Alarm voor 'Verwilderde' pony's

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lynn_Nikita

Berichten: 25525
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: Alarm voor 'Verwilderde' pony's

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 12:25

ja, ik zou ook niet doen maar t is en blijft een "handelaar" die geld wilt verdienen. Als de hengstjes niet op markt gekocht worden, komt hij er zo wel vanaf

Huertecilla

Berichten: 26864
Geregistreerd: 19-02-03

Re: Alarm voor 'Verwilderde' pony's

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 18:41

Tinky12 schreef:
Ga als dierenbescherming eerst eens praten met de eigenaar ...

Doe eerst eens wat kennis op voordat je een eigenaar lastig gaat vallen. Alsof die geen kostbare tijd heeft. Ik zou de dierenambulance een rekening voor mijn tijd sturen.
Is volledig omgekeerde wereld dit weer. Deze paardjes staan i-de-aal, moet de eigenaar dat uitleggen en verantwoorden.
Voor paarden met stalgebreken kan de industrie niet genoeg symptoombestrijders aanslepen... De LID/DB zou beter achter elk verkocht dergelijk product aan kunnen gaan.

hc

Tinky12

Berichten: 9435
Geregistreerd: 27-01-06
Woonplaats: Met mijn hart in Amsterdam.

Re: Alarm voor 'Verwilderde' pony's

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 22:24

Huertecilla schreef:
Tinky12 schreef:
Ga als dierenbescherming eerst eens praten met de eigenaar ...

Doe eerst eens wat kennis op voordat je een eigenaar lastig gaat vallen. Alsof die geen kostbare tijd heeft. Ik zou de dierenambulance een rekening voor mijn tijd sturen.
Is volledig omgekeerde wereld dit weer. Deze paardjes staan i-de-aal, moet de eigenaar dat uitleggen en verantwoorden.
Voor paarden met stalgebreken kan de industrie niet genoeg symptoombestrijders aanslepen... De LID/DB zou beter achter elk verkocht dergelijk product aan kunnen gaan.

hc

Blijkbaar...maar ik heb toch liever dat mensen het erf opkomen en vragen over hoe en wat dan wanneer ze achter je rug om allerlei instanties op je dak sturen.
Als mensen vragen hebben leg ik ze graag dingen uit naar mijn eigen kennis en vermogen uiteraard.

Mensen moeten niet meteen gaan lopen veroordelen maar idd kennis inwinnen.
Ik vind het heerlijk om mijn paarden buiten te laten lopen en dat vinden ze zelf ook.Soms is dat in de bagger en ik poets ze ook niet altijd voordat ik ze naar buiten gooi Clown .Een beetje regen deert ze niet en als ze 24/7 buiten kunnen staan met goed voer en vers water dan juich ik dat toe.Ze zien er dan alleen niet altijd uit om door een ringetje te halen.Nou en...als ze maar vrolijk en helder uit de ogen kijken....dan is de rest ook ok Knipoog