijn). Dan is het toch gewoon wachten tot er iemand in dat bos staat te wachten om ze daarop aan te spreken en eventueel zelfs te beboeten? Als je dit toch ‘stiekem’ wilt laten doorgaan en de regels wilt omzeilen, dan meldt je dat toch niet zo openbaar? Of ben ik nou gek? Dan houd je het toch stil, niet op sociale media etc.


Beboeten voor welke overtreding? Dat ze op buitenrit zijn? Moet iedereen die op die dag op buitenrit is dan maar een boete krijgen?

pillow
Berichten: 7809
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: naast het drents friese wold

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 21:58

Nietsmar schreef:
Hij vecht gewoon alles aan wat hij aan kan vechten. Volgens mij had hij op een gegeven moment bijna 200 zaken lopen... Is een beroepsprocedeerder.

Gelukkig heeft hij vandaag alles verloren. Rammstein gaat gewoon door met alles waar al een vergunning voor was.