Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MaraYvette
Berichten: 3799
Geregistreerd: 22-12-03

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 15:35

haar gevoel kunnen we niet veranderen als we nu zeggen ok t was raar maar we snappen t nu,,, t helpt wel denk ik maar bij haar zelf zal t moeten slijten...komt goed..

*ontopic*wanneer is de voorgeleiding van die vent?

marije86

Berichten: 1657
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: groningen

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 15:36

miss_welsh schreef:
Jammer dat mijn inmiddels zelf verwijderde quote steeds weer terug komt. Ook jammer dat het uit zijn verband word getrokken.

Kan men a.u.b. weer gewoon over dit topic praten???


Ik denk dat jij beter op je woorden kan letten voordat je wat neerzet..
Niet iedereen hoeft te weten dat jij dus wel over sex met paarden fantaseerd en je dus kan voorstellen dat iemand zowiets zou doen!
Ik persoonlijk heb mijn welsch nog nooit als lustobject gezien Sigaar

Deze man mag samen met de bokt dame wel in therapie een soort van duo Haha!

Lante

Berichten: 11385
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Frl

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 15:36

Miss Welsh, dit is geen onderwerp om (sarcastische) grapjes over te maken, als je daar nu gewoon even je excuses voor aanbiedt in dit topic, dan kunnen wij óók weer lekker slapen. Dat jij na zo'n opmerking niet slaapt en je door het slijk gehaald voelt, is niet meer dan je verdiende loon. Ik hoop dat je geleerd hebt eerst te denken en dan te doen. Ach gut

miss_welsh
Berichten: 144
Geregistreerd: 14-02-05

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 15:38

Dit is het laatste wat ik hierover kwijt wil: wat die kerel heeft gedaan is walgelijk en ik zou zoiets NOOIT doen, tis te gek voor woorden.

Ik bied mijn excuus aan.

marije86

Berichten: 1657
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: groningen

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 15:42

miss_welsh schreef:
Juist, inderdaad.


maybe had je dat zelf even kunnen uitleggen he?was wel zo handig geweest inplaats van nu een ziellige rol te gaan spelen!
Mensen kunnen niet zien als jij wat typt of je daar bij lacht een smilley voortaan meer op zijn plaats?

miss_welsh
Berichten: 144
Geregistreerd: 14-02-05

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 15:45

Wat mij betreft is deze discussie nu echt gesloten Marije.

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 15:46

misbruiken, niet helemaal het juiste woord, liever bij een paard dan bij een meisje hoor.

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 15:53

ik vind eigenlijk toch wel dat mensen enorm overdreven reageren, natuurlijk is zo'n kerel niet helemaal lekker, maar dat paard heeft er waarschijnlijk helemaal nouwelijks van gevoeld en herinnerd het zich waarschijnlijk ook niet meer. Het is naar, maar liever mn paard dan mn zus

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 15:55

Alexx schreef:
ik vind eigenlijk toch wel dat mensen enorm overdreven reageren, natuurlijk is zo'n kerel niet helemaal lekker, maar dat paard heeft er waarschijnlijk helemaal nouwelijks van gevoeld en herinnerd het zich waarschijnlijk ook niet meer. Het is naar, maar liever mn paard dan mn zus


precies, en zolang ze geen hulp middelen gebruiken, zie ik het porbleem niet zo. MAAR het is en blijft gewoon NIET horen. Je heb gewoon geen sex met dieren Boos!

Whiz

Berichten: 5131
Geregistreerd: 04-04-06
Woonplaats: Steenwijk

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 15:56

Alexx schreef:
ik vind eigenlijk toch wel dat mensen enorm overdreven reageren, natuurlijk is zo'n kerel niet helemaal lekker, maar dat paard heeft er waarschijnlijk helemaal nouwelijks van gevoeld en herinnerd het zich waarschijnlijk ook niet meer. Het is naar, maar liever mn paard dan mn zus



Liever geen van alle... DUH je moet met je fikken van anderen en andermans spullen of bezittingen afblijven.

