Gal verslaat Van Grunsven in Kür

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Feria

Berichten: 3367
Geregistreerd: 05-04-05
Woonplaats: België

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 18:10

tjah misschien dat krack net iets meer gespannen was en ze zich zorgen maakte? Super dat Edward gewonnen heeft!!! Weet iemand een filmpje van Edwards prestatie daar? Ik wil het dood graag zien
Ik wou dat die examens al gedaan waren, want dan ga ik enkele dagen bij Edward en Nicole op proef! * nu maar terug naar mijn nederlands studeren! *

Kimble

Berichten: 5604
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: Utrecht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 18:25

Het was echt geweldig. Hij heeft zo verdient gewonnen.
Anky startte niet met Salinero omdat ze die al in de Special had gestart. Ze mochten niet met hetzelfde paar de Special en Kur starten.
Clinic van Ed en HP was ook echt geweldig!

sammie_44
Berichten: 2376
Geregistreerd: 19-08-05
Woonplaats: Eelde, Drenthe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 19:13

Jammer voor haar, leuk voor Gal! Lijkt me eigelijk niet fijn om te worden verslagen door een leerling van je..
Vind Krack C een imponerender paard dan Lingh, maar is nog jong, dus kan het daar ook wel aan liggen .

asjemenou

Berichten: 9002
Geregistreerd: 02-05-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 19:18

jong????
Wat noem je jong dan?
Volgens mij is ie 14 en is dat een heel normale leeftijd voor de GP.
Lingh is een jaar jonger...

Anders_Amigo
Berichten: 2322
Geregistreerd: 13-12-03
Woonplaats: Nvt

Re: Gal verslaat Van Grunsven in Kür

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 19:40

Yes, Eindelijk wint Edward eens de strijd!

Vala

Berichten: 6728
Geregistreerd: 31-05-05
Woonplaats: Werkendam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 20:13

Ik vind Krack sowieso minder goed dan Lingh. Ik schrijf expres minder goed want het is natuurlijk wel een superpaard. En tja, Edward gaat steeds meer net zo goed als Anky worden! Dat lessen bij haar gaat vruchten afwerpen, jammer voor Anky!!
En dat van die klapperbenen: dat vind ik al sinds Lingh in de dekdienst is, het lijkt wel of Edward er vanaf toen meer aan moest rijden. ik moet wel zeggen: Lingh is in mijn ogen weer helemaal terug want vorig jaar in Hagen schrok ik me dood van dat beest, hij was toen veel massa kwijt en had weinig uitstraling. En dat heft hij gelukkig weer terug. Kan je zien wat dat dat dekken voor tol eist van die beesten...
En dat Anky een beetje een bangepoeperd is(ivm dat flitsen) dat weet iedereen toch, dat zegt ze zelf ook altijd. Ik zou het ook eng vinden. Dat kattige zal wel uit angst zo geklonken hebben denk ik.

sammie_44
Berichten: 2376
Geregistreerd: 19-08-05
Woonplaats: Eelde, Drenthe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 21:10

Ohja?? Haha.. oke Ik ben het niet eens met Tiessie, Lingh is leuk om te zien onder het zadel, maar als je hem zo ziet staan, loop je er met een boog omheen.
Krack C is een erg modern paard, Lingh is erg ouderwets en zelfs een beetje ordinair qua bouw.

Coentjuh

Berichten: 9859
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 21:17

Wauw super hoor Echt leuk voor Eddie! Eindelijk go Edward *cheerleading*!

VValar

Berichten: 6579
Geregistreerd: 05-07-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 21:56

sammie_44 schreef:
Ohja?? Haha.. oke Ik ben het niet eens met Tiessie, Lingh is leuk om te zien onder het zadel, maar als je hem zo ziet staan, loop je er met een boog omheen.
Krack C is een erg modern paard, Lingh is erg ouderwets en zelfs een beetje ordinair qua bouw.


Hoe kan een paard in godsnaam ordinair gebouwd zijn?
Klassiek gebouwd? Hmm dan zien wij twee verschillende paarden.

Anoniem

Re: Gal verslaat Van Grunsven in Kür

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 23:35

Ik vind het niet meer dan normaal dat er gevraagd word niet te flitsen.Behalve voor het paard,is het ook voor de ruiter nog eens irritant.Jammer dat sommige mensen alleen maar in het belang van een foto denken.
Zelfs als je op de tribune zit,na een avond zie ik soms scheel van de flitsen.
En eerlijk is eerlijk als ik de ring in zou moeten met een gespannen paard zou ik denk ik ook roepen niet flitsen.Je hebt dan weinig tijd voor een alstublieft.

Wel leuk dat Edward eens eerst is,maar ik blijf het geen mooie ruiter vinden om naar te kijken,stoor me ook aan zijn klapper benen en vind het er nooit zo vriendelijk uitzien.Ik vind wel Lingh een heel leuk paard.

Kimble

Berichten: 5604
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: Utrecht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 23:50

Ed moest er in de middendraf behoorlijk aan rijden ja. Maar iedereen heeft toch wel eens een keer dat je je paard een keer wat meer moet rijden, omdat het er anders niet uitkomt.
Flitsen erger ik me ook zo dood aan.
Vond goed dat Pam even uitlegde waarom het ging zat had om te flitsen. Sommige mensen begrijpen dat echt niet.
Vind zelf dat Lingh ook minder is geworden doordat hij nu in dekdienst zit. Hij spetterd gewoon een stuk minder. Zaterdag zag er in ieder geval al weer een stuk beter uit.

danifur

Berichten: 2204
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: oostzaan

Re: Gal verslaat Van Grunsven in Kür

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 23:52

silvana schreef:
Ik vind het niet meer dan normaal dat er gevraagd word niet te flitsen.Behalve voor het paard,is het ook voor de ruiter nog eens irritant.Jammer dat sommige mensen alleen maar in het belang van een foto denken.
Zelfs als je op de tribune zit,na een avond zie ik soms scheel van de flitsen.


