eigenaars gezocht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
miekemuys

Berichten: 252
Geregistreerd: 13-04-05

eigenaars gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-07 23:20

Donderdag zijn er twee paarden gevonden in Balen, wij zoeken dringend de eigenaar, aangezien één paard een wonde heeft.
Voor meer inlichtingen en voor kontaktopname, aangezien deze paarden ondergebracht zijn bij een opvanggezin tel. : 014.81.60.60 of 0486.06.28.29 Adri Hauquier

miekemuys

Berichten: 252
Geregistreerd: 13-04-05

Re: eigenaars gezocht / gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-07 19:19

De eigenaar van de twee paarden, gevonden te Balen is nog maar eens de eigenaar van de drie andere paarden, ruim één maand geleden gevonden in Balen. De friezen gevonden begin februari stonden 2 weken in een opvanggezin, deze twee paardjes sedert donderdagavond. Wat mensen er toe aanzet om paarden te houden voor....... en dan andere personen laten opdraaien voor de opzoekingen en dan doodleuk de paarden terug komt halen zonder dank je wel, en terugplaatsen in de weide, dat kan ik niet begrijpen. Als je geen tijd hebt voor hun onderhoud, geen tijd om je paardjes te bezoeken, gooi ze maar in de weide en zoals nu het kleinste paardje een grote wonde aan haar been, zoek dan een andere hobby. Zelfs nog geen melding gedaan van het gemis van de paarden, dit maakt mij woest, denk niet dat ik moet vertellen hoe ik me voel.

adri