Rally dodelijk ongeluk!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Anouck

Berichten: 4310
Geregistreerd: 29-03-05
Woonplaats: Twente

Rally dodelijk ongeluk!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-06 14:32

HELLENDOORN - Echtpaar Meijers is op de Leemkampweg tijdens de proef de macht over het stuur kwijt geraakt. In een flauwe bocht is de auto gaan schuiven en heeft met de rechterachterkant een boom geraakt waarna de auto drie keer over de kop is geslagen. Hierna belandde de auto in een sloot links naast de weg en vloog in brand. Patrick Meijers kon hierna zelfstandig uit de auto komen, zijn vrouw Nancy slaagde hier helaas niet in. Een omstander heeft nog geprobeerd haar uit de auto te halen maar is hierin ook niet geslaagd. Patrick is met brandwonden aan zijn armen en bovenlichaam naar het ziekenhuis gebracht.
De auto is geborgen door Wolves uit Wierden en zal overgebracht worden naar een bergingsbedrijf in Hengelo. Hier zal de auto nader onderzocht worden door de technische recherche. De Verkeers Ongevallen Analyse (VOA) heeft onderzoek gedaan op de plaats van het ongeval waarna de auto is afgevoerd.

Bij het team van Meijers heerst grote verslagenheid.

http://www.rtvhellendoorn.nl/hellendoor ... 1158407223

(mijn broer deed hier ook aan mee, (wat ik niet eens wist) maar ik kon hem dus na dit gehoord te hebben niet bereiken, gelukkig 10 min later pakte hij zijn telefoon wel op, maar was wel ff schrikken)
Sterkte aan familie,vrienden,kennissen etc!

LBLGypsyCobs

Berichten: 8886
Geregistreerd: 01-05-04

Re: Rally dodelijk ongeluk!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 17:23

Verschrikkelijk zeg...levend verbranden.

Sterkte voor alle nabestaanden en betrokkenen!

Sammy78

Berichten: 837
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Twente

Re: Rally dodelijk ongeluk!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 20:34

noekiejj schreef:
HELLENDOORN - Echtpaar Meijer is op de Leemkampweg tijdens de proef de macht over het stuur kwijt geraakt. In een flauwe bocht is de auto gaan schuiven en heeft met de rechterachterkant een boom geraakt waarna de auto drie keer over de kop is geslagen. Hierna belandde de auto in een sloot links naast de weg en vloog in brand. Patrick Meijer kon hierna zelfstandig uit de auto komen, zijn vrouw Nancy slaagde hier helaas niet in. Een omstander heeft nog geprobeerd haar uit de auto te halen maar is hierin ook niet geslaagd. Patrick is met brandwonden aan zijn armen en bovenlichaam naar het ziekenhuis gebracht.
De auto is geborgen door Wolves uit Wierden en zal overgebracht worden naar een bergingsbedrijf in Hengelo. Hier zal de auto nader onderzocht worden door de technische recherche. De Verkeers Ongevallen Analyse (VOA) heeft onderzoek gedaan op de plaats van het ongeval waarna de auto is afgevoerd.

Bij het team van Meijer heerst grote verslagenheid.

http://www.rtvhellendoorn.nl/hellendoor ... 1158407223

(mijn broer deed hier ook aan mee, (wat ik niet eens wist) maar ik kon hem dus na dit gehoord te hebben niet bereiken, gelukkig 10 min later pakte hij zijn telefoon wel op, maar was wel ff schrikken)
Sterkte aan familie,vrienden,kennissen etc!





Pffff das echt niet mis wat er gebeurd is, echt iedereeen heel veel sterkte.



sorry noekiejj; maar ik heb eventjes de tekst gecorrigeerd om misverstanden te voorkomen.

Er is nl een team Meijer en een team Meijers in deze rally gestart. Het team Meijers bestaat uit Meijers(Rijssen) en Wolves(Deventer) en het verongelukte team is Meijer (Enter). Ik ben beide teams redelijk goed en ben dan ook erg geschrokken. Van team Meijers is nl de navigator familie van mij.

_Anouck

Berichten: 4310
Geregistreerd: 29-03-05
Woonplaats: Twente

Re: Rally dodelijk ongeluk!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-06 12:05

Ik had de tekst ook van internet hoor Tong uitsteken dus ik zal het ook niet weten!

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgiƫ

Re: Rally dodelijk ongeluk!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 16:29