Grote paardenshow Cavalia naar Amsterdam

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jeannine

Berichten: 2057
Geregistreerd: 14-08-04
Woonplaats: 't Gooi

Re: Grote paardenshow Cavalia naar Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 08:35

Ik ben er zaterdag avond heengeweest. Ik vond de show heel erg leuk. Sommige delen waren minder, maar het decor was echt ge-wel-dig.

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Re: Grote paardenshow Cavalia naar Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 12:45

Ik ben zaterdagmiddag heengeweest met Splash_ ! Het was geweldig! We hadden de luxe tickets dus mochte ook een kijkje nemen in de stallen, was erg leuk om te zien! Vond alles er erg netjes uitzien en ben verliefd geworden op een van de Percherons Haha!

Nope
Berichten: 949
Geregistreerd: 29-08-06

Re: Grote paardenshow Cavalia naar Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 23:34

ik heb vandaag kaartjes gekregen van mijn vriend voor mijn verjaardag, we gaan 27 mei en hebben ook de luxe kaarten en zitten op rij twee aa stoel 35 en 37. Weet iemand wat de souvenier is dat je krijgt?

PaulineDP
Berichten: 119
Geregistreerd: 11-04-06
Woonplaats: Zwevegem - België

Re: Grote paardenshow Cavalia naar Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 09:16

Souvenier is een map met mooie foto's van de show. En met die kaarten mag je nadien ook de stallen bezoeken.

chevax

Berichten: 11338
Geregistreerd: 17-05-06

Re: Grote paardenshow Cavalia naar Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 11:15

Die map is écht een heel mooi souvenir, vind ik. Iedereen die nog gaat; veel plezier.

_SteR_

Berichten: 1791
Geregistreerd: 19-10-05
Woonplaats: Sneek

Re: Grote paardenshow Cavalia naar Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 11:19

Wij gaan er ook heen! Woensdag 16 mei Haha!
Mijn ouders wouden graag weer eens iets met de family doen.

Ik ben erg benieuwd! En heb er veel zin in..

Duke

Berichten: 8332
Geregistreerd: 01-06-05
Woonplaats: Waddinxveen

Re: Grote paardenshow Cavalia naar Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 11:21

Ik ga vanavond! Go jij! Go jij! . Heb er zo'n zin in! Manlief wilde niet mee en ook van een vriendin wilde manlief niet mee, dus wij gaan saampjes. Al twee maanden geleden tickets besteld, dus kon me al lang verheugen.

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Re: Grote paardenshow Cavalia naar Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 16:21

Ik ga onverwachts ook vanavond Haha! Vriendin van me zou met haar tante gaan maar haar tante is ziek, nu mag ik mee! (gratis). We hebben de luxe kaarten, ben benieuwd!

juval

Berichten: 13262
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Re: Grote paardenshow Cavalia naar Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 00:01

Ik ben net weer thuis, en ik vond het echt GEWELDIG!!! een prachtige show, de paarden, de muziek, de achtergronden, de mensen.... echt supergaaf!!!

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Re: Grote paardenshow Cavalia naar Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 09:06

ik ben ook gisterenavond geweest,en vond het echt super!
goa en appasionata bij elkaar kunnen hier nog neit aan tippen.
de dressuuronderdelen zijn niet rijtechnisch perfect,maar dat deert ook gewoon niet,alles eromheen live muziek en zang,het decor,en vooral de klik,feeling die die man heeft met die dieren is gewoon magisch,wow!
vond vooral het laatste stukje vertederend om te zien.
en die valkkleurige hengst Kwijl

ik vond het geld zeker meer dan waard!
Laatst bijgewerkt door ikkemetwikke op 09-05-07 09:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Armani88

Berichten: 3701
Geregistreerd: 16-07-06
Woonplaats: Lonneker

Re: Grote paardenshow Cavalia naar Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 09:08

daar zou ik ook wel eens heen willen

Duke

Berichten: 8332
Geregistreerd: 01-06-05
Woonplaats: Waddinxveen

Re: Grote paardenshow Cavalia naar Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 12:27

Mexx2 schreef:
ik ben ook gisterenavond geweest,en vond het echt super!
goa en appasionata bij elkaar kunnen hier nog neit aan tippen.
de dressuuronderdelen zijn niet rijtechnisch perfect,maar dat deert ook gewoon niet,alles eromheen live muziek en zang,het decor,en vooral de klik,feeling die die man heeft met die dieren is gewoon magisch,wow!
vond vooral het laatste stukje vertederend om te zien.
en die valkkleurige hengst Kwijl

ik vond het geld zeker meer dan waard!


