Queen en Kelly

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Adri
Berichten: 896
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Balen - Belgie

Queen en Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-06 18:43

Namiddag om 14.30 uur heeft het Hof Van Beroep/Antwerpen de beslissing genomen dat Queen bij Kelly mag blijven. Deze rechtszaken duurde al meer dan twee jaar, uiteindelijk is er nu een einde gekomen aan deze zaak. U Kan alles vinden over Queen en Kelly op bokt, diefstal van paard 9 jaar geleden.
Bedankt aan iedereen die ons gesteund heeft, zeker Kelly's advokaat, een man met een paardenhart.Hartelijk dank aan de grootste Belgische krant die voor ons veel betekend heeft.

Edit:
Naar aanleiding van het volgende topic:
viewtopic.php?f=11&t=296299&st=0&sk=t&sd=a
Laatst bijgewerkt door Sjoert op 20-11-06 18:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: link toegevoegd

Sjoert

Berichten: 35961
Geregistreerd: 29-07-04
Woonplaats: De rug

Re: Queen en Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 18:45

Dat is mooi nieuws!
Ik zal even het topic van enkele maanden/jaren geleden zoeken.

Bluem

Berichten: 3725
Geregistreerd: 03-12-05
Woonplaats: België

Re: Queen en Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 18:46

Aha ik heb het inderdaad bij ons in de krant gelezen.
Wat fijn voor haar zeg! Lachen

(links naar de topics erover kunnen wel handig zijn..)

Sjoert

Berichten: 35961
Geregistreerd: 29-07-04
Woonplaats: De rug

Re: Queen en Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 18:47


miekemuys

Berichten: 252
Geregistreerd: 13-04-05

Re: Queen en Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 22:21

Citaat:
Aha ik heb het inderdaad bij ons in de krant gelezen.
Wat fijn voor haar zeg!

(links naar de topics erover kunnen wel handig zijn..)

sterk dat jij het al in de krant zag staan, want het artikel komt pas morgen in de krant.
de uitspraak van vandaag, is een uitspraak op het hoger beroep, dat gedaan werd door de duitse familie.
in eerdere uitspraken op de rechtbank, was eveneens het vonnis dat kelly queen mocht houden.
de uitspraak van vandaag is de laatste in rij en dan ook definitief.

Bluem

Berichten: 3725
Geregistreerd: 03-12-05
Woonplaats: België

Re: Queen en Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 23:39

ardennen schreef:
Citaat:
Aha ik heb het inderdaad bij ons in de krant gelezen.
Wat fijn voor haar zeg!

(links naar de topics erover kunnen wel handig zijn..)

sterk dat jij het al in de krant zag staan, want het artikel komt pas morgen in de krant.
de uitspraak van vandaag, is een uitspraak op het hoger beroep, dat gedaan werd door de duitse familie.
in eerdere uitspraken op de rechtbank, was eveneens het vonnis dat kelly queen mocht houden.
de uitspraak van vandaag is de laatste in rij en dan ook definitief.


Ik heb het hier wel over vorige artikels hoor, niet over vandaag.

KellyC

Berichten: 169
Geregistreerd: 25-10-04
Woonplaats: België, Limpburg, Houthalen-Helchteren

Re: Queen en Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 00:09

hoi allemaal, gewoon geweldig he! ik heb zo een stres dag achter de rug. Ik kan het nog altijd niet goed geloven. Queen die voor altijd bij mij zal zijn! Ik ben het gelukkigste meisje van de wereld. Daar ben ik zeker van. Eindelijk zal ik terug rustig kunnen slapen. Misschien vandaag nog niet omdat ik nog moet bekomen van de emoties. hihi. Want die waren er vandaag wel! Maar dan slaap ik morgennacht zeker!

Bedankt voor de steun van iedereen. En adri, bedankt dat je er zo voor mij bent geweest al die tijd. Ik weet zeker dat we vrienden voor het leven zullen zijn. Want wat jij voor mij hebt gedaan is onbetaalbaar. Je hebt meer als bergen verzet.

Grts allemaal. slaapwel xxx Queen en kelly

Sjoert

Berichten: 35961
Geregistreerd: 29-07-04
Woonplaats: De rug

Re: Queen en Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 00:18

Als ik morgen ergens een link kan vinden naar een officieel nieuwsbericht, zal ik dit wel op de voorpagina zetten. Lachen

Kelly: wat een onwijs leuke dag zal dit geweest zijn!

janouk
Blogger

Berichten: 17920
Geregistreerd: 18-04-06

Re: Queen en Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 07:47

gefeliciteerd en nog heel veel plezier met Queen

savath

Berichten: 2655
Geregistreerd: 18-08-05
Woonplaats: belgie,ergens in de kempen

Re: Queen en Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 20:57

Proficiat voor jullie drie: queen, Kelly,Adri
Was zo blij toen ik het super goede nieuws hoorde.

