Zondag op tv: Undercover in Nederland; 'seks met dieren'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
NoNeTtE
Berichten: 167
Geregistreerd: 25-11-04
Woonplaats: ***************

Re: Zondag op tv: Undercover in Nederland; 'seks met dieren'

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 13:24

ZIEKE MENSEN ZIJN HET !!!!!!!!!!!!!!!!!! KAN IK NOU ZOOOOOO BOOS OM WORDEN HE !!!!! DENK JULLIE ALLEMAAL WEL.. DIE MENSEN MOETEN ZE GELIJK Whoosh! Extreme duivel Boos! Blauw oog Blauw oog Blauw oog Whoosh! Ziek AFMAKEN !!!! IK HEB T GELIJK AFGEZET, IK KAN DAAR ECHT NIET NAAR KIJKEN ZULKE MENSEN Stoom uit je oren ik heb laatst ook een film gezien, ''sleeping dogs lie'' gaat over een h**r die een hond p**pt SLAAT OOK ECHT NERGENS OP !! dieren kunnen niks doen, net als kleine kinderen !!!! die mensen zijn gewoon zelf te zwak en te bang !!!!!!!!! ik heb er echt geeeeeeeeeen worden voor !!!! AFMAKEN DIE HAP !!!!

Ik ben zelf vorig jaar op de site geweest van undercover in nederland en heb een emailtje gestuurd dat ik een werktstuk had gemaakt over LOVERBOYS, en dat ik een meisje had geintervieuwd die door een LOVERBOY is mishandeld, ik heb gezegt dat dat misschien wel een onderwerp is voor hun, en ja hoor wat denk je, zit ik op mijn ''toemalige'' paard gaat me telefoon, dus ik neem op ''met cheyenne'' hoor ik ''ja hallo met de undercover in nederland'' mijn bek viel op de grond Wow! ze zeiden dat ze wel intresse hadden in het onderwerp, en op ik misschien een afspraak kon regelen met het meisje, want ze wouden namen/clubs waar die LOVERBOYS waren/ of huizen waar ze konden ''bispioneren'' helaas is dit niet gelukt allemaal, omdat de meisjes niet wouden meewerken aan dit onderwerp, ik heb er een half jaar aan gewerkt, telefoontjes gepleegd, emails en brieven geschreven. noem het maar op maar niemand wou meewerken helaas..
wat ik met dit verhaal wil zeggen, is dat ''undercover in nederland'' het goed doet, en er echt werk van maakt !! alsnog GOED GEDAAN !!! vind ik !!

Cheyenne.

zeanine

Berichten: 854
Geregistreerd: 13-05-06
Woonplaats: provincie groningen

Re: Zondag op tv: Undercover in Nederland; 'seks met dieren'

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 10:06

marionnnn schreef:
Volgens mij vatte ik op dat ze ergens op de Veluwe waren, en inderdaad vlakbij Zwolle. (Ik denk dat het Van der Valk hotel dan die van Zwolle was).


Het was het hotel van der Valk in Spier, dat kwam in beeld