Nou, ik vond Goa, qua prijs/kwaliteit, ook echt niet slecht.

Ik vond sommige stukken wel tegenvallen gisteren. Begon al met vragen, en daarna beetje ballet-achtig. We waren al een half uur bezig voor het eerste echte show-element kwam.

Maar de decors en de live-muziek waren wel heel gaaf.

En ik vond het tweede deel na de pauze veel beter dan het eerste deel. Vooral het stuk met western-element + trapeze + acrobatiek was heel gaaf. Lekker veel te zien.

Ook heel indrukwekkend: voornamelijk hengsten.

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Re: Grote paardenshow Cavalia naar Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 12:30

goa (of was t appasionata) dat alles met een bandje aan elkaar gekletst was?
ik vond dit gisteren gewoon een mooi geheel,zelfs de organisatie rondom(plaatswijzers,etc.) super geregeld.

Mies7
Berichten: 1498
Geregistreerd: 26-12-04
Woonplaats: Zevenhuizen

Re: Grote paardenshow Cavalia naar Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 16:01

Ik ben ook gisteravond geweest. Vond 't echt een onwijs mooie show.... De stunts, acrobatiek, decors en muziek waren zuper maar de pas de deux en het zestal was wat rijtechnisch niveau betreft weer wat minder.
Ook de passages, galopchangementen etc. die getoond werden zagen er nogal getrickst uit maar goed verder was het adembenemend. Ik heb een hele leuke avond gehad.
Snap trouwnes niet waarom er maar liefst een halfuur pauze ingepland was....

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Re: Grote paardenshow Cavalia naar Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 16:19

Ik vond het een hele mooie show en vooral het decor en het stuk dat die meiden aan elastiken/touwen door de Arena sweefde vond ik heel erg gaaf. Prachtig om te zien dat de paarden het ook echt naar hun zin hebben en lekker los gewoon paard mogen zijn. Ik vind de schimmel die als eerste de ring in kwam de coolste, wat een uitslover zeg Kwijl Na de show nog even de stallen in geweest en even bij de hengst met de enorm dikke piemel en knik in zijn staart geweest. Deze hengst heeft tumoren aan zijn piemel en daarom is die zo dik. Hij heeft er verder geen last van maar aan de vrouw die aan het eind met het bedanken kon ik zien dat ze emotioneel was...Deze hengst is 16 jaar oud maar zolang hij geen last heeft van de gezwellen, goed eet en zich nog happy voelt blijft hij nog even meedoen.

Ik werd zelf ook een beetje emotioneel om te zien hoe de paarden op die man gericht zijn en hoe hij met ze omgaat OK dan!

In de stallen stonden veel paarden die nog in opleiding waren en ook 2 2-jarige Friesjes.
Kortom, ik vond dit de mooiste show tot nu toe en erg gaaf dat de band en zag ook live waren. Ja

deborah26

Berichten: 183
Geregistreerd: 28-11-05

Re: Grote paardenshow Cavalia naar Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 17:31

ik ga morgen avond en heb er veel zin in.ik zit rang a dus hoop dat het een mooi plekje is..aan de reacties te zien ga ik een mooie show te zien krijgen..en dat niet alles perfect zal zijn is eigenlijk alleen maar mooi, want het blijven levende wezens en geen robotten die alles doen wat hun gezegd wordt..hieruit kan ik alleen maar opmaken dat de paarden met respect behandeld worden en fouten mogen maken!..kortom ik heb er onwijs veel zin in, en zal wel ff laten weten hoe ik het vondt

borrie01

Berichten: 7714
Geregistreerd: 25-02-06
Woonplaats: heemskerk

Re: Grote paardenshow Cavalia naar Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 19:22

deborah26 schreef:
ik ga morgen avond en heb er veel zin in.ik zit rang a dus hoop dat het een mooi plekje is..aan de reacties te zien ga ik een mooie show te zien krijgen..en dat niet alles perfect zal zijn is eigenlijk alleen maar mooi, want het blijven levende wezens en geen robotten die alles doen wat hun gezegd wordt..hieruit kan ik alleen maar opmaken dat de paarden met respect behandeld worden en fouten mogen maken!..kortom ik heb er onwijs veel zin in, en zal wel ff laten weten hoe ik het vondt


ik ga ook morgen. ik zit op rij U dat is geloof ik rij 6 .

