SHI La Cru naar Alice Naber-Lozeman

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
A10
Berichten: 2870
Geregistreerd: 19-12-04

Re: SHI La Cru naar Alice Naber-Lozeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 15:17

Er staan in ieder geval weer twee brieven over 't onderwerp in de krant Knipoog

Maar Tyrza, hoe weet je dat de woorden van de geïnterviewde verdraaid zijn. Was je bij het interview aanwezig of zegt de geïnterviewde persoon dat zelf? De enige twee die écht weten wat er precies in het interview gezegd is zijn alleen de geïnterviewde en de journalist.

Jij hebt aanleiding te geloven dat de woorden verdraaid zijn, ik de ervaring dat mensen na het zien van een gepubliceerd interview terugkrabbelen (waarmee ik niet zeg dat in dit geval ook gebeurd is. Ik ben er tenslotte niet bijgeweest) op hetgene gezegd is Lachen

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Re: SHI La Cru naar Alice Naber-Lozeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 19:12

Ik kom wekelijks over de vloer bij geïnterviewde.

Wat ik zo jammer vind is dat in het stukje zowel sponsor als eigenaar de zwarte piet toe gespeeld krijgen. Laten we dan zeggen: waar er 2 vechten hebben er 2 schuld.

AnneMieKe_89

Berichten: 2361
Geregistreerd: 08-12-04
Woonplaats: Strijen

Re: SHI La Cru naar Alice Naber-Lozeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 18:32

Sjips zie dit topic nu pas!
Kan alleen maar zeggen dat het diep en diep triets is.
Hoe snel had madame Ansems het willen hebben?
Het is al snel genoeg gegaan lijkt me, Jan heeft in de tijd dat hij hem gereden heeft top met hem gepresteerd vind ik!
Het WK Aken is niet niets lijkt me..
Erg jammer, want het was een goede combi, we moeten nu nog maar afwachten hoe het met Alice klikt..
Niet dat ik twijfel aan Alice's kwaliteiten, ze is een top amazone vind ik zelf. Maar bij eventing is het nu eenmaal geen kwestie van opstappen en boekelo in (bij wijze van spreken).

En woorden verdraaid of niet, dat het absoluuut niet aan het paard kan liggen, dat die veeel meer kan is zwaar overdreven!
ZZ-licht dressuur en 1.40 springen op 't gemakkie?
In de Z2 dressuur stond madame Ansems altijd al dik onderaan en leek het nergens naar! De punten die ze nog wél bij elkaar sprokkelde, zullen op kippenhokwedstrijden behaald zijn, bij juryleden waarvan ze de hielen al flink gelikt heeft.
En volgens Mandy, die La Cru gesprongen heeft, was het 1.30 al de max van het paard.

Zo ik ben blij dat ik mijn hart even kan luchten!

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Re: SHI La Cru naar Alice Naber-Lozeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 19:26

Annemieke: Zoals ik al eerder zei in dit topic: er speelt meer dan dat er in het persbericht wordt vermeld.

En ik vind het unfair dat je nu met modder gaat gooien, terwijl Rosan zich niet kan verdedigen. Dat zegt wel weer genoeg over jou....

AnneMieKe_89

Berichten: 2361
Geregistreerd: 08-12-04
Woonplaats: Strijen

Re: SHI La Cru naar Alice Naber-Lozeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 20:49

Tyrza, je kunt wel zeggen dat jij rosanna persoonlijk kent, en vinden dat jij daarom precies weet hoe het zit. Maar wij trainen bij Jan, en hebben ook zijn kant van het verhaal gehoord.

En je kunt iedereen er wel van beschulidigen met "modder te gooien", jij roept ook dat Jan met modder gooit. Hoewel hij niets negatiefs zegt in het bericht, behalve dat hij het heel erg jammer vind.

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Re: SHI La Cru naar Alice Naber-Lozeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 21:41

Ik ga niet inhoudelijk op wie dan ook in, ook al ben ik het niet eens met een bepaald persoon. Zoals ik al zei: waar 2 vechten hebben er 2 schuld. Ik kan daar niet over oordelen. Net zo min als jij. Ik heb overigens nooit gezegd dat ik precies weet hoe het zit, die woorden leg jij me in de mond.

Maar goed, ik heb geen zin om ruzie te zoeken over de ruzie van iemand anders.

