Jongetje alsnog overleden na ongeluk bij stapmolen

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
NuggT

Berichten: 5498
Geregistreerd: 20-12-04
Woonplaats: Delft

Re: Jongetje alsnog overleden na ongeluk bij stapmolen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 20:18

Ik had het gehoord dat er een ongeluk was gebeurd met een stapmolen en dat ie zwaar gewond in een kinderziekenhuis lag.
Dat ie uiteindelijk toch gestorven is ...

Wat vreselijk, weet niet wat ik moet zeggen.
De ouders en de nabestaanden wens ik natuurlijk veel sterkte toe met dit afschuwelijke verlies.

_Barbara_

Berichten: 4524
Geregistreerd: 29-07-06
Woonplaats: Tilburg

Re: Jongetje alsnog overleden na ongeluk bij stapmolen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 20:22

wat erg.. gecondoleert!

dootjee

Berichten: 1016
Geregistreerd: 07-12-06
Woonplaats: Westland

Re: Jongetje alsnog overleden na ongeluk bij stapmolen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 20:24

gecondoleert, sterkte aan alle naabestaande Vriendjes zijn?

Farouche

Berichten: 10385
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Jongetje alsnog overleden na ongeluk bij stapmolen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 20:25

jeum.. dat is erg. En dan denk je dat die dingen zo veilig zijn

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Re: Jongetje alsnog overleden na ongeluk bij stapmolen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 20:57

Ik wil de ouders en alle nabestaanden heeel veel sterkte wensen met dit grote verlies!
Vreselijk.........

Simbaa
Berichten: 3966
Geregistreerd: 17-12-04

Re: Jongetje alsnog overleden na ongeluk bij stapmolen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 20:59

Ook vanaf hier, heel veel sterkte voor alle betrokkenen.
Het zal je maar overkomen...

Dobel

Berichten: 4976
Geregistreerd: 18-02-07

Re: Jongetje alsnog overleden na ongeluk bij stapmolen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 20:59

sterke

BertBaley

Berichten: 6824
Geregistreerd: 21-07-06
Woonplaats: 's-Gravenzande , Zuid-Holland.

Re: Jongetje alsnog overleden na ongeluk bij stapmolen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 21:08

Jongetje was 6. DIckie klein jongetje heeft nog wel eens op mijn shet gereden. Arm jochie gelukkig nu geen pijn meer. Verdrietig
R.I.P Dickie!

Chell__

Berichten: 5
Geregistreerd: 20-03-07
Woonplaats: HVH*(H)

Re: Jongetje alsnog overleden na ongeluk bij stapmolen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 21:13

Ja ik weet het woon ook in de Hoek.
Egt erg!! ik zag brandweer enz..
Maar ze zeide dat ook de traumahelicopter zou komen!! Huilen
R.I.P!!

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Re: Jongetje alsnog overleden na ongeluk bij stapmolen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 21:20

Oh wat naar, wat verschrikkelijk. Oh wat ontzettend erg joh man. Die ouders, wat afschuwelijk voor ze. Ooh wat vreselijk zeg.

ripmiboy
Berichten: 3
Geregistreerd: 21-03-07

Re: Jongetje alsnog overleden na ongeluk bij stapmolen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 21:27

lieve lieve dicky ik hou van je en zal je nooit vergeten ik zal je missen en ik hoop dat je in de hemel tog misgien nog piraat word R.I.P. mi boy!!!

en marfiek uit s'gravezande hoe kom jij erbij dat onze manege word afgebroken en verkocht dat is gelul het is niet waar ik heb 3 paarden daar staan en frans de jong is zowat me opa dus ga niet over dingen praten waar je niks van weet !!!!

andere mensen die een oordeel trekken moeten daarmee stoppen jullie zijn er niet bij geweest toen het gebeurde ik wel!!!
en op je kind letten is normaal maar dat zoiets gebeurd als je 3 minuten niet oplet kan iedereen gebeuren het was mijn grootste vriend en in mijn ogen me kleine neefje dus oordeel niet als je er niks vanaf weet !!!!

