Stichting koopt pony terug.. *Update: Eva helaas overleden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
NathalietjeB

Berichten: 17288
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: ergens

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 06:54

zit hier even een traantje weg t pinken...vond de aflevering echt mooi..
ik wens de nabestaande en alle mensen die geholpe hebbe haar en haar pony samen t krijgen en vrienden/fam heel veel sterkte...
vind het een heel mooi gebaar dat sunny bij haar uittocht mag zijn...

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 08:43

He getsie, had het vandeweek gezien op tv, wellicht heeft Eva nu haar rust gevonden nu Sunny terug was.
Heel veel sterkte voor de ouders en overige nabestaanden...

Widner

Berichten: 1745
Geregistreerd: 04-11-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 08:57

Wat erg zeg! Zo jong en dan al zo ziek. Sterkte aan iedereen die haar kende!

Lottie84
Berichten: 8689
Geregistreerd: 17-11-05

Re: Stichting koopt pony terug.. *Update: Eva helaas overled

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 09:00

Wow wat geweldig dat je de ouders op de hoogte hebt kunnen stellen van onse medeleven.
Ik heb speciaal gekeken naar de uitzending omdat ik hoorde dat haar wens op kwam en heb zelf mijn vriend erbij gehaald. Ik vond het echt ontzettend mooi..

Het was dan ook een hele klap om te horen dat ze ons nu heeft verlaten... ik ben echt blij dat ze nog even zó heeft kunnen genieten van haar paardje. We weten ten slotte allemaal hoe belangrijk dat is..

roxiie

Berichten: 7832
Geregistreerd: 22-09-05

Re: Stichting koopt pony terug.. *Update: Eva helaas overled

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 09:04

Erg vervelend, hopelijk heeft de pony haar nog wat kunnen opvrolijken en heeft ze nu haar rust gevonden..
Sterkte voor familie & vrienden

Binckydenice

Berichten: 5858
Geregistreerd: 09-06-06
Woonplaats: Purmerend

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 16:40

Heel veel sterkte voor iedereen die dichtbij haar stond! Ik hoop dat iedereen nu de rust kan vinden. Ook voor Eva zelf. Haar laatste wens is uitgekomen en dat zal bij weinig zieke kinderen gebeuren. Ouders iedereen wees trots op jullie zelf!
Heel erg gecondoleerd met het verlies.

amour
Berichten: 28
Geregistreerd: 20-05-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 19:28

zit hier met tranen in mijn ogen wat vreselijk!!
zo hard vechten en dan toch verliezen.
iedereen die haar kent en van haar hield heel veel sterkte...!!
gelukkig heeft ze haar sunny nog even kunnen zien, kroelen enz.
gecondoleerd!!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 20:33

Ach zeg, dat had heel anders moeten lopen. Wat erg zo'n jong meisje. Ik vond het zo leuk dat ze haar pony hadden opgehaald, echt een droom die uitkwam.

Zoro

Berichten: 1348
Geregistreerd: 12-02-04
Woonplaats: Drenthe

Re: Stichting koopt pony terug.. *Update: Eva helaas overled

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 20:44

Ik ga morgen na de begrafenis, ik ben een dag goed van slag geweest vind het zo erg, ze zat bij mij in de klas.. Zo veel moed dat ze had en dan zo snel moeten overlijden, sommige mensen ontnemen hun eigen leven maar dit meisje wat zo graag wilde leven word het ontnomen.

milou123

Berichten: 7674
Geregistreerd: 16-05-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 21:08

echt heel veel sterkte voor iedereen..ik hoop dat ze wat rust heeft kunnen krijgen..ik had de uitzending gezien..zoo mooi..ze was zo blij

eva rust zacht!!!

Monchou

Berichten: 7036
Geregistreerd: 16-08-05
Woonplaats: Nederland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 21:12

Ze zat op mijn school...
Heb haar niet echt gekend maar wel eens gezien...
Echt heel sneu
Ze wordt morgen begraven.

Zoro

Berichten: 1348
Geregistreerd: 12-02-04
Woonplaats: Drenthe

Re: Stichting koopt pony terug.. *Update: Eva helaas overled

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 15:06

Nou ben uurtje thuis, van de begrafenis het was een hele mooie begrafenis maar vond t wel zwaar.. De pony had helaas niet de kar getrokken maar liep wel mee met zadeltje erop en laarzen van eva in de stijgbeugels.. en nog 4 witte ponys liepen voorop echt wat een mooie begrafenis..

Coot

Berichten: 3182
Geregistreerd: 21-02-04
Woonplaats: ergens in Nederland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 18:41

Ik ben ook op de begrafenis geweest, ik vond het echt mooi, ze lag er echt als Eva bij, met spijkerbroek en topje.
Ik vond het wel erg moeilijk en moest ook steeds huilen.
Maar het was echt heel mooi.

Zoro

Berichten: 1348
Geregistreerd: 12-02-04
Woonplaats: Drenthe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 21:12

Ja inderdaad, maar vond wel dat ze er erg slecht uit zag.. Ik heb ook veel tranen laten vallen vond de muziek ook erg mooi alleen dat liedje van jannes was verkeerde.. maar waren echt dingen bepaalde dingen dat typerend van eva waren.

