Pony gestolen in Limburg!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 18:35

Vivanes, dank je wel, maar dat soort dingen worden express niet hier neergezet, dus als je je bericht nog kan editten

Dribbel

Berichten: 13637
Geregistreerd: 13-08-05
Woonplaats: Cambridge (UK)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 19:20

Heeft niemand meer informatie of is aan het zoeken? Bij mij in de straat hangen nu ook flyers.

love_supream
Berichten: 189
Geregistreerd: 04-04-06

Re: Pony gestolen in Limburg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 20:02

echt meis als ick het zie ik gooii hem in de trailer en breng hem naar de politie in limburg die weten waar jij woond oke ( je jat toch gaan pony die is gestoord in zijn kop echt waar ik haat die vent of wijf ) als cik ehm zie breng ik hem terug beloooft

love_supream
Berichten: 189
Geregistreerd: 04-04-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 20:03

echt verschrikkelijk meisjj

AnnemiekvM

Berichten: 8255
Geregistreerd: 17-07-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 20:07

tessyke schreef:
zou het misschien geen idee zijn om flyers aan slachthuizen te geven?


Dit kan hard klinken, maar is wel realistisch. Natuurlijk hopen we met z'n allen dat ie weer terugkomt. Maar mocht het toch zo zijn, dan weet je waar je aan toe bent.
En misschien kun je met die flyers voorkomen dat ie geslacht wordt. Je moet alle kansen die je hebt benutten.

Ik leef echt met je mee en hoop elke dat dat je hem weer terugvindt.
Van iemand heb ik de tip gekregen dat gestolen paarden regelmatig richting Italie gaan. Zijn daar toevallig ook Bokkers???

Heel veel sterkte en heel veel succes!!

Maris89

Berichten: 6592
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Den Haag

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 20:39

Paarden werden toch niet geslacht zonder chip? En deze pony is volgens mij niet gechipt is eerder in dit topic verteld.

Roosch

Berichten: 36697
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 20:39

Hier in Nederland niet
Buitenland wel.

tessyke

Berichten: 8945
Geregistreerd: 22-08-03
Woonplaats: België

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 21:18

angel_kitty schreef:
tessyke schreef:
zou het misschien geen idee zijn om flyers aan slachthuizen te geven?



leuk


het is wel een goed idee
mensen stelen meestal een pony om oftewel te verkopen in het buitenland of om naar het slacht te doen...

tessyke

Berichten: 8945
Geregistreerd: 22-08-03
Woonplaats: België

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 21:18

Maris89 schreef:
Paarden werden toch niet geslacht zonder chip? En deze pony is volgens mij niet gechipt is eerder in dit topic verteld.

naar het buitenland brengen en daar aan het slacht verkopen?
allemaal opties

aartlover
Berichten: 1625
Geregistreerd: 09-03-06
Woonplaats: preau :-)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 21:36

pff daar krijgen ze niet veel geld voor dus ik denk eerder dat ze hem duur verkopen...

tessyke

Berichten: 8945
Geregistreerd: 22-08-03
Woonplaats: België

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 21:38

geld=geld

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 23:41

Geld is zeker geld en het wil wel eens voorkomen dat een paard bij de slager beland, als die eventueel niet goed verkocht zou worden.
In dit geval denk ik alleen, waarom slacht? Er staan nog 2 pony's daar en vlees is vlees denk ik dan. Dus de kans dat Marcus daar is beland acht ik erg klein..
Tot nu toe hebben wij nog niet ontdekt dat gestolen paarden naar Italie zijn gegaan, dit omdat er tot nu toe de paarden die gestolen waren en daardwerkelijk teruggevonden, toch in eigen land of Belgie het geval was.
Slachthuizen benaderen is zeker een erg goed idee, dat was al eerder geopperd en geloof dat daar ook mee aan de slag is gegaan. Veel slachthuizen willen hun medewerking verlenen, dit omdat de slagers die ik iig heb egsproken het erg naar vinden dat er paarden gestolen worden en hun eigenaar machteloos achterblijft.

Zoizo is hete rg belangrijk organisaties van paardenmarkten te benaderen, of er geflyerd mag worden en of ze eventueel een flyer willen ophangen.