Fnanne

Berichten: 14272
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Iesselmuud'n

Re: Grote paardenshow Cavalia naar Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 19:31

Volgens mij tellen ze van A (beneden) naar Z (boven)
Wij zaten op Y (één-na-bovenste-rij) was heel hoog maar we hebben alles heel prima kunnen zien Lachen

Lydia64

Berichten: 256
Geregistreerd: 14-09-04
Woonplaats: hengelo(o)

Re: Grote paardenshow Cavalia naar Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 20:11

Ik heb gelezen dat deze show nog meer voorstelling geeft..exstra voorstellingen dus tot 10 juni. Maar ik kan de kaarten nog niet bestellen op hun site,wie kan mij helpen?

Milly_

Berichten: 3946
Geregistreerd: 05-05-06
Woonplaats: O.V.Belgie

Re: Grote paardenshow Cavalia naar Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 21:12

Mies7 schreef:
Ik ben ook gisteravond geweest. Vond 't echt een onwijs mooie show.... De stunts, acrobatiek, decors en muziek waren zuper maar de pas de deux en het zestal was wat rijtechnisch niveau betreft weer wat minder.
Ook de passages, galopchangementen etc. die getoond werden zagen er nogal getrickst uit maar goed verder was het adembenemend. Ik heb een hele leuke avond gehad.
Snap trouwnes niet waarom er maar liefst een halfuur pauze ingepland was....

Ik vond het zestal wel erg mooi!
maar de pas de deux vond ik denk ik het minste van de hele show...Rijtechnies dan...
De vrijheidsdressuur daarintegen vond ik heel mooi en relaxt..
Ik denk dat het halfuur pauze niet echt voor het publiek is maar voor de paarden en artiesten Knipoog
die zullen ook wel even moeten pauzeren en outfits veranderen Knipoog

deborah26

Berichten: 183
Geregistreerd: 28-11-05

Re: Grote paardenshow Cavalia naar Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 22:46

borrie o1 ik zit ingang 2 rij w stoel 37..weet dus niet of we bij elkaar in de buurt zitten? veel plezier morgen!

deborah26

Berichten: 183
Geregistreerd: 28-11-05

Re: Grote paardenshow Cavalia naar Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 22:49

heb ff in je profiel gespiekt..als ik je zie en herken dan zwaai ik ff...dus als je denkt wat zit dat mens naar me te zwaaien, dan weet je dat het iemand van bokt is haha

borrie01

Berichten: 7714
Geregistreerd: 25-02-06
Woonplaats: heemskerk

Re: Grote paardenshow Cavalia naar Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 22:52

oke is goed ik zal terug zwaaien haha !!!!

inderdaad ik had verkeerd om gekeken. maar ik zit dus op rij U stoel 28-30

Lavje
Berichten: 2671
Geregistreerd: 10-11-04
Woonplaats: Hutje op de hei

Re: Grote paardenshow Cavalia naar Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 02:05

Ik ben vanavond geweest Ja Ik vond het wel erg mooi maar niet zo spectaculair als dat ik op de een of andere manier verwachtte Nagelbijten / Gniffelen
Maar ik heb genoten Ja

Mindfields

Berichten: 6512
Geregistreerd: 16-12-05
Woonplaats: Omgeving Rotterdam

Re: Grote paardenshow Cavalia naar Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 05:07

Ik ben dinsdag met m'n vriend geweest, helemaal te gek vonden we het. Zo paardvriendelijk en relaxed. Frederic Pignon vond ik erg goed, mooie uitstraling en de liefde voor zijn paarden straalt er van af. Voor iedereen een aanrader!!

Na afloop nog even in de stallen geweest, alles erop en eraan, het leek net of je gewoon in een africhtingsstal rondliep.

Als je de kans krijgt, GAAAAN! *LOL*