Keukenkast
Berichten: 3150
Geregistreerd: 26-12-04

Re: Jongetje alsnog overleden na ongeluk bij stapmolen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 21:29

Wat afschuwelijk. Ontzettend veel sterkte..

judithh

Berichten: 3348
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Rotterdam

Re: Jongetje alsnog overleden na ongeluk bij stapmolen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 21:32

vreselijk als je dit als ouder overkomt.....

ik wil de nabestaande héél veel sterkte toewensen..

tjady

Berichten: 3460
Geregistreerd: 11-10-05

Re: Jongetje alsnog overleden na ongeluk bij stapmolen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 21:48

Wat een tragisch ongeval. Afschuwelijk. Heel veel sterkte voor de familie en een ieder die hem kende.

Caesar
Berichten: 9315
Geregistreerd: 20-01-05

Re: Jongetje alsnog overleden na ongeluk bij stapmolen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 21:49

Heel veel sterkte... afschuwelijk

Dribbel_24
Berichten: 964
Geregistreerd: 21-11-05
Woonplaats: Gelderland

Re: Jongetje alsnog overleden na ongeluk bij stapmolen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 21:52

Vreselijk dit, wens de familie dan ook heel veel sterkte

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Re: Jongetje alsnog overleden na ongeluk bij stapmolen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 22:05

We zijn er allemaal stil van, heb de afgelopen dagen erg mee geleefd!! Hebben bij ons op stal ook een jongetje van bijna 6 rond lopen... (stal eigenaresse d'r zoonje) het idee is echt vreselijk!! *kippenvel*
Verder wil ik niet in dit topic over de stand van zaken van de manege praten.. lijkt me niet zo gepast.
Familie, vrienden, kennisen heel erg veel sterkte in deze moeilijke tijd. Wat is het ook een moeilijk/dubbel idee dat er bna Dickie een veulentje geboren wordt iets wat blijdschap zou moeten zijn is nu heel verdrietig en dubbel....

Go_lucky
Berichten: 153
Geregistreerd: 17-09-06

Re: Jongetje alsnog overleden na ongeluk bij stapmolen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 22:06

veel suc6 met de familie echt vreselijk Verdrietig
(en ripmiboy ook veel sterkte he)

quintusgl

Berichten: 4455
Geregistreerd: 30-06-06
Woonplaats: Bij t bos

Re: Jongetje alsnog overleden na ongeluk bij stapmolen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 22:29

alle familie, vrienden en bekenden van dickie...........heel veel sterkte om dit grote verlies te moeten verwerken.

gertjuuh

Berichten: 739
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Zeeuws-Vlaanderen

Re: Jongetje alsnog overleden na ongeluk bij stapmolen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 22:51

Wat een triest bericht!
Mijn gedachten gaan uit naar de nabestaanden van dit te jong overleden jongentje!
Sterkte de komende tijd! Ach gut

MamboBeach

Berichten: 12626
Geregistreerd: 05-11-06
Woonplaats: Weiland en stal!

Re: Jongetje alsnog overleden na ongeluk bij stapmolen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 23:00

Wat erg zeg! Heel veel sterkte voor de nabestaanden! Vriendjes zijn?
Heb er geen woorden voor...........!!!
In een flits gebeurt er zoiets, kinderen zijn zo snel en willen met alles spelen...
Ben er ook gewoon stil van..........

liseke
Berichten: 564
Geregistreerd: 01-08-06
Woonplaats: Kontich, België

Re: Jongetje alsnog overleden na ongeluk bij stapmolen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 23:11

wat vreselijk! heel erg veel sterkte voor de familie en kenissen!

Malibu_
Berichten: 1392
Geregistreerd: 13-10-05
Woonplaats: Oud-Vossemeer

Re: Jongetje alsnog overleden na ongeluk bij stapmolen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 23:16

ripmiboy schreef:
lieve lieve dicky ik hou van je en zal je nooit vergeten ik zal je missen en ik hoop dat je in de hemel tog misgien nog piraat word R.I.P. mi boy!!!

en marfiek uit s'gravezande hoe kom jij erbij dat onze manege word afgebroken en verkocht dat is gelul het is niet waar ik heb 3 paarden daar staan en frans de jong is zowat me opa dus ga niet over dingen praten waar je niks van weet !!!!

andere mensen die een oordeel trekken moeten daarmee stoppen jullie zijn er niet bij geweest toen het gebeurde ik wel!!!
en op je kind letten is normaal maar dat zoiets gebeurd als je 3 minuten niet oplet kan iedereen gebeuren het was mijn grootste vriend en in mijn ogen me kleine neefje dus oordeel niet als je er niks vanaf weet !!!!