Daar heb je gelijk in!
Het is heel irritant die mensen!
Dat was bij jumping dit jaar ook erg. Dat is gewoon zonde!
Als er continu herhaald word of niemand wil flitsen, en mensen alleen maar in t belang van een foto denken kan ik me indenken dat het vrij storend is als ruiter zijnde!

fanclubE_Gal

Berichten: 560
Geregistreerd: 25-10-04
Woonplaats: Kaatsheuvel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 00:28

sammie_44 schreef:
Ohja?? Haha.. oke Ik ben het niet eens met Tiessie, Lingh is leuk om te zien onder het zadel, maar als je hem zo ziet staan, loop je er met een boog omheen.
Krack C is een erg modern paard, Lingh is erg ouderwets en zelfs een beetje ordinair qua bouw.


vond ik toch niet. Lingh op stal is nog steeds een grote lieve knapperd

Vala

Berichten: 6728
Geregistreerd: 31-05-05
Woonplaats: Werkendam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 08:09

Ordinair vind ik een beetje een rare term ja.
En er zijn zat toppers waar je op stal met een boog omheen loopt. Bonfire ziet er ook niet uit op stal! Maar was wel een echte topper.

Krack heb ik heel veel gezien op stal bij Ad Valk destijds toen Nick hem nog reed. Echt een knap popje om te zien op stal en ook erg lief.
Ik vind alleen Lingh meer kracht en uitstraling hebben.
Krack blijft in mijn ogen nerveus en ik heb om de een of andere reden altijd iets weemoedigs als ik dat dier zie, net alsof ie niet echt blij is.
Volgens mij heeft hij echt geleden onder al die hengstenshows toen hij jong was. En daarmee wil ik geen discussie ontketenen over hoe hij toen gereden werd!

En weer ontopic: het zijn allebei hele goede ruiters en paarden en het is leuk dat er eindelijk competitie weer is met Edward en ook imke natuurlijk. Feit blijft dat als Anky met Salinero rijdt het alweer een stuk moeilijker voor de concurrentie wordt maar ook dan voelt ze de hete adem al in haar nek en ik weet zeker dat ze dat heel gaaf vindt!
Laatst bijgewerkt door Vala op 13-06-06 08:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 08:12

idje schreef:
Iemand een idee waarom Anky Salinero niet gestart heeft?
Wat die benen betreft, daar is Gal niet uniek in hoor.
Ik verbaas me geregeld over de 'onzichtbare' hulpen van deze en gene.
Vooral bij de wissels. Sommige mensen springen er haast af.
Maar goed, voorlopig presteren de meesten van ons (incl. idje) niet beter, Toch?


Omdat ze meerdere paarden heeft die weer verder moeten komen in dressuur IPS Painted Black bijv. heeft ze pas gestart in de dressuur

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 08:13

___iris___ schreef:
Vet CoOwll!! Hij was 3 Junii nOg op Onzee Manege,, K heb Handtekening:D njaa xxxjeeszzzz



Ik wil niet offtopic, maar ABN graag

Daisies
Berichten: 11613
Geregistreerd: 17-02-06

Re: Gal verslaat Van Grunsven in Kür

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 12:19

Hij verdiend het ..

Anoniem

Re: Gal verslaat Van Grunsven in Kür

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 20:39

polly_amigo schreef:
Yes, Eindelijk wint Edward eens de strijd!



Leuke avater

Lilliputter

Berichten: 8758
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Heesch

Re: Gal verslaat Van Grunsven in Kür

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 22:55

balen voor anky,mja we weten dat ze het kan dus ze komt met krack echt wel weer helemaal terug,hij is ook weer 'net' terug in de sport na n afwezigheid en idd leuk voor edje om je trainster te verslaan super edje

Cardy

Berichten: 6680
Geregistreerd: 08-04-05
Woonplaats: Beverwijk

Re: Gal verslaat Van Grunsven in Kür

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 22:59

leuk staat anky eens niet op de eerste plaats. Het blijft volgens mij wel leuk voor haar dat het een leerling van haar 1ste is geworden (hij is toch leerling van haar ?)

Lilliputter

Berichten: 8758
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Heesch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 23:04

ja

Cardy

Berichten: 6680
Geregistreerd: 08-04-05
Woonplaats: Beverwijk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 00:21

ok dan weet ik dat

MiesxBeauty
Berichten: 6
Geregistreerd: 31-05-06

Re: Gal verslaat Van Grunsven in Kür

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 17:49

Soo erg niemand kan Anky van Grunsven verslaan maar ja dat is toch niet zo jammer genoeg

Kimble

Berichten: 5604
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: Utrecht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 18:08

Beetje rare opmerking.
Ze reed namelijk niet met Salinero.
Dat was toch al wel duidelijk, of niet?

Vala

Berichten: 6728
Geregistreerd: 31-05-05
Woonplaats: Werkendam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 21:13

Ja, ze weet zelf ook wel dat ze met Krack C een kans heeft om niet eerste te worden!