EK team senioren dressuur bekend

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marieke__

Berichten: 2499
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Ravenstein

Re: EK team senioren dressuur bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 13:06

Ja precies! Beter teveel dan te weinig Ja
Toch snap ik het ook nog niet dat Alex niet mocht en Laurens wel.

Kafue

Berichten: 3437
Geregistreerd: 04-10-04

Re: EK team senioren dressuur bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 18:10

ja meer internationale ervaring vind ik een argument van niets, als de een nu eenmaal beter scoort dan de ander moet je daarvoor kiezen en niet achteruit kijken en denken van maar die heeft meer internationale ervaring. Het gaat toch zeker om de EK die ligt in de toekomst dus niet terugkijken.
Lauren had met al zijn ervaring niet altijd het even gemakkelijk en heeft meermalen beneden die maar gepresteerd. Bovendien in aachen vorig jaar ook de onderste score en dit jaar is hij geloof ik heel erg geschrokken dus allerminst betrouwbaar,.
Gun de plaats dan aan iemand die zich op dit moment bewijst zodat hij ook eens internationale ervaring op kan doen.

Overigens ik denk dat als je kijkt wie nu de meeste ervaring heeft je voor alex kunt kiezen.

Masada
Berichten: 3112
Geregistreerd: 21-04-06

Re: EK team senioren dressuur bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 23:36

Ik had ook liever een andere combinatie gezien dan laurens.
jammer dat adelinde niet meer internationale wedstrijden heeft gereden.
Die gaat het straks nog goed doen. Doet ze nu al trouwens.
Ik had haar graag als reserve gezien.

passieX
Berichten: 1346
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Nederland

Re: EK team senioren dressuur bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 10:26

Kafue schreef:
ja meer internationale ervaring vind ik een argument van niets, als de een nu eenmaal beter scoort dan de ander moet je daarvoor kiezen en niet achteruit kijken en denken van maar die heeft meer internationale ervaring. Het gaat toch zeker om de EK die ligt in de toekomst dus niet terugkijken.
Lauren had met al zijn ervaring niet altijd het even gemakkelijk en heeft meermalen beneden die maar gepresteerd. Bovendien in aachen vorig jaar ook de onderste score en dit jaar is hij geloof ik heel erg geschrokken dus allerminst betrouwbaar,.
Gun de plaats dan aan iemand die zich op dit moment bewijst zodat hij ook eens internationale ervaring op kan doen.

Overigens ik denk dat als je kijkt wie nu de meeste ervaring heeft je voor alex kunt kiezen.


Ja zo krijgt bijv. alex ook geen ervaring!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110800
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: EK team senioren dressuur bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 10:53

Ik denk niet dat ze een EK gaan gebruiken om meer internationale ervaring op te doen Clown

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Re: EK team senioren dressuur bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 11:27

Waarom hebben ze Alex dan niet naar Aken gestuurd een tijdje terug. Daar had hij heel goed die internationale ervaring op kunnen doen (die Laurens -die wel er naar toe mocht- al wél had)?!

Ja, ze waren bang dat Nimbly zou gaan flippen, maar ze hebben Alex en Nimbly nog nooit ook meer een schijn van kans gegeven op dit soort wedstrijden. Beetje triest.

Kafue

Berichten: 3437
Geregistreerd: 04-10-04

Re: EK team senioren dressuur bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 16:24

maar waarom kiezen ze op een EK dan voor een onbetrouwbare combinatie, alleen omdat die al twee maal eerder mee is geweest of omdat die toevallig bij janssen lest, mmmm of heeft dat weer neits met elkaar te doen.

Ze moeten gewoon meer wedstrijden organiseren. In de buurt ook telkens zie je aangegeven dat er ook ZZ-licht en dergelijk tot grand prix is maar combinaties hoooooo maar die zie je er gewoon niet.
En volgens mij is een basisconcours voor een grand prix combinatie net zo stressen als er bijvoorbeeld rammeldende karretjes zijn van tuigpaarden ofzo of veulens die om hun moeder schreeuwen.