Forums » Bokt Nieuws » [VN] Voorpagina Nieuws |
Moderators: Firelight, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Maureen95 |
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp | |
![]() |
Pagina 1 van de 3 [ 52 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3 Volgende |
Plaats een nieuw onderwerp |
Hoor wie klopt daar lieve Bokkertjes? |
---|
Sinterklaas | |
![]() |
*Sinterklaas
Bokt Community Ja, ik ben er weer hoor! Sint is weer in Nederland! Foto: CrazyPhunk/Gaby Kooiman/Wikimedia Commons die alle Bokkertjes zo aardig vindt. Dit jaar ben ik in Gorinchem aan wal gekomen en via luisterpiet heb ik iets waargenomen. Volgens hem is het al weer lang geleden dat er leuke Bokt-statjes zijn gekomen. Dus heeft deze goedheiligman iets voor jullie meegenomen. In mijn zak zaten namelijk schoonmaakmiddelen en poetsdoeken. En ik gaf Speurpiet de opdracht het databeest op te zoeken. Hij moest door dikke lagen stof en spinnenwebben, Om uiteindelijk resultaat te hebben. Schoonmaakpiet heeft vervolgens dagenlang lopen poetsen en boenen, Maar nu is het databeest weer om te zoenen! Alleen… het databeest heeft heel veel statjes opgeslagen. Sint weet eigenlijk niet meer welke hij moet vragen. Willen jullie mij helpen misschien? Welke statjes willen jullie nou graag zien? Laat hieronder in een berichtje weten waar jij nieuwsgierig naar bent, waar jij als Bokker graag de Bokt-statjes van kent. De origineelste en leukste statjes gaan wij aan het databeest voorleggen, en de resultaten zullen wij aan jullie zeggen. Tot en met 30 november kunnen jullie al jullie ideetjes droppen, daarna drukken wij op het databeest zijn knoppen. Op 5 december krijgen jullie dan de statjes van mij cadeau, gewoon hier op VN. Nog voor ik weer op de boot terug naar Spanje ben. |
Laatste bericht |
![]() |
Suzanne F. | |
![]() |
Oeh leuk!
Ik ga nadenken over statjes! |
![]() |
Muronia | |
![]() |
Dat waren leuke tijden, dus ik vind het een goed idee!
Welke statjes.. - meeste berichten geplaatst dit jaar - meeste foto's geüpload - vaakst gequote - meeste smileys gebruikt - vaakst op getemd (die is gewaagd ![]() Uhm.. ik denk nog even verder ![]() |
![]() |
Suzanne F. | |
![]() |
Over 2023:
Meeste berichten Meeste reacties in topics met een slotje ![]() Meeste OW’s (mee in de zak naar Spanje dus) Meeste topics geopend Meeste TEM’s |
![]() |
Roadracer | |
![]() |
Vaakst het woord schimmel getypt
Vaakst om Bart geroepen |
![]() |
HopeMyDay | |
![]() |
Gebruiker als TS met de meeste reacties binnen een uur.
Meeste TEMs. Meeste reacties op niet paardgerelateerde topics. Meeste reacties op wel paardgerelateerde topics. Gebruiker met de meeste online tijd. |
![]() |
Kaatastrof | |
![]() |
Het aantal keer dat het woord 'penny' of 'popcorn' genoemd werd gedurende het hele bestaan van Bokt.
'Poedersuiker' is ook een leuke ![]() |
![]() |
Muronia | |
![]() |
Groentesoep dan ook maar doen?
|
![]() |
Suzanne F. | |
![]() |
En hoevaak er daadwerkelijk poedersuiker werd getypt zonder dat het censuur was.
|
![]() |
ElfBeau_067 | |
![]() |
Meeste discussies en slow chat
Vaakst bekeken Of het meest Sinterklaas, Piet, schimmel of Amerigo getypt. |
![]() |
Art_Ificious | |
![]() |
- Tijdstip/datum van meeste gebruikers tegelijk online
- fototopic met meest aantal reacties - fototopic met minst aantal reacties |
![]() |
Kaatastrof | |
![]() |
Muronia schreef Dat waren leuke tijden, dus ik vind het een goed idee! Welke statjes.. - meeste berichten geplaatst dit jaar - meeste foto's geüpload - vaakst gequote - meeste smileys gebruikt - vaakst op getemd (die is gewaagd ![]() Uhm.. ik denk nog even verder ![]() De meest gebruikte smiley is ook een leuke en ben ik ook oprecht benieuwd naar ![]() |
![]() |
marleen_88 | |
![]() |
ElfBeau_067 schreef Meeste discussies en slow chat Vaakst bekeken Of het meest Sinterklaas, Piet, schimmel of Amerigo getypt. Ik zou inzetten op Ozosnel. Welke bokker is het meest actief in de late avond, vroege ochtend of een echte nachtbraker? |
![]() |
Dammie | |
![]() |
De bokker die het vaakst een topic afsloten, dus degene naar wier reactie er geen reactie meer volgde.
( Slotjes niet meegerekend) |
![]() |
Britta31 | |
![]() |
Wie de knuffelbokker is.
|
![]() |
ElfBeau_067 | |
![]() |
marleen_88 schreef ElfBeau_067 schreef Meeste discussies en slow chat Vaakst bekeken Of het meest Sinterklaas, Piet, schimmel, Ozosnel of Amerigo getypt. Ik zou inzetten op Ozosnel Ja helemaal gelijk. |
![]() |
charootje | |
![]() |
Hoe vaak er gezegd werd...
Is de azijn weer in de aanbieding ![]() |
![]() |
Bellatrix | |
![]() |
Meeste berichten in totaal.
![]() |
![]() |
Suzanne F. | |
![]() |
Bellatrix schreef Meeste berichten in totaal. ![]() Oh ja jij gaat hard richting de 100.000! |
![]() |
Muronia | |
![]() |
Er wordt zo vaak gezegd "typisch bokt" ... Het is geen statje, maar een handleiding waar de typische bokker aan voldoet zou wel leuk zijn
![]() |
![]() |
rien10 | |
![]() |
Britta31 schreef Wie de knuffelbokker is. Die weet ik!!! |
![]() |
Bellatrix | |
![]() |
Suzanne F. schreef Bellatrix schreef Meeste berichten in totaal. ![]() Oh ja jij gaat hard richting de 100.000! Ja, zonder HK berichten, daarom zeg ik in totaal. ![]() |
![]() |
Jet | |
![]() |
Art_Ificious schreef - Tijdstip/datum van meeste gebruikers tegelijk online - fototopic met meest aantal reacties - fototopic met minst aantal reacties Het antwoord op de bovenste vraag staat op de startpagina van BoktForums: Het grootste aantal gebruikers online was 7033 op 16-09-16 22:00. |
![]() |
DuoPenotti | |
![]() |
Suzanne F. schreef Bellatrix schreef Meeste berichten in totaal. ![]() Oh ja jij gaat hard richting de 100.000! Mag je alle Sa's bij elkaar optellen? Asking for a friend.... |
![]() |
Bellatrix | |
![]() |
![]() Wat denk je zelf? ![]() |
Omhoog |
![]() |
Plaats een nieuw onderwerp | Plaats een reactie |
Pagina 1 van de 3 [ 52 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3 Volgende |
|
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp |
Forums » Bokt Nieuws » [VN] Voorpagina Nieuws |