Vliegtuig doodt paard

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Roxx
Berichten: 4481
Geregistreerd: 27-01-03
Woonplaats: Norg

Re: Vliegtuig doodt paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 13:23

Hmmm, volgens mij kan het best hoor. Als dat paard daar altijd loopt schrikt hij echt niet meer van een laag overscherend vliegtuig. Ik denk dat het paard niet eens gemerkt heeft dat dit vliegtuig nog iets lager overkwam dan gewoonlijk. Of hij heeft wel geprobeerd weg te rennen maar kon niet verder. Ik ben het met jullie eens dat het een vreemd verhaal is, maar volgens mij kan het in theorie best.

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Re: Vliegtuig doodt paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 13:27

Roxx schreef:
Hmmm, volgens mij kan het best hoor. Als dat paard daar altijd loopt schrikt hij echt niet meer van een laag overscherend vliegtuig. Ik denk dat het paard niet eens gemerkt heeft dat dit vliegtuig nog iets lager overkwam dan gewoonlijk. Of hij heeft wel geprobeerd weg te rennen maar kon niet verder. Ik ben het met jullie eens dat het een vreemd verhaal is, maar volgens mij kan het in theorie best.

Een vliegtuig haalt zo'n paard met gemak in.
Stel je voor:
Vierkant land, paard rent gewoon recht voor zich uit.
Vliegtuig 'vliegt' dezelfde kant op als paard, die haalt het paard binnen no-time in.

Arienette
Berichten: 456
Geregistreerd: 26-09-05

Re: Vliegtuig doodt paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 13:29

Ik vind het ook een vreemd verhaal. Opzich is het zo dat in Roemenie natuurlijk meer kan dan hier en het is duidelijk dat dit niet om het grote vliegveld van Boekarest gaat, maar om een of andere binnenlandse vlucht. Mijn vriend is roemeneens, ik zal hem eens met roemeense woorden laten googlen, misschien komt er dan meer info uit.

Roxx
Berichten: 4481
Geregistreerd: 27-01-03
Woonplaats: Norg

Re: Vliegtuig doodt paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 13:35

[quote="Natasja91Een vliegtuig haalt zo'n paard met gemak in.
Stel je voor:
Vierkant land, paard rent gewoon recht voor zich uit.
Vliegtuig 'vliegt' dezelfde kant op als paard, die haalt het paard binnen no-time in.
[/quote]

Juist! Opties genoeg!

lovelygirly

Berichten: 3541
Geregistreerd: 20-03-04
Woonplaats: Uuut de achterhoeeek!

Re: Vliegtuig doodt paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 13:38

op de vorige pagina heb ik ook een optie gezet....

IlOna_

Berichten: 1195
Geregistreerd: 09-10-06
Woonplaats: Lichtenvoorde

Re: Vliegtuig doodt paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 15:46

mm raar, meestal rent een paard daar toch voor weg Verward Maarjaa het is wel zielig voor het paard en ook voor de eigenaar. Verdrietig

Ninette

Berichten: 750
Geregistreerd: 15-06-06

Re: Vliegtuig doodt paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 15:56

Was er ook niet eens een keertje een paardje (in Nederland?) die een stuk van zijn oor er af was door een laagvliegend vliegtuig?? weet het echt niet zeker maar zoiets staat me bij.....
zielig voor het paardje..... Huilen

Jolandaa_

Berichten: 6421
Geregistreerd: 08-03-06

Re: Vliegtuig doodt paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 16:12

hoe komt dat paard op het vliegveld dan?
Ik vind het maar vreemd.. Godzijdank was ie meteen dood.. stel je voor dat ie moest lijden.. nee liever dan in een klap Boos!

TijnieJjJ

Berichten: 1223
Geregistreerd: 19-07-06

Re: Vliegtuig doodt paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 16:15

Ach dat is toch zielig voor dat paard man...
gek vliegtuig Tong uitsteken

CARLIJN_
Berichten: 245
Geregistreerd: 01-12-06
Woonplaats: overal

Re: Vliegtuig doodt paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 17:27

Het zal je paard maar zijn Nagelbijten / Gniffelen

901823
Berichten: 4889
Geregistreerd: 05-06-06

Re: Vliegtuig doodt paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 18:05

CARLIJN_ ik wilde precies hetzelfde zeggen, alleen zonder die emoticon erachter.

Dontcare
Berichten: 86
Geregistreerd: 15-08-06
Woonplaats: Waregem

Re: Vliegtuig doodt paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 18:07

RZDLover schreef:
heel vaag sorry maar vind het een beetje ongeloofwaardig. De site ziet er ook niet echt betrouwbaar uit. Een paard blijft toch niet gewoon op de landingsbaan (of waar het zich ook heeft plaatgevonden) staan als een vliegtuig opstijgt Verward
Er staat ook niks over op hoe het paard er kwam en hoe het heeft kunnen gebeuren Verward

Idd.. Het lijkt erg onbetrouwbaar.. Het gebruikte engels is ook niet echt iets wat je op 'n site of krant zou zien...

En alshet dan echt waar is.. Jeetje, hoe moet dat dan gebeurt zijn?

RZDLover

Berichten: 3299
Geregistreerd: 05-05-05

Re: Vliegtuig doodt paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 18:18

Natasja91 schreef:
Roxx schreef:
Hmmm, volgens mij kan het best hoor. Als dat paard daar altijd loopt schrikt hij echt niet meer van een laag overscherend vliegtuig. Ik denk dat het paard niet eens gemerkt heeft dat dit vliegtuig nog iets lager overkwam dan gewoonlijk. Of hij heeft wel geprobeerd weg te rennen maar kon niet verder. Ik ben het met jullie eens dat het een vreemd verhaal is, maar volgens mij kan het in theorie best.

Een vliegtuig haalt zo'n paard met gemak in.
Stel je voor:
Vierkant land, paard rent gewoon recht voor zich uit.
Vliegtuig 'vliegt' dezelfde kant op als paard, die haalt het paard binnen no-time in.


een paard wend veel makkelijker dan een vliegtuig hoor Clown een paard blijft heus niet alleen rechtuit rennen.
Nogmaals, vind het zeer ongeloofwaardig.

123468086
Berichten: 6612
Geregistreerd: 06-07-04

Re: Vliegtuig doodt paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 18:42

Dat paard moet wel op de landingsbaan hebben gestaan, willen de wielen nog in het bereik van een paard zijn lijkt me... Nagelbijten / Gniffelen

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Re: Vliegtuig doodt paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 18:44

RZDLover schreef:
een paard wend veel makkelijker dan een vliegtuig hoor Clown een paard blijft heus niet alleen rechtuit rennen.
Nogmaals, vind het zeer ongeloofwaardig.

Oh toch wel?
Een paard dat blind in paniek is kijkt echt niet waar hij naartoe rent..

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Re: Vliegtuig doodt paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 18:49

gezien de spelling in het krantenartikel plaats ik er mijn vraagtekens bij....

Six
Berichten: 1191
Geregistreerd: 28-11-06

Re: Vliegtuig doodt paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 18:51

Jeetje.
Het zou je eigen paard maar zijn!

Djuukiej

Berichten: 1969
Geregistreerd: 05-06-05
Woonplaats: Leiden

Re: Vliegtuig doodt paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 19:02

Dit is wel een héel raar verhaal.. Nors opkijken

Áls het echt is, dan vindt ik het wel erg sneu. Maar kan het bijna niet geloven.

supertygetje

Berichten: 2918
Geregistreerd: 24-02-03

Re: Vliegtuig doodt paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 19:49

Ik snap niet hoe dat kan gebeuren.
Dat paard gaat toch als een gek rennen. En hij moeten dan wel een eind uit de buurt hebben gestaan toen het vliegtuig begon te rijden. Dus ik zou denken dat hij er dan al een tijdje eerder van schrikt en gewoon een andere kant wegrent. Lijkt me echt een ERG sterk verhaal.

Arienette
Berichten: 456
Geregistreerd: 26-09-05

Re: Vliegtuig doodt paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 20:08

Mijn vriendje heeft het opgezocht en er zijn ook roemeense berichten dat het waar is. Hij heeft het stuk nog niet voor me vertaald maar iemand die een beetje frans/spaans/italiaans kan, kan er misschien wel iets uit opmaken.

Cal mort intr-un accident de... avion!

Realitatea Romaneasca



Un avion de calatori tip charter a lovit un cal, in timpul decolarii, pe aeroportul din Bacau. Aeronava, proprietatea companiei Carpat Air, a decolat putin inainte de ora 7.00, cu destinatia Roma si escala la Timisoara. La doar cateva minute dupa ce s-a desprins de la sol, pilotul a raportat turnului de control un incident: in timpul manevrelor a vazut o haita de caini si a lovit unul dintre ei.
O echipa de la aeroport s-a deplasat iute la fata locului, sa constate ca animalul ucis de avion era de fapt un cal. Alaturi de calul mort, alti doi pasteau linistiti iarba de pe marginea pistei. "Meteorologul si cei de la controlul traficului aerian au controlat, asa cum cere procedura, pista si nu au vazut nimic. Afara era intuneric, iar vizibilitatea, foarte redusa din cauza cetii care de cateva zile ne da probleme", a declarat, pentru NewsIn, Cristi Stanciu, comandantul Aeroportului international Bacau.
Aeronava si-a continuat drumul spre Timisoara, unde a aterizat fara probleme. S-au facut investigatii si nu s-a constatat nicio defectiune vizibila a trenului de aterizare. Niciunul dintre pasageri nu a fost ranit. Impactul a fost atat de puternic, incat calul a murit pe loc. (D.I.)

Nynk_
Berichten: 31
Geregistreerd: 01-01-07
Woonplaats: Thuis

Re: Vliegtuig doodt paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 21:34

Hoe kan dat nouw een vliegtuig vliegt in de lucht tog.. of soms op de grond

Nynk_
Berichten: 31
Geregistreerd: 01-01-07
Woonplaats: Thuis

Re: Vliegtuig doodt paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 21:35

Zielig voor het paard..maar hoe kan dat dan een vliegtuig vliegt tog in de lucht..en start op op het vliegvels ...hoe kan dat dan

Anoniem

Re: Vliegtuig doodt paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 21:37

Ik vind het ook erg ongeloofwaardig ik weet niet wat ik ervan moet denken

Cortes_

Berichten: 840
Geregistreerd: 07-10-06
Woonplaats: Amsterdam

Re: Vliegtuig doodt paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 22:34

Waarschjnlijk was het vliegtuig al in de lucht toen het wiel er af viel, of het paard was het al gewend.. Wel erg sneu.. Bloos!

gipsyboy

Berichten: 3006
Geregistreerd: 23-09-06
Woonplaats: purmerend

Re: Vliegtuig doodt paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 23:26

echt triest arm beesie. Huilen
gelukkig maar dat hij vrijwel meteen dood was hoop ik voor hem.