Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Vraag het aan het Nieuwsteam mei 2023: blogger Granoek

 
Profiel   

* Bokt Nieuwsredactie
Bokt Community

[ img ]
Foto: Laurence Verheijen Fotografie


* Hoe lang ben je al lid van Bokt?
Ik moest dit even opzoeken, maar blijkbaar vanaf november 2013. Ik kan wel pas een eerste bericht vinden uit 2015 maar ben ook niet per se heel handig met waar ik dit allemaal zou kunnen opzoeken :D Ik geloof ooit een account gemaakt om iets te kunnen opzoeken? En voor het eerst gereageerd 2 jaar later in het topic van iemand die een halfzusje bleek te hebben van mijn paard.

* Hoe lang ben je al blogger voor Bokt?
Sinds 2019 nog maar! Maar met een pauze de afgelopen twee jaar door lockdown en paarden-troubles. Ik ben toevallig net bezig aan mijn eerste nieuwe blog.

* Wat vind je leuk aan blogger zijn?
Ik ben niet heel goed met mensen, zeker als ik ze niet ken. En als blogger op een paardenforum kan ik schaamteloos praten over mijn paarden en dan ook nog eens zonder dat er mensen naar me staren. Je zit met een 'publiek' dat dezelfde interesses heeft en dan hoef ik mij niet zo druk te maken dat ik mensen verveel met mijn gezeur.

* Kan je omschrijven wat je precies doet als blogger? En hoe kom je aan je ideeën?
Goh, ik probeer op een nuchtere manier te vertellen hoe ik mijn paarden houd, wat mijn normen en waarden zijn en hoe ik bepaalde zaken geleerd heb. Daarnaast zit ik via mijn schoonfamilie ook nog in de wereld van de Belgische Trekpaarden, daar schrijf ik ook af en toe over. En de ideeën komen zo een beetje vanzelf. Keuringen, blessures, ze houden mij wel bezig :D

* Ben je achteraf altijd tevreden over je blogs?
Meestal wel! Ik ben een eeuwige twijfelaar dus als ik hem doorstuur is hij ook hoe ik hem wil, normaal gezien.

* Hoe lang ben je met een blog bezig?
Helemaal niet zo lang eigenlijk. Als ik wat in mijn hoofd heb zitten kan ik op een kwartiertje een paar bladzijden vol pennen. Het meeste werkt kruipt voor mij in het schrappen van overschot achteraf omdat ik geen werkende filter heb in mijn hoofd :')

* Zijn er nog dingen waar je graag over wilt bloggen?
Ik zou graag bloggen over mijn ervaringen rond het beleren van Duke en nu het doorrijden, maar die knol vind het steeds nodig zich pijn te doen en we geraken niet echt verder. Tel daar bij op dat ik helemaal geen topruiter ben dus de 'angst' voor kritiek zorgt ook dat ik dat onderwerp steeds een beetje opschuif.

[ img ]
Foto: Laurence Verheijen Fotografie


* Welke gebeurtenis op Bokt is jou altijd bijgebleven?
Mijn allereerste spelletje Weerwolven op Bokt. Dat is echt een zwart gat geworden van late avonden en overtollige wc-pauzes op het werk, om mensen die ik niet ken te verdenken van van alles en nog wat.
En zo veel jaar later heb ik er een super leuke groep boktvrienden- en vriendinnen aan overgehouden. Het Weerwolven is nu wel wat verwaterd haha!

* Je doet dit vrijwilligerswerk voor een paardenforum. Wat is jouw relatie met paarden?
Ik heb twee paarden van mezelf, twee Clydesdale ruinen Dexter en Duke. En het paard van mijn zusje is ondertussen ook een beetje onder mijn hoede gekomen, ze hoort er bij net zoals de andere twee en ik kan haar niet meer wegdenken. Haar naam is Dina en ze is een Belgisch trekpaard, volgend jaar wordt ze alweer 20! Verder loop ik veel (te veel) rond op de boerderij van mijn schoonfamilie en zij fokken Belgische trekpaarden.

Fun fact, ik ken helemaal niks van smalle paarden, springen of bekende dressuurnamen. Ik denk niet dat ik in een rijtje paarden de Valegro er uit zou kunnen halen.

* Wat doe je in het dagelijks leven?
Samen met mijn ouders en mijn zusje run ik twee relatief kleinschalige (16 en 23 kamers) hotels-restaurants in België. We zijn bezig met de plannen voor een derde zaak. We zijn in de horeca opgegroeid en doen het nu dus allemaal samen. Op dit moment werk ik vooral veel in de keuken.

* Hoe zie jij je toekomst voor je?
Ik denk dat ik dit nog wel even blijf doen. Ik hoop naar de toekomst toe terug wat te kunnen uitkijken naar de zomer. Dat is altijd een zware periode en ik merk dat ik een beetje een afkeer heb gekregen voor mooi weer :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 05:24 



 
Profiel   

Leuk zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 09:05 



 
Profiel   

Ouwe weerwolver! You go Granoek!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 18:55 



 
Profiel   

Leuk stukje!

Je topic over Dexter en Duke (en Dina) volg ik al een hele tijd als stille meelezer en blijf het graag volgen!

Maar ik had eigenlijk geen idee dat je ook een blog had.

Leuke foto trouwens: 2 héle stevige paarden met nog ergens een mensje er op :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 12:53 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen