KNHS wil contract Ehrens verlengen t/m 2012

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110733
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

KNHS wil contract Ehrens verlengen t/m 2012

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-07 12:50

http://www.knhs.nl/news.asp?ID=9322
knhs.nl

Als het aan de KNHS ligt wordt het contract met de bondscoach van de springruiters Rob Ehrens opengebroken. Dit contract loopt nog tot en met de Olympische spelen volgend jaar.

KNHS bestuurder Bert van Wanrooij, belast met topsport, maakte op een klein feestje na afloop van de gewonnen landenwedstrijd op het EK in Mannheim bekend dat de KNHS graag met Ehrens door wil gaan tot en met de Olympische spelen van 2012 in Londen. "Ik wil heel graag als bondscoach verdergaan, maar ik heb een paar wensen, waaronder van financiƫle aard, waarvan ik bijna zeker weet dat inwilliging van deze wensen niet tot problemen zal leiden", aldus de uiterst succesvolle bondscoach Ehrens.
Tijdens het EK 2005 in San Patrignano won Nederland met het team brons en eiste Dubbeldam het individuele brons op en tijdens het WK vorig jaar in Aken was er voor het team goud. Dit jaar won Nederland dus wederom teamgoud tijdens het EK in Mannheim.

Unfaithful

Berichten: 6027
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Delft

Re: KNHS wil contract Ehrens verlengen t/m 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 13:38

Hmm ok, ben benieuwd.

nowornever

Berichten: 3205
Geregistreerd: 06-07-06

Re: KNHS wil contract Ehrens verlengen t/m 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 16:29

En terecht dat ze hem als bondscoach willen, en terecht dat hij ze eisen stelt. Hoop dat ze beide akkoord gaan.

Pollewoppy

Berichten: 7942
Geregistreerd: 07-08-05

Re: KNHS wil contract Ehrens verlengen t/m 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 17:43

Ik hoop ook dat Ehrens voorlopig als bondscoach blijft. Vind dat hij het wel heel goed doet hoor met het Nederlandse springteam!

Insider
Berichten: 592
Geregistreerd: 28-04-04

Re: KNHS wil contract Ehrens verlengen t/m 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 10:21

Als de KNHS nu eens slim is volgen ze zijn verzoeken voor de financiƫle middelen. Weinig kans dat je weer zo'n vakman als bondscoach krijgt die ook nogeens goed met mensen om kan gaan!! Dat laatste daar hebben ze bij de KNHS zelf niet veel kaas van gegeten.