Een team voor het leven,en laat de jumping wereld voor julie beven.
Geniet nu maar van deze zware overwinning.
En nog veel succes met jullie sport carriere en veel geluk voor de toekomst gewenst.

En Adri: Je hebt het weer bewezen: het hart op de juiste plaats !!! je weet wel wat ik bedoel.

Ik weet zeker dat Je evenveel verdriet,spanning,woede,angst hebt gehad tijdens de lange periode dat dit hele verhaal heeft afgespeeld.

Voor de meesten van ons een verhaal,
Maar voor jullie een nachtmerrie die goed geeindigd is.

Adri
Berichten: 896
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Balen - Belgie

Re: Queen en Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-06 22:08

KellyC schreef:
hoi allemaal, gewoon geweldig he! ik heb zo een stres dag achter de rug. Ik kan het nog altijd niet goed geloven. Queen die voor altijd bij mij zal zijn! Ik ben het gelukkigste meisje van de wereld. Daar ben ik zeker van. Eindelijk zal ik terug rustig kunnen slapen. Misschien vandaag nog niet omdat ik nog moet bekomen van de emoties. hihi. Want die waren er vandaag wel! Maar dan slaap ik morgennacht zeker!

Bedankt voor de steun van iedereen. En adri, bedankt dat je er zo voor mij bent geweest al die tijd. Ik weet zeker dat we vrienden voor het leven zullen zijn. Want wat jij voor mij hebt gedaan is onbetaalbaar. Je hebt meer als bergen verzet.

Grts allemaal. slaapwel xxx Queen en kelly

Die bergen waren maar heuveltjes. Mag je nu wel zeggen dat ik heel blij ben voor U en Queen en ja het waren twee harde jaren, zoveel tegenstand, zoveel liefde, zoveel emoties. Hoop dat ik nooit meer zoiets meemaak. Het is de zoveelste keer dat een gestolen paardje bij de nieuwe eigenaar blijft, maar het waren altijd de oude eigenaars die hun paardje bij de nieuwe eigenaars lieten omdat zij het goed hadden en verzorgd werden, zij bezoeken nog altijd hun paardjes. In uw geval is het helaas anders gelopen. Maandag 20.11.2006 is een dag om nooit meer te vergeten, die stilte, geen telefoons, niets en dan het tel. om 14.30 uur met het blije nieuws. Zijn de ballontjes al uit de stal ? Het glas champagne gisterenavond samen met U en Dries,de mama van Dries en Uw vrienden smaakte, maar de verwerking van het blije nieuws was nog bezig. Ocharme Queen springen, en wij haar champagne opdrinken. Een ding is zeker wij weten nu, wat een rechtbank is, wat het Hof Van Beroep is, wat pijn en verdriet en vreugde zijn.
Een wens heb ik nog, het paardje dat samen met Queen gestolen is, terugvinden hopelijk leeft hij ook nog, want eigenlijk Queen leeft nog, heeft een hele goede thuis, een fantastische amazone en vriendin en wat heeft hij ???

lohengrin39
Berichten: 124
Geregistreerd: 12-07-06

Re: Queen en Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 22:50

jeetje ik heb net gewoon met kippenvel heel dat verhaal gelezen...het zal je maar gebeuren dat iemand komt en je paard in beslag neemt dat je al voor zo lange tijd verzorgd!!! heel veel plezier in de toekomst!!!!!!!

KellyC

Berichten: 169
Geregistreerd: 25-10-04
Woonplaats: België, Limpburg, Houthalen-Helchteren

Re: Queen en Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 22:55

Dag adri, Natuurlijk hangen de ballonnen er nog. En die laat ik nog wel effe hangen! hopelijk krijg ik nu snel de besluiten van de advocaat. Dan kan ik kijken wat er allemaal juist in staat. En eindelijk officieel aanvragen waar ik eigenlijk 2 jaar geleden al aan begonnen was. De officiele papieren van Queen. Met een copie van het vonnis hoop ik die toch te verkrijgen van het stamboek. We zullen wel zien. Nu eerst genieten van het feit dat Queen nu echt van mij is. En hopelijk wordt ze oud genoeg zodat we nog vele jaren samen kunnen zijn.

Grts Queen en kelly