Pony Bliz is niet mishandeld

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Re: Pony Bliz is niet mishandeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 17:38

Rachelle40 schreef:
ik ben de vader van Calvin en werk ook op de UU.

Weet ik, maar wat doet dat er in godsnaam toe? Clown

Citaat:
annoniem iemand aan valen gof hoor.

Hoezo, je weet toch wie ik ben? Daarnaast heb je het ook nooit gevraagd. Wie ik ben is ook geen geheim hoor!

Citaat:
maar vertel een als een pony een trap van een andere pony krijgt moet er toch iets te zien zijn?
en de plek waar de breuk zit tussen de ogen hoe waarscheinlijk is het dat daar een pony getrapt word zonder dat er uitwendig letsel is te zien? en zover ik weet stond hij op dat moment alleen.
hoe kan dat dan? geef eens een echt antwoord op mijn vragen?
jullie zijn de kenners.

Nee, dat zijn de dierenartsen. En er is duidelijk te lezen wat hun mening/diagnose is.
Dat je zelf blijft doorgaan over dierenmishandeling is dus wel wat je zelf doet.

En de ex-eigenaar alvast beschuldigen in kranten is echt het verre van netjes. Boos!
Ook suggestief en zonder bewijzen!
Nu kan je eens meemaken wat al die beschuldigingen doen inelkgeval!

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Re: Pony Bliz is niet mishandeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 17:39

Jumper63 schreef:
De pony was ook in 1e instantie niet voor Calvin gekocht, maar voor Calvin was het liefde op 1e gezicht.


En weer een nieuwe draai! Haha!

*pakt nog maar een glas cola en popcorn*
Lijkt wel een soap! Clown
Laatst bijgewerkt door NoaC op 11-08-07 17:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Roane

Berichten: 6218
Geregistreerd: 07-04-06
Woonplaats: Waddinxveen

Re: Pony Bliz is niet mishandeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 17:42

Wat een troep zeg. Rolleyes Misschien heeft de buurvrouw het wel gedaan, of misschien jullie zelf wel. Misschien is er helemaal drie keer niks aan de hand, maar waarom krijgen we dat dan niet te horen?
We krijgen nou zoveel wendingen om de oren gesmeten dat alles wel waar of leugen kan zijn?

Geloofwaardigheid heb je toch al verloren, daar is geen redden meer aan. Koe

Nakisha

Berichten: 2309
Geregistreerd: 02-06-07
Woonplaats: Buitenpost

Re: Pony Bliz is niet mishandeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 17:45

Tja... het ging toch ook rond over stichting ''Doe een wens''? Waar geen bewijs over te vinden was..??

Ik snap er ook gewoon helemaal niks meer van. En als buurvrouw de pony heeft geregeld, hoe kan het dan dat zij de pony hebben gezien (ze wisten immers dat er geen andere paarden bijstonden? LEES: OP DAT MOMENT... want hoe vaak hadden ze de pony bij aankoop daarvóór gezien?) en dat ze zo zeker zijn dat het dier verwaarloosd/mishandeld was?

Ik hoop dat Rachelle40 hier nog opheldering over gaat geven. Als zij nou eens hun verhaal GOED uittikken, zonder gaten en in begrijpelijk nederlands, zou het enorm helpen.

Nakisha

Berichten: 2309
Geregistreerd: 02-06-07
Woonplaats: Buitenpost

Re: Pony Bliz is niet mishandeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 17:47


NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Re: Pony Bliz is niet mishandeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 17:48

Vast ook de buurvrouw geweest want hun zouden nooit geld vragen Knipoog

Rachelle40
Berichten: 16
Geregistreerd: 07-08-07

Re: Pony Bliz is niet mishandeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 17:51

oke. taal fouten lekker belangrijk hoor. dan hoofdletters. giga goed hoor. wildwest verhalen zijn niet mijn zaak. heb netjes mijn verhaal naar de redaktie van Bokt gestuurd. Dus waar is dit verhaal dan nu? van de gelderlander is alleen een fotograaf geweest. die heb blitz gezien dus niks open schedel hersens bloot. dus waar komt dat verhaal dan vandaan?
ga nu bellen met de eerste eigenaar zij weet alles van blitz en de verkoper van blitz. zij kan ons verhaal bevestigen en heeft meer verstand van paarden en paarden volk.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110800
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Pony Bliz is niet mishandeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 17:53

