De Fasna Trail selectiewedstrijd voor de Wereldruiterspelen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjoert

Berichten: 35961
Geregistreerd: 29-07-04
Woonplaats: De rug

De Fasna Trail selectiewedstrijd voor de Wereldruiterspelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-06 10:53

http://www.fasnatrail.nl/
fasnatrail.nl

Dit jaar zal de Fasna Trail en het Nederlands Kampioenschap Endurance over de koningsafstand van 160 km plaatsvinden van 26-28 mei 2006. De wedstrijddag van de Fasna Trail is op zaterdag 27 mei. Vele nationale federaties hebben de Fasna Trail aangewezen als een van de selectiewedstrijden voor de Wereldruiterspelen (WEG) op 21 augustus in Aken. Er zijn daarom al vooraanmeldingen binnen gekomen uit veel Europese landen. Ook voor de Nederlandse ruiters geldt de Fasna Trail als kwalificatiewedstrijd voor de WEG.
Er lijken echter wat donkere wolken te verschijnen aan de horizon. Om de Fasna Trail optimaal te kunnen laten verlopen zijn er veel vrijwilligers nodig, die nog niet allemaal gevonden zijn.

Lees hier verder.

Sjoert

Berichten: 35961
Geregistreerd: 29-07-04
Woonplaats: De rug

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-06 10:53

Citaat:
Dit jaar zal de Fasna Trail en het Nederlands Kampioenschap Endurance over de koningsafstand van 160 km plaatsvinden van 26-28 mei 2006. De wedstrijddag van de Fasna Trail is op zaterdag 27 mei. Vele nationale federaties hebben de Fasna Trail aangewezen als een van de selectiewedstrijden voor de Wereldruiterspelen (WEG) op 21 augustus in Aken. Er zijn daarom al vooraanmeldingen binnen gekomen uit veel Europese landen. Ook voor de Nederlandse ruiters geldt de Fasna Trail als kwalificatiewedstrijd voor de WEG.
Er lijken echter wat donkere wolken te verschijnen aan de horizon. Om de Fasna Trail optimaal te kunnen laten verlopen zijn er veel vrijwilligers nodig, die nog niet allemaal gevonden zijn.

“De sport is een grote vlucht aan het nemen,”vertelt Joan Eikelboom, Nederlands Kampioen van 2004, en medeorganisator van de rit. “Veel voormalige helpers zijn nu fanatieke Enduranceruiters geworden die zelf mee willen rijden op één van de afstanden. Dat is natuurlijk hartstikke leuk. Maar daarom dreigt nu wel een te kort aan vrijwilligers.”

Het doorgaan van alweer de vijfde Fasna Trail wordt hier uiteraard niet door bedreigd. Wel zou het een blamage zijn voor Nederland indien de organisatie minder dan vlekkeloos zou verlopen door te weinig helpende handen. Dit moet natuurlijk voorkomen worden. En met de hoeveelheid paardenliefhebbers in Nederland zou het eigenlijk geen probleem moeten zijn.

Meer informatie over deze internationale Endurancewedstrijd in Nederland vind je op www.fasnatrail.nl of via info@fasnatrail.nl
Hier kun je je ook aanmelden als vrijwilliger. Het is een unieke kans een bijzondere sport van nabij mee te maken.

SillyB

Berichten: 4211
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Liempde

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 11:48

ik zou eigenlijk best wel eens willen helpen, maar zijn ze niet op zoek naar gediplomeerden of degenen die in opleiding zijn ?

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 12:37

Nee hoor, als je post bent is het eigenlijk heel eenvoudig. Je krijgt lijsten mee met de nummers die langs die post moeten komen. Als ze zijn langsgeweest streep je ze af (of zet je de tijd erbij ) en that's it.
En erg gezellig!
Voor mij wordt het alweer de 5e keer

jorik
Berichten: 687
Geregistreerd: 22-10-05
Woonplaats: Zoetermeer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 13:30

waar is de kwalifictatie? of heb ik er overheen gelezen? lijktme erg leuk om te doen namenlijk.

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 13:32

In Ermelo op het federatiecentrum.

jorik
Berichten: 687
Geregistreerd: 22-10-05
Woonplaats: Zoetermeer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 13:51

dank je! ik ga thuis overleggen mischien wil mn zus ook wel mee, waar ka je je aanmelden?

Sjoert

Berichten: 35961
Geregistreerd: 29-07-04
Woonplaats: De rug

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-06 14:04

Dat staat in de tweede post van dit topic.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 14:18

Idd, gewoon even een mailtje sturen aan Joan Eikelboom op het info-adres van de Fasna Trail! Mailadres staat hierboven, zoals Sjoert al zegt.

Ik ben ook vrijwilliger bij de Fasna Trail. Zoals het er nu naar uitziet, ben ik net als vorig jaar aanspreekpunt voor o.a. de vrijwilligers op de controleposten. Dus kom je op een post te zitten, dan heb je tijdens die dag met mij te maken!

Hopelijk komen er nog veel aanmeldingen van vrijwilligers binnen, de Fasna Trail kan er nog heel wat gebruiken!

NienkeM

Berichten: 564
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: Amersfoort

Re: De Fasna Trail selectiewedstrijd voor de Wereldruiterspe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 16:10

Ook voor mensen die niet zo veel van endurance weten is het erg leuk om als vrijwilliger mee te doen!
Geweldige kans om deze wedstrijd van dichtbij mee te maken. Erg gezellig ook

Helliebellie

Berichten: 50
Geregistreerd: 04-01-06
Woonplaats: Breda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 20:30

Ik heb een mailtje gestuurd dat mijn zus en ik ook willen helpen!! Lijkt me een erg leuke ervaring!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 06:48

Yup ik doe ook mee, in de VETgate.....
Het is altijd een super leerzame dag vind ik, voor mij wordt het de 4e keer geloof ik?

Lenneke_
Berichten: 18614
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Garderen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 20:26

Lijkt me heel leuk om vrijwilliger te zijn.
Ik wilde zowiezo gaan kijken, maar als je iets te doen hebt is dat natuurlijk nog leuker

Joan
Berichten: 29
Geregistreerd: 06-10-02

Re: De Fasna Trail selectiewedstrijd voor de Wereldruiterspe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 00:10

Het gaat al wat de goede kant op, een aantal aanmeldingen voor vrijwilligers zijn alweer binnen. Er zijn nog plaatsen, dus wie er een dagje een kijkje in de keuken wil nemen en een goed idee van zo'n topsportevent in de endurance wil krijgen..... meld je aan bij mij.

Vrijwilligers voor de posten hoeven niet perse veel voorkennis te hebben van de endurancesport, maar wel duidelijk interesse om het werk goed te kunnen doen, waarbij het ook leuk en interessant voor jezelf is.
Anouar15, wie ben je, heb je je al aangemeld? Heb je vragen over de functie 'post'?


Inmiddels heeft een deel van de Europese top (waaronder een aantal Nederanders!!) laten zien wat ze waard zijn op een vergelijkbare wedstrijd in Duitsland afgelopen zaterdag (zie de diverse media). Het ging daar over 90 en 160 km.
Het belooft spannend te worden in Ermelo!


Groeten,
Joan Eikelboom
info@fasnatrail.nl

Lenneke_
Berichten: 18614
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Garderen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 12:28

Ik heb je een mailtje gestuurd

Joan
Berichten: 29
Geregistreerd: 06-10-02

Re: De Fasna Trail selectiewedstrijd voor de Wereldruiterspe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 16:20

Jullie staan op de lijst, helemaal prima.
E zijn nu nog een paar plaatsen vrij. Wie ??

Joan