Royal Friesian Pin voor Jack Vanderkooy en Marquis Laude

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 14060
Geregistreerd: 20-04-16

Royal Friesian Pin voor Jack Vanderkooy en Marquis Laude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-24 18:03

Phryso
Algemeen

Afbeelding
Afbeelding ter illustratie. Foto: Renate Zuidema Fotografie


KFPS-leden Jack Vanderkooy en Marquis Laude zijn op zaterdag 24 februari onderscheiden met de Royal Friesian Pin. KFPS-directeur Marijke Akkerman en KFPS-bestuurlid Miel Janssen hebben de beide heren tijdens de AGM, de algemene ledenvergadering, van FHANA in Kentucky bedankt voor hun inzet voor het Friese paard.

Jack Vanderkooy
De in Canada woonachtige Jack Vanderkooy was negen jaar lid van het FHANA-bestuur, waarvan het laatste jaar als voorzitter. De Kettle Creek Friesians-fokker heeft zitting in verschillende committees om zijn kennis en ervaring te delen. Daarbij staat het belang van het Friese paard voor hem altijd voorop. Jack is ledenraadslid bij het KFPS voor Noord-Amerika en Canada en komt af en toe zelfs naar Nederland om de vergadering bij te wonen.

Marquis Laude
Marquis Laude is een belangrijke kracht binnen de FHANA. Hij is woonachtig in de staat Montana en werd op deze AGM in het zonnetje gezet als vrijwilliger en kreeg daar een FHANA-award voor. De Royal Friesian Pin is een blijk van waardering voor alle werk dat hij verzet tijdens de intensieve keuringsrondes die in Amerika worden uitgevoerd. Bij vragen of verzoeken van de KFPS-juryleden of begeleiders staat Marquis altijd klaar om te helpen om zaken in goede banen te leiden. Ook in de FHANA wordt hij gewaardeerd voor zijn positieve inzet bij het optimaliseren van processen.

Kabayo

Berichten: 13988
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Royal Friesian Pin voor Jack Vanderkooy en Marquis Laude

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 21:51

Verdiend Jack!
Nogmaals bedankt voor de geweldige tijd die ik afgelopen zomer heb gehad bij jullie op de Kettle Creek Friesians. Ik ben nog altijd dankbaar dat ik Tonjes 459 mocht trainen, rijden en showen op de keuring
Afbeelding