Ook al heeft het paard het niet gevoeld??? Zou mij dat even een worst zijn. Die gast heeft er gewoon niet aan te zitten.. Ongeacht het feit dat het een behoorlijke zieke bedoeling is.

Eejj

Berichten: 3733
Geregistreerd: 18-12-05

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 16:04

Whiz schreef:
Alexx schreef:
ik vind eigenlijk toch wel dat mensen enorm overdreven reageren, natuurlijk is zo'n kerel niet helemaal lekker, maar dat paard heeft er waarschijnlijk helemaal nouwelijks van gevoeld en herinnerd het zich waarschijnlijk ook niet meer. Het is naar, maar liever mn paard dan mn zus



Liever geen van alle... DUH je moet met je fikken van anderen en andermans spullen of bezittingen afblijven.

Ook al heeft het paard het niet gevoeld??? Zou mij dat even een worst zijn. Die gast heeft er gewoon niet aan te zitten.. Ongeacht het feit dat het een behoorlijke zieke bedoeling is.


Mee eens Lachen
aanpakken die hap , ik vind het zowiezo erg dat het op een manege gebeurt is ! wat moeten die manege kinderen er werl niet van denken als ze dat ooit een keer zien Scheve mond

prompter

Berichten: 11283
Geregistreerd: 28-09-02

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 16:09

Alexx schreef:
ik vind eigenlijk toch wel dat mensen enorm overdreven reageren, natuurlijk is zo'n kerel niet helemaal lekker, maar dat paard heeft er waarschijnlijk helemaal nouwelijks van gevoeld en herinnerd het zich waarschijnlijk ook niet meer. Het is naar, maar liever mn paard dan mn zus


Bij de handelaar voor wie ik vroeger pony's reed hebben we zoiets ook eens meegemaakt. De pony was door die vent rondom gekluisterd, om geen klappen te krijgen. Pony is nog maanden panisch van touwen bij zijn benen geweest. Ik denk dat ze zich er dus wel degelijk "iets van herinnerde". Misschien geen pijn, maar wel een traumatische ervaring. Ook dieren hebben recht op een veilige leefomgeving, en hoeven niet "gebruikt" te worden door een gek met een afwijking.

Snoevie

Berichten: 18203
Geregistreerd: 13-07-03
Woonplaats: Westwoud

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 16:13

verschrikkelijk promptertje!
mensen zijn echt gek...

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 16:24

promptertje schreef:
Alexx schreef:
ik vind eigenlijk toch wel dat mensen enorm overdreven reageren, natuurlijk is zo'n kerel niet helemaal lekker, maar dat paard heeft er waarschijnlijk helemaal nouwelijks van gevoeld en herinnerd het zich waarschijnlijk ook niet meer. Het is naar, maar liever mn paard dan mn zus


Bij de handelaar voor wie ik vroeger pony's reed hebben we zoiets ook eens meegemaakt. De pony was door die vent rondom gekluisterd, om geen klappen te krijgen. Pony is nog maanden panisch van touwen bij zijn benen geweest. Ik denk dat ze zich er dus wel degelijk "iets van herinnerde". Misschien geen pijn, maar wel een traumatische ervaring. Ook dieren hebben recht op een veilige leefomgeving, en hoeven niet "gebruikt" te worden door een gek met een afwijking.


ja dat is een heel ander verhaal
maar ging het om het "gewoon" bezig zijn met zijn zo,n paard. Dus niet met allerlei atributen erbij. Want dan word het verhaal gewoon anders.
Maar hoe je went of keert, het is gewoon verre van normaal

prompter

Berichten: 11283
Geregistreerd: 28-09-02

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 16:33

Ik vind het niet anders. Een paard is geen sexobject, klaar!

Twiggy2008
Berichten: 21243
Geregistreerd: 03-10-06

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 16:33

Of een vent nou een meisje/vrouw verkracht of een paard; het is beiden niet normaal en bij beiden mag de dader opgesloten worden, sleutel weggooien en weg laten rotten. Heel makkelijk. Helaas doen ze in dit land te weinig aan zulke enge mensen.