Zeker je eerste post? Ja ik zie het. Heb je speciaal een account gemaakt om hier te reageren?
Tuurlijk is het erg. Zou wel erg zijn als iemand het niet erg zou vinden.
Maar jij hoeft de mensen ook niet zo af te snauwen. Sorry hoor vat het niet te persoonlijk op.

Het is erg tragisch, maar voortaan wat beter op je kinderen passen. Op een manege of stoeterij, je eigen stal. staan zoveel gevaren. Je riek bijvoorbeeld. ja de stapmolen. het schrikdraad van de wei. Ik zeg maar wat, maar niemand kon weten dat dit zou gebeuren. Iemand moest de eerste zijn, hoe gevaarlijk het is. Laat dit ook de laatste zijn. Laat dit trouwens ook een les wezen Lachen

rust zacht. Ach gut

ripmiboy
Berichten: 3
Geregistreerd: 21-03-07

Re: Jongetje alsnog overleden na ongeluk bij stapmolen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 23:47

Malibu_ schreef:
ripmiboy schreef:
lieve lieve dicky ik hou van je en zal je nooit vergeten ik zal je missen en ik hoop dat je in de hemel tog misgien nog piraat word R.I.P. mi boy!!!

en marfiek uit s'gravezande hoe kom jij erbij dat onze manege word afgebroken en verkocht dat is gelul het is niet waar ik heb 3 paarden daar staan en frans de jong is zowat me opa dus ga niet over dingen praten waar je niks van weet !!!!

andere mensen die een oordeel trekken moeten daarmee stoppen jullie zijn er niet bij geweest toen het gebeurde ik wel!!!
en op je kind letten is normaal maar dat zoiets gebeurd als je 3 minuten niet oplet kan iedereen gebeuren het was mijn grootste vriend en in mijn ogen me kleine neefje dus oordeel niet als je er niks vanaf weet !!!!


Zeker je eerste post? Ja ik zie het. Heb je speciaal een account gemaakt om hier te reageren?
Tuurlijk is het erg. Zou wel erg zijn als iemand het niet erg zou vinden.
Maar jij hoeft de mensen ook niet zo af te snauwen. Sorry hoor vat het niet te persoonlijk op.

Het is erg tragisch, maar voortaan wat beter op je kinderen passen. Op een manege of stoeterij, je eigen stal. staan zoveel gevaren. Je riek bijvoorbeeld. ja de stapmolen. het schrikdraad van de wei. Ik zeg maar wat, maar niemand kon weten dat dit zou gebeuren. Iemand moest de eerste zijn, hoe gevaarlijk het is. Laat dit ook de laatste zijn. Laat dit trouwens ook een les wezen Lachen

rust zacht. Ach gut

kijk sommige mensen moeten niet dingen gaan zeggen die ze niet kunnen weten niemand weet hoe hij was nieman weet wat er gebeurt is en hoe het gegaan is iedereen moet ze oordeel voor zich houden je moet is nagaan bij jezelf als ze het over jou kinderen zouden zeggen je kan een kind niet vastbinden aan een ketting dat gaat niet en de dingen die gezegt worden zijn onredelijk dat soort dingen komen bij de nabestaanden(zoals ik) heel hard aan het is niet de schuld van de stal het is niet de schuld van mij tante het is niemand zijn schuld het kan ook gebeuren als er iemand bij is en er worden hier verhalen gemaakt die niet waar zijn zo is het gewoon en als je de waarheid niet weet moet je niet oordelen dat is het en ik vat dit wel heel erg persoonlijk op dus bemoei je er neit mee het is gebeurt en niemand kan er wat aan veranderen als ik zo op mensen reageer is het omdat ze neit weten waar ze over prate het is hun niet overkomen klaar.

Shaar

Berichten: 9184
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: Olderchurch a/d Asshole

Re: Jongetje alsnog overleden na ongeluk bij stapmolen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 23:57

Ik denk ook dat de conclusie dat er totaal niet op het jongetje werd gelet te snel wordt getrokken, maar goed.

Echt vreselijk... Ik dacht dat het goed ging met het arme kind! In de kranten stond inderdaad dat hij weer stabiel was...
Jeetje, ontzettend veel sterkte voor alle nabestaanden...