Bromfietser gewond na trap van paard

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Achterom
Berichten: 23068
Geregistreerd: 28-09-04

Bromfietser gewond na trap van paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-07 12:18

Bromfietser gewond na trap van paard

Een 60-jarige bromfietser uit Almelo is woensdag gewond geraakt na een trap van een paard op de van Rechteren Limpurgsingel in Almelo. De man reed op het fietspad, toen enkele paarden met ruiters vanuit de richting Almelo hem op het trottoir tegemoet kwamen.

Tijdens het passeren sloeg één van de paarden op hol. Hierbij trapte het dier tegen de 60-jarige Almeloër aan, die hierdoor ten val kwam. De bromfietser raakte gewond en moest met letsel per ambulance naar het ziekenhuis vervoerd worden.

Bron: http://www.tctubantia.nl/voorpagina/article1714252.ece

Ellebelletje

Berichten: 1173
Geregistreerd: 20-01-05
Woonplaats: Hank

Re: Bromfietser gewond na trap van paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 07:55

Alweer?

Tijdje geleden ook al iemand gewond geraakt door de trap van een paard.
Ik heb wel even gereageerd op de reactie in de link.

Wat een domme mensen om zo te reageren...alsof iedere ruiter een bos of ruiterpad in zijn achtertuin heeft om te rijden.

( ik trap vaker in de hondeschijt als paardenstront terwijl er speciale hondenuitlaat velden zijn Haha! )

nikitabanana

Berichten: 1777
Geregistreerd: 11-07-06

Re: Bromfietser gewond na trap van paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 01:44

Ellebelletje schreef:
Alweer?

Tijdje geleden ook al iemand gewond geraakt door de trap van een paard.
Ik heb wel even gereageerd op de reactie in de link.

Wat een domme mensen om zo te reageren...alsof iedere ruiter een bos of ruiterpad in zijn achtertuin heeft om te rijden.

( ik trap vaker in de hondeschijt als paardenstront terwijl er speciale hondenuitlaat velden zijn Haha! )



nou je mag best weten, dat ik het te gek voor woorden vind dat een onschuldige voorbij ganger een trap krijgt van een paard.. (ook al is het met een brommer) rijd zelf ook veel buiten,, stront op straat oke.. hoort erbij.. maar dit is gewoon abnormaal... je hoort fatsoenlijk met je brommer te kunnen rijden.. en als je paard niet mak genoeg is buiten.. ga dan niet naar buiten of maak hem eerst wat makker.. door ernaast te wandelen/fietsen.. maargoed het blijft een dier kan altijd schrikken dat is dan ook wel weer zo... maar toch een schop, vind ik toch wel als onschuldige voorbijganger op een brommer wel ernstig... en ben het met je eens over datgeen dat niet iedereen ruiterpad in de achtertuin heeft liggen, maar een trap krijgen vind ik toch iets te ver gaan..

Air

Berichten: 19801
Geregistreerd: 15-11-06

Re: Bromfietser gewond na trap van paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 01:57

@ Nikitabanana: je praat behoorlijk tegen jezelf in, als een paard op hol slaat kan ie trappen ja van paniek oid.
Daar kan dan niemand wat aan doen.
Dat heeft ook niks met mak zijn te maken, want ieder paard kan schrikken.
waar moeten ze dan lopen? midden op de weg?