MisterGi

Berichten: 668
Geregistreerd: 01-01-06

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 16:42

Een paard is sowieso geen object lijkt mij, net als elk ander dier

LBLGypsyCobs

Berichten: 8886
Geregistreerd: 01-05-04

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 18:35

Deeday schreef:
Ik vind het toch vreemd als een mens verkracht word gaat de dader toch ook de cel in nou sorry hoor ik vind dat die kerel dat paard ook aan het verkrachten was, dat paard heeft er toch niet in mee gestemd. Of heeft ie eerst gevraagd "paardje mag ik met jou de liefde bedrijven" ??? Of ben ik de enigste die er zo over denkt?


De straffen voor het misbruiken van mensen vind ik in Nederland al zorgwekkend laag, laat staan de straf voor het misbruiken van een dier.

Men kijkt eerst of het paard er zichtbare (wonden) schade aan heeft overgehouden en dan valt het onder vernieling, een paard is voor de wet namelijk een ding.
Wat voor signaal geef je als justitie dan af, je mag hem overal insteken, als je het maar niet kapot maakt?
Zo iemand is toch harstikke gestoord en hoe vaak zie je niet dat zo iemand vroeg of laat op mensen overstapt en steeds gruwelijker te werk gaat.

Ik hoop echt dat er na de verkiezingen eens wat aan gedaan wordt.

gr_roos
Berichten: 7579
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: noord holland

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 20:26

Dat ie zich aan een paard vergrijpt vind ik absoluut belachelijk en niet kunnen, alleen dat je degene die je betrapt dan ook nog wil wurgen??????
Vind het ook wel raar dat daar nauwelijks reacties over gekomen zijn.

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 21:28

GvdT schreef:
Dat ie zich aan een paard vergrijpt vind ik absoluut belachelijk en niet kunnen, alleen dat je degene die je betrapt dan ook nog wil wurgen??????
Vind het ook wel raar dat daar nauwelijks reacties over gekomen zijn.


Daar zit ik me dus ook al het hele topic over te verbazen.

LBLGypsyCobs

Berichten: 8886
Geregistreerd: 01-05-04

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 21:43

Daar zijn inderdaad weinig reacties opgekomen, maar dat komt omdat de dader waarschijnlijk alleen daarvoor veroordeeld zal worden.
Tuurlijk is het erg, zo'n gek zal je naar de keel grijpen nadat je hem bezig ziet, maar men verwonderd zich vooral om het feit dat je in Nederland dus sex met dieren mag hebben, zolang je het dier niet lichamelijk beschadigd.

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 21:44

Mwoah, ik verwonder me meer over deze persoon, dat hij zoiets op een manege doet, en zijn reactie op degene die hem betrapte. Blijkbaar heeft deze meneer een paar flinke steken los.

LBLGypsyCobs

Berichten: 8886
Geregistreerd: 01-05-04

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 21:47

Ja inderdaad, 21 en dan al zo gestoord.

gr_roos
Berichten: 7579
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: noord holland

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 22:02

Op teletekst stond er nog een benaming voor ook, kan het niet meer vinden, maar het is wel strafbaar. Staat ook in het stukje. Gelukkig is alles gefilmd.

Imala204

Berichten: 2474
Geregistreerd: 15-01-04
Woonplaats: Parkstad/Zuid Limburg

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:21

GvdT schreef:
Op teletekst stond er nog een benaming voor ook, kan het niet meer vinden, maar het is wel strafbaar. Staat ook in het stukje. Gelukkig is alles gefilmd.

Sodomie is dacht ik de term ervoor.
Misschien kunnen ze zijn filmpje op internet gooien Haha! en het geld wat dat opleverd op de rekening van de dierenbescherming storten?
Wil niet weten wat die voor fantasieën krijgt als hij nog wat ouder is Frusty