Forums » Bokt Nieuws » [VN] Voorpagina Nieuws |
Moderators: Firelight, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Maureen95 |
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp | |
![]() |
Pagina 1 van de 2 [ 34 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2 Volgende |
Plaats een nieuw onderwerp |
Gouden Boktveulens 2023 bekend! |
---|
JPitty | |
![]() |
*Bokt.nl
Community De winnaars van 2023: Löwenprinz van Stal Muronia van Muronia/Loewenprinz en Torvi AM van AM_Horses! De veulenverkiezing zit er weer op voor dit jaar, de stemmen zijn geteld, alle stemmers bedankt! In totaal zijn er 1131 geldige stemmen uitgebracht. Bij de hengstveulens werden dit jaar 571 stemmen verdeeld en bij de merrieveulens waren dit 560 stemmen. En het was weer spannend dit jaar! Bij de hengstveulens begon de winnaar al vrij snel uit te lopen, voor de plaatsen twee en drie is nog een tijdlang strijd geleverd tussen verschillende veulens. Bij de merries bestond de top vijf al vrijwel vanaf het begin steeds uit dezelfde veulens, er werd hier en daar eens een plaatsje gewisseld, maar de nummer 1 ging in rechte lijn op de winst af. Met het aantal van 72 stemmen is Gouden Bokt Hengstveulen 2023 geworden: Löwenprinz van Stal Muronia van Bokkers Muronia en Loewenprinz. Zilveren hengstveulen is geworden Olaf van NorwayFjord, met 49 stemmen. Met 42 stemmen is de titel Bronzen hengstveulen voor Dino van Quir. Bij de merrieveulens is de top drie geworden: Met 99 stemmen is Gouden Bokt Merrieveulen 2023 geworden: Torvi AM van AM_Horses. Zilveren merrieveulen is Belides Finally Finesse CR van Cynthia82, zij behaalde 75 stemmen. En met een totaal van 59 stemmen is Bronzen merrieveulen: Juweeltsje Fan Stal Kuperus van Kimley. Ook dit jaar hebben we weer iets meer te vergeven dan alleen de eeuwige roem! Als Muronia en AM_Horses een PB sturen naar Oscar, dan krijgen zij verdere uitleg! De top 3 in plaatjes: Gouden Hengstveulen 2023 Löwenprinz van Stal Muronia - Muronia en Loewenprinz Zilveren Hengstveulen 2023 Olaf - NorwayFjord Bronzen Hengstveulen 2023 Dino - Quir Gouden Merrieveulen 2023 Torvi AM - AM_Horses Zilveren Merrieveulen 2023 Belides Finally Finesse CR - Cynthia82 Bronzen Merrieveulen 2023 Juweeltsje Fan Stal Kuperus - Kimley Naast deze winnaars natuurlijk ook alle andere deelnemers gefeliciteerd met jullie prachtige veulens! De volledige uitslag vind je hieronder: Hengstveulens: 72 Löwenprinz van Stal Muronia - Muronia/Loewenprinz 49 Olaf - NorwayFjord 42 Dino - Quir 39 Tin Tin Twizzl - DDDara 31 Blue - Elegance_ 30 Wild King - kiki1976 29 Thiago M - Marjoleine89 28 Moritz - _Tarzan 28 Yke Douwe E. - Kabayo 27 White Gold AM - AM_Horses 26 Olivio RB - kim_1990 20 Cynwrig TC - Chantalll 19 Torbjørn WFTM - Cheytjuh 15 Jodocus - happytime 14 Levi - Knolselder 14 Swanepols den Sødeste - Fnanne 12 Alvin - Luna2006 9 Krem d'la Crème - YvonneV 9 Mokaï Dreamer - corinadrenth 9 Pinetree's Oliver - crazy_funky 8 Orion DG - annaberberxx 7 Tejay Finn - kidding 5 Gimli - xYaartje 5 Vimba Orion - lideli 4 ML Dun Pepper Olena - Flash_4ever 3 Thomas O'Malley - Sabrinatomic 3 Timberr - Us2001 2 Maliq - lailapri Merrieveulens: 99 Torvi AM - AM_Horses 75 Belides Finally Finesse CR - Cynthia82 59 Juweeltsje Fan Stal Kuperus - Kimley 36 Tender Love Fuga RB - kim_1990 34 Lola van'T Boesehof - nieky1993 26 Estrella - Lyona 25 Pip - Knolselder 23 Madelicious Milly - RanjaRietje 20 Tiara Prinses G.W. - baudyh 16 Adelina V - Arthis 16 Bon Mailin EC - EllyC 16 Hope - Sodeletuut 16 Taiga Vita JTL - Gimmick11 15 E.B.P'S Iris Dreamer - corinadrenth 14 Shakira - vicky 11 Twice as Nice vdZ - zwanepol 10 Belle - Jillzie 10 Golden Suprise B - lailapri 10 Novi Mary Jane - silvericathy 5 Kiwi - SuperLiesje 5 True Secret - Cantodea11 4 Toblerone - mallerije 3 Groeze's Dakota - SylS De stemmen zijn geteld door JPitty en Nicole288. Tot volgend jaar! |
Laatste bericht |
![]() |
Kabayo | |
![]() |
Gefeliciteerd aan alle winnaars! Stuk voor stuk prachtige veulens (allemaal natuurlijk
![]() Wat enorm leuk ook dat elk veulen een stem heeft gekregen. Ook natuurlijk bedankt voor iedereen die op Yke heeft gestemd! |
![]() |
AM_Horses | |
![]() |
Wauw wat gaaf! Zo bijzonder
![]() ![]() Torvi is voor mij al een winnaar wat ze heeft doorstaan en nu de merrie veulen verkiezing winnen echt bizar! Dankjewel allemaal voor de stemmen en medeleven. Torvi gaat naar omstandigheden erg goed ![]() [KS-ITP] Torvi, ons zorgenkindje |
![]() |
LibertyLucky | |
![]() |
Gefeliciteerd allemaal
Ik volgde Torvi en Juweelstje al,maar het zijn natuurlijk allemaal.prachtige veulens |
![]() |
lailapri | |
![]() |
Gefeliciteerd!!! Allemaal plaatjes van veulens die het zeker verdient hebben.
