Sjef Janssen uit dressuurcommissie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Re: Sjef Janssen uit dressuurcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 14:55

De duitse media heeft nog wel eens de neiging om dingen te verdraaien, dus dat vind ik nog al discutabel. Het is meer een reden waarom hun hem eruit willen hebben denk ik dan zo...

Tja, ik zou er niet te veel achter denken. Hij is trainer/bondscoach en nog veel meer dingen. Hij zal het wel te druk hebben denk ik, waarschijnlijk moet je een minimum aantal bijeenkomsten bij wonen en heeft hij dat misschien niet gehaald?

Wie zal het zeggen? Ze zullen het zelf ook wel verklaren op de website. Dus gewoon even geduldig afwachten

LBLGypsyCobs

Berichten: 8886
Geregistreerd: 01-05-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 17:17

Sjoert schreef:
Stennisje; van welke datum is jouw stuk?
Volgens mij gaat dat namelijk ergens anders over.


Dat was van begin februari, dus dat zal wel ergens anders over gaan.

Als het om het LDR ging, was ie toch wel eerder opgestapt en niet nadat alles een beetje gesust is?

Karl66

Berichten: 29758
Geregistreerd: 06-08-05
Woonplaats: Emmen

Re: Sjef Janssen uit dressuurcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 01:38

Tja, als je 4 jaar in de commissie gezeten hebt, dan moet je er weer uit en laat hij er nou volgend jaar 4 jaar inzitten. Hij kan pas na twee jaar weer lid worden.

Grappig dat iedereen er wat achter zoekt, terwijl het gewoon de normale wisseling van de wacht is. Vandaar dat er ook geen verdere verklaring is gegeven.

LBLGypsyCobs

Berichten: 8886
Geregistreerd: 01-05-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 09:28

Dus toch.

hns

Berichten: 1616
Geregistreerd: 18-05-06

Re: Sjef Janssen uit dressuurcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 12:09

Karl66 schreef:
Tja, als je 4 jaar in de commissie gezeten hebt, dan moet je er weer uit en laat hij er nou volgend jaar 4 jaar inzitten. Hij kan pas na twee jaar weer lid worden.

Grappig dat iedereen er wat achter zoekt, terwijl het gewoon de normale wisseling van de wacht is. Vandaar dat er ook geen verdere verklaring is gegeven.


Hier ook weer een stuk wijzer