Leetjuhh

Berichten: 599
Geregistreerd: 13-10-06
Woonplaats: Breda

Re: SHI La Cru naar Alice Naber-Lozeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 08:12

Tyrza, je schijnt toch graag die "welles-niettes" spelletjes te spelen. Annemieke_89 geeft alleen haar mening en visie (free country you know!).

Net zoals jij blijkbaar dichtbij Rozanna staat, staat Annemiek (en ik ook!) dicht bij Jan en hebben het hele gebeuren ook van dichtbij meegemaakt. Dat je het niet eens bent met onze mening, prima, maar ga niet lopen meuten dat ze zichzelf hier niet kan verdedigen, dat kan Jan namelijk ook niet!

En waar twee vechten hebben niet altijd twee schuld (vind ik).......

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Re: SHI La Cru naar Alice Naber-Lozeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 08:55

Iedereen mag zijn mening hebben, en daar heb ik niets op tegen. Maar het is niet fair als Annemieke bepaalde dingen over Rozanna zegt, die niet relevant zijn aan dit onderwerp en kant noch wal slaan. Vandaar mijn reactie naar haar toe.

verder wil ik hier geen woorden meer over vuil maken, er zijn nuttigere dingen te doen Haha!

A10
Berichten: 2870
Geregistreerd: 19-12-04

Re: SHI La Cru naar Alice Naber-Lozeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 10:01

Beide kunnen zich registreren op Bokt Pling en beide kunnen zich hier dus verdedigen, mochten ze daar behoefte aan hebben...

AnneMieKe_89

Berichten: 2361
Geregistreerd: 08-12-04
Woonplaats: Strijen

Re: SHI La Cru naar Alice Naber-Lozeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 10:14

Ik vind dat de dingen die ik over Rozanna zeg wél met het onderwerp te maken hebben.
Ze merkt namelijk op, dat Jan er niet genoeg heeft uitgehaald, omdat het paard veel meer kan. Terwijl dit in werkelijkheid wel mee blijkt te vallen.
Zoals al eerder vermeld, is in twee jaar tijd van niets naar 3*** niveau, en het WK Aken een top prestatie!
Mensen die verstand van eventing hebben, begrijpen dit.

Leetjuhh

Berichten: 599
Geregistreerd: 13-10-06
Woonplaats: Breda

Re: SHI La Cru naar Alice Naber-Lozeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 11:01

AnneMieKe_89 schreef:
Ik vind dat de dingen die ik over Rozanna zeg wél met het onderwerp te maken hebben.
Ze merkt namelijk op, dat Jan er niet genoeg heeft uitgehaald, omdat het paard veel meer kan. Terwijl dit in werkelijkheid wel mee blijkt te vallen.
Zoals al eerder vermeld, is in twee jaar tijd van niets naar 3*** niveau, en het WK Aken een top prestatie!
Mensen die verstand van eventing hebben, begrijpen dit.


WK; waar Jan als beste (en hoogst geplaatste) Nederlander uit de bus kwam!

@Tirza, dat is nu al de tweede keer dat je iets in de trant van "heb nuttigere dingen te doen", "wil geen welles-nietes spelletje doen" zegt, maar iedere keer als iemand iets post in het voordeel van Jan reageer je verontwaardigd Rolleyes
Laatst bijgewerkt door Leetjuhh op 29-03-07 11:05, in het totaal 1 keer bewerkt

AnneMieKe_89

Berichten: 2361
Geregistreerd: 08-12-04
Woonplaats: Strijen

Re: SHI La Cru naar Alice Naber-Lozeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 11:03

Precies!
Ik bedoel maar Lachen

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Re: SHI La Cru naar Alice Naber-Lozeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 12:19

Jongens, ik weet niet of je naar buiten kunt kijken, maar het is prachtig weer. Geniet ervan zou ik zeggen Ja

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Re: SHI La Cru naar Alice Naber-Lozeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 16:53

Dat laatste lijkt me een heel goed advies, graag on topic op een meer respectvolle toon dan op deze pagina het geval was graag!

taormina
Berichten: 140
Geregistreerd: 16-11-05

Re: SHI La Cru naar Alice Naber-Lozeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 19:08

La cru terug getrokken uit de wedstrijdsport.

Wordt gedekt en staat weer bij de eigenares.Dit is denk ik ook niet wat ze voor ogen had.