ON-> VN

NoaC schreef:
Vast ook de buurvrouw geweest want hun zouden nooit geld vragen Knipoog


NoaC, bij posts zoals die gaat dit topic dus op slot. Het is niet bedoeld om te rellen.
Iedereen graag normaal reageren en niet persoonlijk worden. Suggestieve posts zoals "You will see" draagt ook niets bij. Dat geldt voor iedereen. Lachen

orkaan
Berichten: 3038
Geregistreerd: 27-09-06
Woonplaats: Everywhere

Re: Pony Bliz is niet mishandeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 17:53

ik hoef de deur niet meer uit voor sensatie Haha!

@NoaC.. houd je een plekje voor me vrij.. is wel gezellig zo Haha! ik pak even de M&M´s en wat chips

ook wat???

ik zeg altijd maar eerlijkheid duurt het langst! en jullie zijn niet 100% eerlijk geweest en dat keert zich nu keihard tegen jullie (en helaas ook tegen jullie zoon indirect)

als je vanaf het begin OPENKAART had gespeeld.. geen dingen aandikken etc etc niet de media opzoeken. Maar wat gebeurd er volop media..(mensen doen tegenwoordig alles om maar op tv/ in de krant te komen Koe Dromen )

btw mocht het verhaal in de gelderlander niet kloppen.. dan kunnen JULLIE om rectificatie vragen (uiteraard zal een krant dat niet doen als jullie eerst A hebben gezegd en nu in eens B)

maar wat is er nu wel of niet met de pony aan de hand??

Jullie als eigenaren moeten het neusje van de zalm weten...?toch als het mijn dier was.. zou ik het wel weten!!

femiaans

Berichten: 1020
Geregistreerd: 02-07-06
Woonplaats: Eemnes

Re: Pony Bliz is niet mishandeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 17:58

Rachelle40 schreef:
oke. taal fouten lekker belangrijk hoor. dan hoofdletters. giga goed hoor. wildwest verhalen zijn niet mijn zaak. heb netjes mijn verhaal naar de redaktie van Bokt gestuurd. Dus waar is dit verhaal dan nu? van de gelderlander is alleen een fotograaf geweest. die heb blitz gezien dus niks open schedel hersens bloot. dus waar komt dat verhaal dan vandaan?
ga nu bellen met de eerste eigenaar zij weet alles van blitz en de verkoper van blitz. zij kan ons verhaal bevestigen en heeft meer verstand van paarden en paarden volk.


Oei, maar het paardenvolk was eerder wel goed genoeg om geld te doneren?

orkaan
Berichten: 3038
Geregistreerd: 27-09-06
Woonplaats: Everywhere

Re: Pony Bliz is niet mishandeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 18:00

ja als mensen goed ruiken/voelen en kunnen vangen dan is iedereen goed genoeg!

Maar je kunt met 10.000 euro beter heel veel kinderen helpen... dan 1 pony ``in leven houden``

Nikka

Berichten: 9415
Geregistreerd: 04-09-04

Re: Pony Bliz is niet mishandeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 18:04

Snap eigenlijk niet hoe ze bij 10.000 euro kwamen als geen enkele dierenarts het noodzakelijk vond om te opereren??? Uiteindelijk is de kleine jongen de dupe hiervan helaas. Wens hem en zijn pony het allerbeste!

xDramaQueen

Berichten: 13023
Geregistreerd: 12-10-05

Re: Pony Bliz is niet mishandeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 18:06

NoaC schreef:
Haha!
Ik wist het! En er klopt nog meer niet en ook dat zal aan het licht komen!

amen! was ook t eerste wat ik zei: "ik wist t!" ik ga ff het topic bijlezen.

Apple

Berichten: 76217
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: Pony Bliz is niet mishandeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 18:06

Ik zet dit topic op slot. Berg de cola, chips en popcorn maar weer op.

Dergelijke posts dragen overigens niet mee aan de sfeer in een topic.

Daarnaast is het op dit moment een beetje moddergegooi over en weer.