LAATSTE NIEUWS over max aantal paarden Heemskerk!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IJp

Berichten: 1584
Geregistreerd: 30-11-06
Woonplaats: Cheesecity me not like cheese

LAATSTE NIEUWS over max aantal paarden Heemskerk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-06 10:03

Bewoners uit Heemskerk die meer dan 2 paarden hebben hoeven voorlopig geen afstand te nemen van hun dieren. In Heemskerk is het niet toegestaan om meer dan 2 hobby-paarden te hebben op grond met een agrarische bestemming.
De gemeenteraad heeft donderdag echter besloten te wachten met de eerder aangekondigde handhaving van deze regel. Veel eigenaren waren naar de gemeenteraad gekomen om te protesteren tegen het beleid. De gemeenteraad heeft nu besloten dat de controle op de regel uitgesteld wordt totdat er een nieuw bestemmingsplan klaar is.
Bron:www.rtvnh.nl gedateerd op 22 december 2006 7.26 uur

Kaka

Berichten: 4816
Geregistreerd: 17-10-06
Woonplaats: Camping 4, 2e straat rechts

Re: LAATSTE NIEUWS over max aantal paarden Heemskerk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 12:47

Fout van rtvnh (ik ben bij de bijeenkomst geweest, dus). De juridische handhaving gaat gewoon door, dus men kan nog steeds een gedaagd worden. De materiele handhaving (dus dat je je boeltje gewoon op moet ruimen en betalen) wordt uitgesteld totdat het bestemmingsplan geevalueerd is (medio 2007), niet totdat er een nieuw bestemmingsplan is. Als het huidige bestemmingsplan correct en werkbaar gevonden wordt, wordt de materiele handhaving alsnog uitgevoerd. Eigenlijk nul vooruitgang dus, alleen een half jaartje rust. Omdat mijn landje net buiten het bestemmingsplan valt (gelukkig) heb ik er weinig last van, vrienden en kennissen echter wel en ik leef met ze mee.

IJp

Berichten: 1584
Geregistreerd: 30-11-06
Woonplaats: Cheesecity me not like cheese

Re: LAATSTE NIEUWS over max aantal paarden Heemskerk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-06 17:30

Ben toch blij dat ik de bron erbij vermeld heb anders zouden jullie misschien nog denken dat ik er zelf bij was en niet goed geluisterd had, maar nee het ligt dus echt bij rtvnh. Bloos
Maar dat is mooi naadje voor de mensen in Heemskerk, echt balen!
"Kaka" ik ben blij dat je ff het verhaal gecorrigeerd hebt Knipoog