Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Wereldbeker voor vierspannen

 
Profiel   

http://www.hoefnet.nl
Hoefnet

's-Hertogenbosch, 29 januari 2002
Drie wereldbekerwedstrijden staan op het programma van Indoor Brabant, dat van 21 tot en met 24 maart wordt gehouden in de Brabanthallen van s-Hertogenbosch.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-02 17:41 



 
Profiel   

Voor de dressuurruiters is het dit keer zelfs de finale, waardoor s werelds beste combinaties aan de start komen in de Kür op Muziek. De springruiters hebben hun wereldbekerwedstrijd, die meetelt voor de finale in Leipzig. Nieuw is de wereldbeker voor vierspannen. De vierspannen zijn aan hun eerste officiële indoorseizoen bezig. Na vier van de acht wedstrijden kan een tussenbalans worden opgemaakt. Lof alom. De vierspannen bieden een spectaculair kijkspel. Het publiek, ook al heeft het zelf niets met de mensport, zit op het puntje van de stoel als de rijtuigen en vier paarden in beweging komen in de jacht op de snelste tijd. Enkele jaren geleden bracht Indoor Brabant indoor-vierspanrijden als een wereldprimeur in de Brabanthallen. Een vruchtbaar initiatief gezien het nieuwe FEI-wereldbekercircuit

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-02 19:06 



 
Profiel   

Ik lees net ook dat Koos de Ronde een wildcard gekregen heeft voor Indoor Brabant. Dat vind ik heel gaaf voor hem. Ga gauw vrij vragen Haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-02 20:02 



 
Profiel   

Toch mijn vader maar een keer zo gek zien te krijgen dat hij meegaat naar een menwedstrijd. Onze droom is nog steeds een eigen vierspan. Haha! We hebben er vast anderhalf.... Knipoog
Maar wat is het een fantastisch gezicht als die paarden door de hindernissen scheuren met zijn allen. Heb ook voluit zitten genieten op indoor menwedstridj in Nijkerk.... Volgend jaar weer! Knipoog
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-02 15:14 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen