Loslopend paard in castricum

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
heidiLOVER

Berichten: 9186
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Re: Loslopend paard in castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 21:43

Tsjonge..
Ik hoop voor jullie dat jullie Sicco snel vinden!

Waar komt Sicco vandaan?

NathalietjeB

Berichten: 17288
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: ergens

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 21:44

ok ik wil dus ook helpen zoeken elke dag!!!!...
ik heb enkel geen pony vanwege een blessure..
dus ik moet t doen met fiets en benen..

Feria

Berichten: 3367
Geregistreerd: 05-04-05
Woonplaats: België

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:02

ik woe dat ik kon helpen zoeken, maar ik woon in belgië! Hoe is het mogelijk dat het paard in al die tijd helemaal niet gezien is? Voor de helden die gaan helpen zoeken: zorg dat je wat lekkers, halster en EHBO kit meehebt, dat kan handig zijn!
Heel veel succes, ik hoop zo dat jullie heb vinden! Femke ik voel ontzettend met je mee!

Bluem

Berichten: 3725
Geregistreerd: 03-12-05
Woonplaats: België

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:04

Ik woon ook in België helaas.. Had ik morgen geen stage waar ik verplicht ben naartoe te gaan, tenzij heel uitzonderlijke omstandigheden (lees: ik val van de trap en beland in het ziekenhuis ) deed ik mijn best nog daar te geraken met de trein, als dit mogelijk is vanuit dit boerengat hier. Als hij voor het weekend nog niet gevonden is, maar geloof van wel, kan ik nog kijken.

brentje

Berichten: 148
Geregistreerd: 19-02-03
Woonplaats: Bovenkarspel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:10

Heej mensen

Wat erg zeg! ik lees nu het hele topic, en ben onder tussen erg benieuwd op sicco al gevonden is! Ik hoop het natuurlijk wel, want dan kan hij weer lekker in zijn stalletje staan bij zijn maatjes, Het is namelijk niet echt warm savonds.... Succes, en ik lees het morgen hoop ik weer! Mochten jullie hem niet hebben, en jullie gaan weer zoeken kom ik ook zoeken, mocht ik vervoer hebben!!

Seafl0wer
Berichten: 13
Geregistreerd: 16-01-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:12

Nee Sicco is nog niet gevonden.. Jammer genoeg wij gaan door.

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Re: Loslopend paard in castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:14

kan hij niet naar bergen of egmond zijn gerend dan?

_rosita_

Berichten: 6800
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: 't dorpie

Re: Loslopend paard in castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:23

ik moet morgen werken, maar anders had ik absoluut helpen zoeken.... wat verschrikkelijk!!

ik hoop dat hij natuurlijk al eerder terechtkomt, maar anders onwijs veel succes morgen met de zoektocht... toppie mensen! ik hoop dat ie ongedeerd terechtkomt!

Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Re: Loslopend paard in castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:27

Ik wil geen 'fikkie stoken' maar mij begint een beetje een akelig gevoel te bekruipen....

Wat nou als iemand het paard gevonden heeft en in stal heeft staan en hier 'minder goede bedoelingen' mee heeft?

Ik wil echt niet stoken of iemand bang maken maar ik krijg een beetje een nare smaak in mijn mond omdat het arme dier nog steeds niet gevonden is....

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Re: Loslopend paard in castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:32

Maar hij had zadel en alles nog op neme ik aan?? Straks ligt hij ergens vast door zijn tuig of indd bij iemand op stal..En weten ze niet van wei hij is ( laten we dat hopen)

NathalietjeB

Berichten: 17288
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: ergens

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:38

laten we hopen dat hij idd niet ergens vast zit met ze tuig aan een boom tak ofzo...
bah...*hoopt nu zo dat hij ergens in een warme stal staat met een deken op*

taverno

Berichten: 4217
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Zoetermeer Aladin in Stompwijk

Re: Loslopend paard in castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:39

Randy01 schreef:
Ik wil geen 'fikkie stoken' maar mij begint een beetje een akelig gevoel te bekruipen....

Wat nou als iemand het paard gevonden heeft en in stal heeft staan en hier 'minder goede bedoelingen' mee heeft?

Ik wil echt niet stoken of iemand bang maken maar ik krijg een beetje een nare smaak in mijn mond omdat het arme dier nog steeds niet gevonden is....

Hè jekkie Randy,je bedoelt zoiets als met het offerfeest(dat is toch al geweest?)

Ik vind het wel vreemd dat een loslopend paard nog niet door iemand gezien is.

Bluem

Berichten: 3725
Geregistreerd: 03-12-05
Woonplaats: België

Re: Loslopend paard in castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:42

taverno schreef:
Randy01 schreef:
Ik wil geen 'fikkie stoken' maar mij begint een beetje een akelig gevoel te bekruipen....

Wat nou als iemand het paard gevonden heeft en in stal heeft staan en hier 'minder goede bedoelingen' mee heeft?

Ik wil echt niet stoken of iemand bang maken maar ik krijg een beetje een nare smaak in mijn mond omdat het arme dier nog steeds niet gevonden is....