Shani_1984

Berichten: 5436
Geregistreerd: 30-07-04
Woonplaats: Assen♥

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 00:20

hoi hoi..
Hier nog iemand van het team gestolen paarden... Ik heb hier niet gepost omdat kimberley77 al bezig is voor jullie, maar wil toch even melden dat er nog een bericht aangepast moet worden over ....... kenteken, want dit kan echt niet zo krijgen we marcus niet terug en kunnen wij als team ook in de problemen komen... alvast heel erg bedankt voor het meewerken

team gestolen paarden

Sjoert

Berichten: 35961
Geregistreerd: 29-07-04
Woonplaats: De rug

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 00:22

Dan ga ik dat even doen.

Overigens lijkt het mij een goed plan om dit topic te sluiten morgen zodat er een nieuw topic geopend kan worden op VMR OV.
In de openingspost is het dan misschien handig om aan te geven hoe het er nu voorstaat etc. (76 pagina's doorlezen is wel erg veel)

Shani_1984

Berichten: 5436
Geregistreerd: 30-07-04
Woonplaats: Assen♥

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 00:28

vind ik een goed idee van je sjoert... weet je trouwens welke post ik bedoel? of heeft kimberley dat al doorgegeven

Sjoert

Berichten: 35961
Geregistreerd: 29-07-04
Woonplaats: De rug

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 00:28

Post is al weg als het goed is.

Shani_1984

Berichten: 5436
Geregistreerd: 30-07-04
Woonplaats: Assen♥

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 00:46

ja klopt dank je wel

chimene

Berichten: 246
Geregistreerd: 20-04-06
Woonplaats: Limburg

Re: Pony gestolen in Limburg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 10:29

Het word inderdaad een hele lijst om door te lezen ja.Ik ben zelf natuurlijk ook veel bezig en vroeg me idd af of er ook al naar engeland flyers zijn maar als ik dan 76 bladzijden moet lezen om te kijken of dat al gebeurd is gaat me te veel tijd kosten.
Ik kreeg gisteren namelijk te hore dat er veel haflingers gestolen worden en naar engeland gaan.Op zich lijkt me dit onwaarschijnlijk want om engeland binnen te komen moet je een verklaring hebben van goede gezondheid van het paard en papieren.Maar ja ......... de echte dieven die zoiets doen regelen wel valse papieren dus ik sluit de mogelijkheid niet uit dat ie ook naar engeland kan zijn.
Mijn eigen gevoel zegt een ander land...............aangrenzend aan nederland!

chimene

Berichten: 246
Geregistreerd: 20-04-06
Woonplaats: Limburg

Re: Pony gestolen in Limburg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 10:33

Nog even voor de mensen die op zoek zijn naar hun tinker die gestolen is.........de tinkers zijn in engeland op dit moment 2 maal zo duur als in belgie en nederland.Een handelaar vertelde me dit dus waarschuwde voor diefstallen van tinkers.

Hollyleaves
Berichten: 1945
Geregistreerd: 07-06-05
Woonplaats: Groningen

Re: Pony gestolen in Limburg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 10:38

Ik ga binnenkort naar Londen, en dan ook naar het platteland van Engeland. Als Marcus tegen die tijd nog niet gevonden is, hang ik daar wel een groot aantal flyers neer, overal waar ik langskom. (Stallen en paardenbedrijven zat daar ) Misschien een goed idee als tegen de zomer Marcus nog steeds vermist is, (wat ik uiteraard niet hoop) iedereen een heleboel flyers meeneemt op vakantie, en ze daar zoveel mogelijk proberen te verspreiden? Zo wordt de vermissing van Marcus nog uitgebreider...

Hollyleaves
Berichten: 1945
Geregistreerd: 07-06-05
Woonplaats: Groningen

Re: Pony gestolen in Limburg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 10:39

Dan verspreid ik de complete flyers daar ook tegelijk (met Swieb en Tess en de andere haf)

aartlover
Berichten: 1625
Geregistreerd: 09-03-06
Woonplaats: preau :-)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 11:27

goed plan!! Hier is het een soort vakantie, cursus plek (waar ik woon dus) En daar hang ik er ook een paar op! Er komen zeker meer dan 100 mensen!

Sjoert

Berichten: 35961
Geregistreerd: 29-07-04
Woonplaats: De rug

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 11:29