Aken: Oranje kwartet laatste in landenwedstrijd [springen]

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjoert

Berichten: 35961
Geregistreerd: 29-07-04
Woonplaats: De rug

Aken: Oranje kwartet laatste in landenwedstrijd [springen]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-06 16:05

http://www.kwpn.nl/php_apps/nieuws_alg_ ... lg_id=5854
kwpn.nl

In de tweede wedstrijd van de Samsung Super League wedstrijd werd Nederland achtste.

Het oranje-gevoel moest in de landenwedstrijd komen van de sterk lopende KWPN-ers, samen met de complimenten over de door het Nederlandse bedrijf Agterberg geheel gerenoveerde bodem, iets wat zelfs Otto Becker luid en duidelijk verkondigde tijdens de persconferentie.
Want de Nederlandse équipe werd laatste. "Het was goed wat onze ruiters deden, maar net niet goed genoeg", vatte bondscoach Rob Ehrens de teleurstellende prestatie van het oranje kwartet kort en bondig samen. Lichtpuntje voor Ehrens was het sterke optreden van Albert Zoer, die beide manches gezamenlijk afsloot met slechts één springfout met de zeer sterk galopperende en springende KWPN-er Okidoki (Jodokus x Topas)

Elmond

Berichten: 895
Geregistreerd: 02-02-06
Woonplaats: Berkelland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 18:34

Wat is dit nu weer dan...een of andere verlaatte 1 april-grap ofzo? Hahaha, mag ik even heel hard lachen. Nederland laatste? Ik vind dat 8ste beter klinkt... al komt het dan op hetzelfde neer!!!

Naja, volgende keer beter zullen we maar zeggen he:P

GSchroder
Berichten: 13
Geregistreerd: 27-04-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 21:15

Tja, als ieder land z'n beste team naar Aken stuurt, en Nederland niet kun je dit verwachten. Niemand van het Nederlandse team maakte meer als 2 springfouten. Maar er is nog hoop genoeg met Nassau, Milano, Monaco, Oliver Q, Nairobi, Oki Doki etc.

Elmond

Berichten: 895
Geregistreerd: 02-02-06
Woonplaats: Berkelland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 12:25

Weet ik joh...ik was aan het dollen!!! Dat krijg je als je de hele dag achter de computer hangt, want zitten kun je het niet noemen wat ik doe. Ik zei ook al, volgende keer beter...ik vind het jammer dat ik het op tv niet gezien heb, als het er al op is geweest. Kijken kun je altijd nog een hoop van leren.

Nonce

Berichten: 158
Geregistreerd: 03-01-06
Woonplaats: Betuwe, Gelderland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 13:16

Vindt het jammer dat Nederland er niet zoveel aan besteed op televisie.

Vind het trouwens alsnog goed gedaan van die jongens, echt super!

Gr. NONCE