Lilliputter

Berichten: 8758
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Heesch

Re: Stichting koopt pony terug.. *Update: Eva helaas overled

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 22:22

toen ik naar shownieuws op sbs 6 keek,zat ik in bed en dacht ik: echt geweldig dat ze dat kunnen voor haar,echt prachtig dat ze haar vriendje sunny terug heeft.en ze zei ook als ik beter ben ga ik weer voor sunny zorgen,ik dacht meid dat ga jij halen en jij gaat weer voor sunny zorgen en ik zat vol vertrouwen in bed dat ze het zou halen.prachtig het moment van de herening van sunny en eva...

helaas mag dit geen vervolg hebben,de wereld is soms heel hard!

iedereen heel veel sterkte met verlies van jullie eva en ik weet zeker dat heel bokt met jullie mee leeft!!!

ik hoop dat sunny toch nog bij jullie een fijn plekje krijgt en ik weet zeker dat sunny dat moment ook nooit zal vergeten!

Whisje
Berichten: 43
Geregistreerd: 18-06-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 13:18

Jeetje, wat verschrikkelijk! Veel sterke voor de bekenden rondom Eva. Mooi gebaar dat ze Sun nog heeft gezien en dattie mee was naar de begrafenis..

Marjon_

Berichten: 2144
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: friesland Sintjohannesga

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 14:46

jeetje he bah krijg de kriebels er van veel sterkte voor de bekenden van eva

_Daph

Berichten: 816
Geregistreerd: 15-07-05

Re: Stichting koopt pony terug.. *Update: Eva helaas overled

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 14:49

dit heb ik op tv gezien
eg zielig voor dat meisje
maar wel leuk dat ze de pony nog een keer mocht zien

Equidea

Berichten: 6347
Geregistreerd: 10-07-05

Re: Stichting koopt pony terug.. *Update: Eva helaas overled

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 14:55

Dan kun je tenminste zeggen dat haar laatste herinnering de mooiste van haar leven misschien wel was.

Daantjee

Berichten: 77
Geregistreerd: 25-07-05
Woonplaats: Noordoostpolder/Flevoland

Re: Stichting koopt pony terug.. *Update: Eva helaas overled

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 19:50

Eva was een super aardige,lieve,sportiefe en Goeie meid! Altijd vrolijk en blij.Ze zei altijd de waarheid tegen de mensen en dat was leuk aan haar. Ze bleef vechten tegen het kwade wat ze allemaal tegen kwam. En ik heb nog nooit!! zo iemand meegemaakt die zoveel hebt liggen vechten om toch door te gaan met haar leven!! Helaas was het een klasgenoot van mij. maar het is beter zo voor haar. Ze heeft haar pony nog kunnen ontmoeten voor haar dood maar ik denk dat ze het zo wou. Lieve lieve Eva rust zacht en we zullen je nooit gaan missen lieve meid! We zullen altijd aan je blijfen denken!! !!!!!!! XXXXXXXXX

_Blacky_

Berichten: 2328
Geregistreerd: 21-01-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 16:19

oh wat erg.
ik dacht dat het juist zo goed emt der ging.

Waikiki

Berichten: 11106
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: Vlakbij Sydney, Australia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 10:09

ik weet echt niet wat ik moet zeggen, gecondoleerd aan de nabestaande! Ik vind het echt geweldig wat die stichting heeft gedaan om die pony terug te kopen! Zo heeft ze in ieder geval toch nog een laatste fijne tijd gehad!

JoT

Berichten: 4011
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 10:23

Brrrr, krijg de kriebels van dit verhaal, wat rot dat dat meisje alsnog is overleden, nadat ze haar pony heeft teruggehad. Hopelijk kunnen haar ouders nog wat troost uit het beessie putten. De begrafenis klinkt erg mooi, ik krijg er een brok van in mijn keel. Gecondoleerd en sterkte voor alle betrokkenen.

nescio1

Berichten: 92
Geregistreerd: 26-03-04
Woonplaats: noordwolde

Re: Stichting koopt pony terug.. *Update: Eva helaas overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 23:41

heh bah alweer een maand geleden morgen krijg er nog de rillingen van Huilen het lijkt nog steeds of het gisteren gebeurd is. ik zat ook bij haar in de klas. ik kende haar pas vanaf dit schooljaar maar ik had vanaf het begin af aan al bewondering voor haar. ze vertelde in het begin van het jaar al ronduit wat er met haar aan de hand was en ze bleef gewoon positief en wilde alles gewoon mee doen. ze was zo sterk. waar ze ook was en hoe ze zich ook voelde ze wilde gewoon net als alle andere leeftijdsgenoten mee gaan met alles. school, politiek, werk........ ook al kende ik haar pas vanaf dit jaar ik zal haar nooit vergeten
de begravenis was idd ook erg mooi en ook super zwaar ik heb zowat constant zitten huilen en dan die liedjes die ze uitgekozen had zo mooi. ze wist precies wat ze wilde op haar begravenis en dat heeft ze gekregen iedereen in fleurige kleren met een bloem mooie eigengeschreven gedichten werden voorgelezen en natuurlijk haar eigen pony, waar ze jammer genoeg niet lang van heeft kunnen genieten maar toch nog gezien heeft, met nog 4 ruitermaatjes van haar. het was een mooie begravenis voor een mooi meisje Knipoog

meiske rust zacht "you're a star in heaven"

nescio1

Berichten: 92
Geregistreerd: 26-03-04
Woonplaats: noordwolde

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 23:45

Loje schreef:
beantsje schreef:
Is dit niet DE reden om je te registreren als donor!!!???


Is het zeker!


het is goed om donor te worden nu maar waarom komt het nu in eens bij mensen op en niet al veel eerder je leven kan zo voorbij zijn zie je maar weer en dan heb je nog geen andere mensen kunnen helpen omdat je er nog niet eerder aan gedacht had. waarom komt het altijd pas op zon moment als dit :S