Paardenrace in parkeergarage

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Paardenrace in parkeergarage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-02 22:41

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=60707
De Hoefslag

Op 22 juni worden paardenraces gehouden in parkeergarage Laakhaven in Den Haag. Organisatoren zijn Stroom Haags Centrum voor Beeldende Kunst en de Haagse Artotheek, die verantwoordelijk zijn voor de kunstmanifestatie Parking Den Haag in het centrum. Eén van de onderdelen van deze kunstmanifestatie is het project Derby van de Volbloeds van het kunstenaarscollectief Site Specific. Door middel van acht grote videoschermen in de parkeergarage wordt de in 2001 op Duindigt gehouden Derby (winnaar Volfonic) vertoond. Door middel van speakers is het geluid van de rennende paarden heel goed te horen, zodat het net is of men op de renbaar vertoeft.

guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 23:42

Verward Haha!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 23:57

Grappig, ik was vanavond op een afstudeerfeestje van een vriendin en daar vertelde een andere vriendin dat ze op 'mijn forum' geweest was. Zij heeft niets met paarden, dus ik vroeg me al af wat ze op Bokt moest. Bleek dat dat voor dit bericht was. Het Duindigt-project is namelijk opgezet door een aantal vrienden van haar vriendje (volgen jullie het nog?) en hij had van hen doorgekregen dat er op Bokt iets over geschreven was.

Mijn vriendin heeft me toen uitgelegd wat het project inhoudt. Eigenlijk is het heel simpel. Op grote schermen in die parkeergarage wordt een renbaan geprojecteerd waarop een race aan de gang is. En door enorme speakers hoor je dan het hoefgetrappel, het gejuich en de commentator. Net echt, want het geluid draait met de paarden mee. Ben overigens wel benieuwd hoe het nou eigenlijk is gegaan, 22 juni was afgelopen zaterdag.

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 09:33

hahahahahhahaa waar halen ze het toch van daan Haha!