Hè jekkie Randy,je bedoelt zoiets als met het offerfeest(dat is toch al geweest?)

Ik vind het wel vreemd dat een loslopend paard nog niet door iemand gezien is.


Bedoelt ze niet gewoon dat die persoon beslist niet bekend te maken dat die het paard op stal heeft staan en het stil voor zichzelf houdt, eventueel later door verkoopt? Ik hoop echt dat dit het geval niet is, maar met zoveel mensen er achteraan lijkt het mij ook onwaarschijnlijk, hoewel het vreemd is dat hij op dit ogenblik nog steeds spoorloos is.

Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Re: Loslopend paard in castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:51

Citaat:
Bedoelt ze niet gewoon dat die persoon beslist niet bekend te maken dat die het paard op stal heeft staan en het stil voor zichzelf houdt, eventueel later door verkoopt? Ik hoop echt dat dit het geval niet is, maar met zoveel mensen er achteraan lijkt het mij ook onwaarschijnlijk, hoewel het vreemd is dat hij op dit ogenblik nog steeds spoorloos is


Ja zoiets bedoel ik inderdaad. Alhoewel het wel heel moeilijk lijkt want heel bokt is al op de hoogte, maar je zal er net een privéstal tussen hebben waar niemand in pension staat.....

Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Re: Loslopend paard in castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:52

Citaat:
Hè jekkie Randy,je bedoelt zoiets als met het offerfeest(dat is toch al geweest?)


Hè getver...daar had ik nog niet eens bij nagedacht. Maar met al die mafkezen van tegenwoordig weet je het maar nooit *hoopt ondertussen dat het arme dier een warm en beschut plekje in het bos heeft gevonden om te overnachten*

Kwetal

Berichten: 4476
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Bergschenhoek

Re: Loslopend paard in castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:54

Wat raar, joh???? Zomaar weg?????
Nou, ik hoop dat hij snel weer terecht komt....

Bluem

Berichten: 3725
Geregistreerd: 03-12-05
Woonplaats: België

Re: Loslopend paard in castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:55

taverno schreef:
Randy01 schreef:
Ik wil geen 'fikkie stoken' maar mij begint een beetje een akelig gevoel te bekruipen....

Wat nou als iemand het paard gevonden heeft en in stal heeft staan en hier 'minder goede bedoelingen' mee heeft?

Ik wil echt niet stoken of iemand bang maken maar ik krijg een beetje een nare smaak in mijn mond omdat het arme dier nog steeds niet gevonden is....

Hè jekkie Randy,je bedoelt zoiets als met het offerfeest(dat is toch al geweest?)


Te ver gezocht Hij komt immers wel terecht met zoveel mensen die het beestje zoeken!

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:56

Misschien Hart van Nederland een mail sturen!

Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Re: Loslopend paard in castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:57

Citaat:
Te ver gezocht Hij komt immers wel terecht met zoveel mensen die het beestje zoeken!


Ik hoop het echt, oprecht!!!

Maar...morgen gaan pas écht veel mensen zoeken. Als het dier zondag al gevonden is....zijn we morgen 2 dagen verder!!!!

NathalietjeB

Berichten: 17288
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: ergens

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 23:06

waar gaan jullie zoeken?? ik ga met een stel vvrienden en vriendinne van me zusie zoeken in de duinen bij het zwembad ik woon daar dichtbij in de buurt desnoods ook over t strand zoeken...als we hem maar vinden...ken hij niet zijn doorgerend daar bergen aan zee??

confetti

Berichten: 2152
Geregistreerd: 22-08-01
Woonplaats: breda

Re: Loslopend paard in castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 23:07

Ja, Hart van Nederland bellen, die komen vast een reportage maken. Veel sterkte met zoeken!

Anouskaa
Berichten: 1512
Geregistreerd: 14-11-04
Woonplaats: Leiden

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 23:10

Hart van Nederland vond iemand die bierdopjes (dat was het toch?) verzameld interessanter..

Thokkadisje

Berichten: 2145
Geregistreerd: 12-10-05
Woonplaats: Aarhus (Danmark)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 23:10

In een ander toppic hierover staat dat hart van Nederland er geen interesse in heeft, is al gebeld/gemailt.

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Re: Loslopend paard in castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 23:19

Oh jeetje, dit zou echt een nachtmerrie zijn voor mij.
Wanneer wordt er precies afgesproken? Morgen? Ik ben vrij, dus ik kan ook helpen zoeken!
* gaat nog even topic goed doorlezen

Nachony

Berichten: 106
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Re: Loslopend paard in castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 23:20

Schrikken zeg...lees het net maarre onze stal is in Castricum maar heb niemand gezien of gehoord die kwam vragen of we een paard hadden gezien en er staan bij ons toch een hoop recreatie-ruiters omdat we aan de duinkant zitten. Ik ga morgen rijden in het duin dus zal mijn oren en ogen extra goed openzetten!!! Het duingebied van Castricum en omgeving is een vrij groot gebied.
Heel veel sterkte morgen en ik hoop dat dit een goed einde gaat krijgen.

Gr. Irm.