Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karl66

Berichten: 29765
Geregistreerd: 06-08-05
Woonplaats: Emmen

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 02:02

eamane schreef:
Ik hoorde het het zaterdag op een verjaardag....
de gene waar ik het van hoorde had het van een vriendin die daar met haar paard stond

Hij schijnt daar al 4 dagen bezig geweest te zijn tussen de paarden
het stond allemaal op film
Hij scheen ook een tas mee te hebben de laatste keer met scherpe voorwerpen erin

hopelijk krijgt deze creep de strop !!


Op zich is dat niet zo raar, niemand bekijkt bewakingsvideo's tot er iets gebeurd is en ze terug gaan kijken wat er nou precies gebeurd is en in dit geval tot hun schrik ontdekken dat hij al veel langer aan de gang is geweest.

Het laat tegelijk wel zien dat je bij deze manege redelijk ongestoord je gang kan gaan en dat er dus blijkbaar nauwelijks controle is op wie er rondloopt en met de paarden bezig is. Het lijkt mij dan ook geen manege waar je graag je kinderen wilt hebben rijden.

SprinT_

Berichten: 660
Geregistreerd: 25-04-06
Woonplaats: in myn dorpjéé

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 20:56

das gewoon echt erg!!!

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 21:02

Karl66 schreef:


Het laat tegelijk wel zien dat je bij deze manege redelijk ongestoord je gang kan gaan en dat er dus blijkbaar nauwelijks controle is op wie er rondloopt en met de paarden bezig is. Het lijkt mij dan ook geen manege waar je graag je kinderen wilt hebben rijden.


Dat hangt er ook vanaf op welk uur dit soort dingen gebeurd zijn, mss op een moment dat er geen lessen waren en dus weinig volk?