Samenwerking SHTN en KNHS vastgelegd

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karin

Berichten: 65337
Geregistreerd: 10-01-01

Samenwerking SHTN en KNHS vastgelegd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-07 22:20

http://www.knhs.nl/news.asp?pCatID=272& ... yle=0&men=
knhs.nl

ERMELO (KNHS) – De Stichting Hippisch Toerisme Nederland (SHTN) en de Koninklijke Nederlandse Hippisch Sportfederatie (KNHS) gaan samenwerken op het gebied van ruiter- en menroutes met als doel de recreatieve paardensport te ondersteunen en te stimuleren. Op 3 februari 2007 werd de onderlinge afspraak bekrachtigd waarin is aangegeven dat de organisaties gezamenlijk het beleid van ruiter- en menroutes willen afstemmen en concretiseren. Deze samenwerking resulteert in een optimale ondersteuning van de recreatieve ruiter en menner en zal de recreatieve paardensport in Nederland bevorderen.

Klik HIER voor het gehele bericht.

Sjoert

Berichten: 35961
Geregistreerd: 29-07-04
Woonplaats: De rug

Re: Samenwerking SHTN en KNHS vastgelegd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 23:27

-> VN

verwijderd09
Berichten: 1358
Geregistreerd: 18-01-04

Re: Samenwerking SHTN en KNHS vastgelegd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 02:23

het lijkt mij ook niet meer dan logisch dat dit gebeurt, het verbaast me eigenlijk dat het nu pas gebeurt.

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Re: Samenwerking SHTN en KNHS vastgelegd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 08:53

Maar toch super dat het gebeurd!!!

ikke

Berichten: 37651
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Re: Samenwerking SHTN en KNHS vastgelegd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 20:35

MRmichiel schreef:
het lijkt mij ook niet meer dan logisch dat dit gebeurt, het verbaast me eigenlijk dat het nu pas gebeurt.

Wat is er logisch aan? Gezien het gedrag van de NHS zie ik de logica niet direct. Of de NHS blij met deze actie wordt, moet ik ook nog zien.
Niet zonder reden is de NVVR zelfstandig en dat zal ook zo blijven.........

verwijderd09
Berichten: 1358
Geregistreerd: 18-01-04

Re: Samenwerking SHTN en KNHS vastgelegd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 22:36

ikke schreef:
MRmichiel schreef:
het lijkt mij ook niet meer dan logisch dat dit gebeurt, het verbaast me eigenlijk dat het nu pas gebeurt.

Wat is er logisch aan? Gezien het gedrag van de NHS zie ik de logica niet direct. Of de NHS blij met deze actie wordt, moet ik ook nog zien.
Niet zonder reden is de NVVR zelfstandig en dat zal ook zo blijven.........

ik vind het niet meer dan logisch omdat ze zich beiden voor het zelfde doel inzetten. Dat de NVVR zelfstandig blijft is ook alleen maar te danken aan dat de NHS zich slecht voor de recreatieruiter inzet.

ikke

Berichten: 37651
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Re: Samenwerking SHTN en KNHS vastgelegd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 23:12

MRmichiel schreef:
ik vind het niet meer dan logisch omdat ze zich beiden voor het zelfde doel inzetten. Dat de NVVR zelfstandig blijft is ook alleen maar te danken aan dat de NHS zich slecht voor de recreatieruiter inzet.

Dat de NHS geen inzet toont is niet de hoofdreden om geen lid te zijn van de NHS...........

__Matt__

Berichten: 35
Geregistreerd: 21-02-07

Re: Samenwerking SHTN en KNHS vastgelegd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 23:10

Ik vindt het wel fijn.. Bij ons in de buurt heb je echt totaal geen ruiterpaden etc.. Zo af en toe een bosrit is toch ook leuk.. Lachen