|
![]() |
Kimley | |
![]() |
Iedereen gefeliciteerd!! En wat super leuk dat onze lieve Juweeltsje gewoon op de 3e plaats staat
![]() Heel erg tof! |
![]() |
NorwayFjord | |
![]() |
Gefeliciteerd allemaal!
![]() Ik ben helemaal verbaasd dat Olaf zilver hengstveulen is geworden! Ik dacht dat we richting de 6e plaats gingen ofzo ![]() En knapste Finesse ook zilver ![]() |
![]() |
Muronia | |
![]() |
Wauw wat een kers op de taart dit
![]() ![]() ![]() ![]() Daarnaast gefeliciteerd aan alle andere winnaars met jullie prachtige veulens. Torvi, het gouden zorgenkindje in het bijzonder. Dat ze gauw verder op mag knappen. |
![]() |
Cynthia82 | |
![]() |
Ik ben zó blij met onze zilveren plek!
![]() De meesten van jullie weten al dat Finesse het evenbeeld is van haar moedertje Fiore. Zowel qua uiterlijk, als qua innerlijk ![]() ![]() ![]() En supertof dat Olaf ook zilver is geworden! Het eerste eigen paardje van mijn liever vriendinnetje ![]() En Dino brons! Je dacht dat je maar één stem zou krijgen ![]() |
![]() |
chanicha | |
![]() |
Gefeliciteerd Annet en Muronia en natuurlijk iedereen
![]() |
![]() |
baudyh | |
![]() |
Onze mooie Tiara een mooie 9e plek. Bedankt voor het stemmen |
![]() |
YvonneV | |
![]() |
Gefeliciteerd voor de winnaars.
Voor diegene die op Krem d'la crème gestemd hebben bedankt. Ik had met alleen zijn geboortetopic niet verwacht dat hij stemmen zou krijgen. |
![]() |
kim_1990 | |
![]() |
Onze Teddy op plek 4 van de merrieveulens ![]() Gefeliciteerd voor alle gouden zilveren en bronzen veulentjes! Ruim verdient ![]() |
![]() |
Quir | |
![]() |
Ahh zo leuk, mijn lieve Dino kind gewoon brons!
![]() Inderdaad Cynthia, dit had ik ook echt niet verwacht! Maar Finesse zilver! ![]() Iedereen gefeliciteerd! Zijn allemaal knappe veulentjes. En bedankt voor alle stemmen. ![]() |
![]() |
kiki1976 | |
![]() |
Winnaars super gefeliciteerd, dik verdiend
Iedereen die op Wild King heeft gestemd, super bedankt. |
![]() |
kally | |
![]() |
Gefeliciteerd allemaal….
|
![]() |
RanjaRietje | |
![]() |
Gefeliciteerd aan de winnaars!!
|
![]() |
aniek1985 | |
![]() |
Gefeliciteerd allemaal!
|
![]() |
mala26 | |
![]() |
Gefeliciteerd allemaal!
|
![]() |
Cantodea11 | |
![]() |
Ook namens Big Mc (Treu Secret) allemaal gefeliciteerd |
![]() |
Coco4life | |
![]() |
Gefeliciteerd allemaal!
|
![]() |
DDDara | |
![]() |
Tin Tin valt net buiten het podium, toch heeft hij voor mij altijd een stipje voor!
Bedankt voor onze stemmen en onze 4de plaats! |
![]() |
DemiSisa | |
![]() |
Gefeliciteerd allemaal. Alle veulens zijn stuk voor stuk plaatjes
![]() |
![]() |
Kendra | |
![]() |
Gefeliciteerd allemaal!
En speciaal Torvi, hopen dat het helemaal weer goed komt !! @Cynthia, mooi verhaal! |
![]() |
Sodeletuut | |
![]() |
Gefeliciteerd iedereen, en bedankt voor de stemmen op Hope
![]() |
Omhoog |
![]() |
Plaats een nieuw onderwerp | Plaats een reactie |
Pagina 1 van de 2 [ 34 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2 Volgende |
|
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp |