paarden doodgereden in de bilt en kamerik

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
GirlyMelis
Berichten: 1586
Geregistreerd: 27-06-06
Woonplaats: Kamerik

Re: paarden doodgereden in de bilt en kamerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 21:07

er staat naast bij de hollandse kade maar dat is dan bij die gele stukken op de weg waar fietsers over moeten steken toch .. nee de zwarte de witte is in de bilt

anouksel
Berichten: 1057
Geregistreerd: 15-03-05

Re: paarden doodgereden in de bilt en kamerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 21:11

ja klopt en de spruitweg is die weg van harmelen naar kamerik zeg maar. maar van wie is dat paard dan? Hij komt toch niet bij Johan vandaan?

GirlyMelis
Berichten: 1586
Geregistreerd: 27-06-06
Woonplaats: Kamerik

Re: paarden doodgereden in de bilt en kamerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 21:12

nee het is een ijslander die op de houtdijk staat volgens mij is het nummer 14 mijn opa woont op 12 namelijk ..

anouksel
Berichten: 1057
Geregistreerd: 15-03-05

Re: paarden doodgereden in de bilt en kamerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 21:12

wie wonen daar dan?

anneM_Ajax

Berichten: 2594
Geregistreerd: 17-09-04
Woonplaats: Breukelen UT

Re: paarden doodgereden in de bilt en kamerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 21:16

heey

Lianne, Johan werd gebeld die zat eerst nog in de stress dat het Jaïr en Fryso waren maar die stonden nog rustig in de wei. En dan zouden ze een erg brede sloot door zijn gemoeten, maar die waren het dus niet. Christa (candy_star) vertelde me dat Johan is gaan kijken en dat het een friese jaarling merrie was. En dat er nog 2 los waren gebroken en die zijn spoorloos........? Zij heeft het ook maar gehoord dus we weten niet of het ook waar is, dit is namelijk een geheel andere versie dan hier staat. Wij dachten al jonkies van de Wit. Maar goed ik zal het morgen zelf wel van Johan ook allemaal horen mishcien dat hij meer weet, want hij is gebeld met de vraag of het zijn paard was.

GirlyMelis
Berichten: 1586
Geregistreerd: 27-06-06
Woonplaats: Kamerik

Re: paarden doodgereden in de bilt en kamerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 21:18

nee dat verhaal is niet waar ik ken die mensen de paarden waren ontsnapt 1 ijslander is aangereden door een auto de ijslanders zijn van familie uitteboogaard. op houtdijk 16

anneM_Ajax

Berichten: 2594
Geregistreerd: 17-09-04
Woonplaats: Breukelen UT

Re: paarden doodgereden in de bilt en kamerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 21:21

ohh okeez dank je,
wat vreselijk zonde zeg het zal je maar gebeuren ook als automobilist jakkiebah

GirlyMelis
Berichten: 1586
Geregistreerd: 27-06-06
Woonplaats: Kamerik

Re: paarden doodgereden in de bilt en kamerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 21:22

Jaa inderdaad vreselijk ! maar het is geen paard van van de panne en ook niet van de heer . Btw ik ken jou maar dat doet er nu ff niet toe in dit topic ( ik deed tijdje geleden anouk's paard bij de heer ).

Lucilla

Berichten: 88
Geregistreerd: 17-11-06

Re: paarden doodgereden in de bilt en kamerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 21:26

brrr krijg er toch maar de kriebels van, moet er niet aan denke dat mijn paard ontsnapt.

Ben al een keer flink geschrokken toen mijn vorige pony los kwam en werd aangereden, gelukkig was alleen t busje gedeukt en was ik flink geschrokken, pony had gelukkig niks!

Lucilla

Berichten: 88
Geregistreerd: 17-11-06

Re: paarden doodgereden in de bilt en kamerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 21:26

verder iedereen die de pony kende en de automobilist veel sterkte!!(F)

anouksel
Berichten: 1057
Geregistreerd: 15-03-05

Re: paarden doodgereden in de bilt en kamerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 21:35

nou dan weten we van wie hij was, kende het paardje niet. des al niet te min, wel heel erg voor het paardje.

GirlyMelis
Berichten: 1586
Geregistreerd: 27-06-06
Woonplaats: Kamerik

Re: paarden doodgereden in de bilt en kamerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 21:37

Tevens ik mocht dit zeggen van de eingenaresse hoor want ze woont bij me opa en oma in het rijtje en daar staan mijn paarden dus zo via via ken ik haar een beetje en had haar toevallig op msn en ze zei zeg maar dat ie van ons was dat jullie niet denken dat zij er niets vanaf weet.

Farouche

Berichten: 10385
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Noord-Holland

Re: paarden doodgereden in de bilt en kamerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 22:05

Waren de paarden van bokkers?

Lijk me trouwnes heel erg als zoiets gebeurd, gelukkig zal/kan mijn paar niet makkelijk ontsnappem

Anoniem

Re: paarden doodgereden in de bilt en kamerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 22:06

vreselijk.. sterkte voor de baasjes idd.

marly01
Berichten: 51
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: kamerik

Re: paarden doodgereden in de bilt en kamerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 22:09

maar die ijslanders zijn wel vaker ontsnap en over de enschede weg gerend, ik snap echt niet dat het nou weer kan gebeuren, je zorgt er toch voor dat ze nou nergens meer heen kunnen, of moet eerst je paard overreden worden... ik snap het niet...

josboere
Berichten: 60
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: zutphen

Re: paarden doodgereden in de bilt en kamerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 22:15

het is een rotverhaal,

een paard breekt los en het overleid, echter is hetzo dat het begint bij goed onderhoud aan je stal en de weides.
als je je paard ergens stalt zou ik als eerste kijken of alle faciliteiten op orde zijn dus ook de hekken etc. nu garandeerd niks want een blind paard stopt niet.

zou totaal uitermate teleurstellend zijn om je paard kwijt te raken om een kapot onderdeel in de weid of op stal van bijvoorbeeld 10 cent

hopelijk komen de mensen in die in de auto zaten er weer bovenop.

groet

Jos

GirlyMelis
Berichten: 1586
Geregistreerd: 27-06-06
Woonplaats: Kamerik

Re: paarden doodgereden in de bilt en kamerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 22:23

Ik weet verder niet hoe het daar er uit ziet maar volgens mij was er een hek niet gemaakt ( niet van hun maar van de buurman).Maar ze staan bij hun zelf dus aan de faciliteiten van een ander zijn stal ligt het niet . Heu marly jij ook hier Knipoog

marly01
Berichten: 51
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: kamerik

Re: paarden doodgereden in de bilt en kamerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 22:28

Ja, ik ook hier!!

maar ik hoop dat ze er nou wat aan gaan doen, en dat die paardjes niet meer kunnen ontsnappen, het is niet leuk voor de eigenaren, maar ook zeker niet voor de mensen die hem hebben aan gereden... ik hoop dat ze er niet te erg van geschrokken zijn.. en dat ze er snel weer boven op komen... en geen trauma aan over houden!

GirlyMelis
Berichten: 1586
Geregistreerd: 27-06-06
Woonplaats: Kamerik

Re: paarden doodgereden in de bilt en kamerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 22:29

idd het is voor beiden niet fijn ! maar sophie heeft geen boktaccount en ik heb haar op msn dus ik leg alles ff een beetje uit zij wist ook niet dat het op bokt stond.

gipsyboy

Berichten: 3006
Geregistreerd: 23-09-06
Woonplaats: purmerend

Re: paarden doodgereden in de bilt en kamerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 22:48

echt zielig voor die paardjes maar je kan niet altijd alles ontwijken zelfde als vogeltje ofzo alleen dit ff groter en die automobilist ook het zal maar gebeuren dat jij een paard aanrijd iik moet er niet aan denken.
veel sterkte voor de baasje(s)

Annae

Berichten: 126
Geregistreerd: 24-08-04

Re: paarden doodgereden in de bilt en kamerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 23:20

ik heb vroeger ook op die manege gereden... maar ik zit in zeist op school en moet dus iedere ochtend van utrecht naar zeist fietsen. zo ook vanmorgen. we zagen in de verte al blauwe zwaai lichten (misschien licht controle, gebeurt heel veel in de bilt), maar ik kon mijn ogen nauwelijks geloven toen ik het zag. een klein wit paardje gevloerd op de weg, alsof hij sliep, met alle vier de benen kaarsrecht. een auto met enorme deuken en veel schade, overal politie en grote plassen bloedt op de weg....
ik kreeg er echt de rillingen van. ik heb het paardje niet gekend, maar kan me wel voorstellen hoe het gebeurd moet zijn. want er wordt iedere ochtend uitgemest en dan staan de hekken open, zodat de tractor door kan rijden met alle mest!!!

ieder geval heel veel sterkte voor marth en raoul!! en voor alle andere natuurlijk

Lynn_Nikita

Berichten: 25487
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: paarden doodgereden in de bilt en kamerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 23:29

en is niet altijd de schuld van poort vergeten dicht te maken of goedkope omheining. Bij mij hebben ze maand geleden wei opengemaakt en liepen de bejaarde en nikiet ook los. Bijna een kerk in, aan kerststukjes geknabbeld en door mensen uit het dorp velt ingejaagd, Niemand durfde ze te vangen....
gebeurd echt veel laatste tijd!!!!

Natascha13

Berichten: 1900
Geregistreerd: 10-11-04
Woonplaats: Slagharen

Re: paarden doodgereden in de bilt en kamerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 10:59

Jeetje, echt erg allemaal. Ik las het gister op teletekst. Echt erg, gelukkig hebben ze niet lang geleden. Iedereen heel erg veel sterkte

mirjamvd

Berichten: 985
Geregistreerd: 09-04-05
Woonplaats: Woerden

Re: paarden doodgereden in de bilt en kamerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 11:41

De mensen van Uittenbogaard hebben toch zo'n ijslanderstal?
sneu hoor!
En handelsstal vd panne heeft toch helemaal geen shetlanders?
de foto stond gistermorgen in het AD regio woerden e.o.
toen zag ik al dat het om een donkere kleine pony ging, dacht in eerste instantie een shet maar het blijft een ijslander....

Sterkte voor de eigenaren!
(en de automobilist)

play_coy

Berichten: 1037
Geregistreerd: 24-12-05

Re: paarden doodgereden in de bilt en kamerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 14:55

t zal je maar gebeuren, of je zal t maar op je geweten hebben, jezuss..