Paard loopt meisje omver.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mando

Berichten: 15714
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Paard loopt meisje omver.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-07 17:35


Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Re: Paard loopt meisje omver.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 17:37

Brrr, blijf het toch altijd eng vinden fietsend een paard begeleiden. Heb altijd t idee dat je niet snel genoeg in kan grijpen... Gelukkig lijkt t goed afgelopen te zijn...

Sientje

Berichten: 6530
Geregistreerd: 27-05-06

Re: Paard loopt meisje omver.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 00:10

Het lijkt mij ook een beetje veel om met 2 handen in bedwang te houden, fiets en paard.... Heel vaak gaat het goed. Maar als het mis gaat, gaat het ook wel eens goed mis.

Voor het meisje vind ik het vervelend, ik hoop dat ze snel van d'r verwondingen geneest.

sjorsie

Berichten: 6486
Geregistreerd: 20-05-05
Woonplaats: naast de buren

Re: Paard loopt meisje omver.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 00:12

pijnlijk maar gebeurt wel vaker, vind ik niet echt nieuws

Riss

Berichten: 3266
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Drenthe

Re: Paard loopt meisje omver.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 00:13

Ik dacht even
hèhè, is dat nou nieuws.
ik ben zovaak omver gelopen door een paard. Nagelbijten / Gniffelen

Maar dan schrik je je ook even rot zeg
Maar gelukkig is alles goed afgelopen (?) Ja

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Re: Paard loopt meisje omver.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 00:20

Tsja..

Naast de fiets is en blijft een risico!

Neemt niet weg dat je je kapot schrikt..

khirshanta

Berichten: 7565
Geregistreerd: 28-08-06

Re: Paard loopt meisje omver.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 00:23

ik vind het ook, als je paard aan de kant springt heb je echt geen enkele kans het weer goed te zetten. Je ligt hoe dan ook aan de verkeerde kant van het paard dan

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Re: Paard loopt meisje omver.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 00:29

khirshanta schreef:
ik vind het ook, als je paard aan de kant springt heb je echt geen enkele kans het weer goed te zetten. Je ligt hoe dan ook aan de verkeerde kant van het paard dan


Klopt.

Ik fiets wel ook wel eens met m'n verzorgshetje, ze is bomproof, let dondersgoed op wat ze doet, 1000% verkeersmak, maar alsnog is en blijft het een risico want het is en blijft een pony!

Nu zou ik niet zo snel met een groot/groter paard gaan of met een heel heet paard..
Doe 't ook alleen met dat shetje omdat ik haar zodanig vertrouw, en zij mij, dat ik wel kan inschatten wanneer het wel of niet kan

lejo

Berichten: 1806
Geregistreerd: 31-05-06

Re: Paard loopt meisje omver.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 00:30

Tja met paarden is het een risico he, tis mij ook wel eens gebeurd, maar dan met een paard van iemand dat op het erf begon te rennen en ik kwam net de hoek om. Je schrikt je werkelijk ROT! Ik had een flinke hersenschudding omdat ik met mijn kop op de grond knalde.
Hopelijk valt het voor dit meisje allemaal mee en mag ze snel naar huis!

Sientje

Berichten: 6530
Geregistreerd: 27-05-06

Re: Paard loopt meisje omver.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 00:30

Ilsiie schreef:
khirshanta schreef:
ik vind het ook, als je paard aan de kant springt heb je echt geen enkele kans het weer goed te zetten. Je ligt hoe dan ook aan de verkeerde kant van het paard dan


Klopt.

Ik fiets wel ook wel eens met m'n verzorgshetje, ze is bomproof, let dondersgoed op wat ze doet, 1000% verkeersmak, maar alsnog is en blijft het een risico want het is en blijft een pony!

Nu zou ik niet zo snel met een groot/groter paard gaan of met een heel heet paard..
Doe 't ook alleen met dat shetje omdat ik haar zodanig vertrouw, en zij mij, dat ik wel kan inschatten wanneer het wel of niet kan


Maareh.. zie ik het verkeerd of kan jouw verzorgshetje je intussen ook gewoon ondersteboven trekken als je op je fiets zit......?

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Re: Paard loopt meisje omver.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 00:33

joy76 schreef:
Maareh.. zie ik het verkeerd of kan jouw verzorgshetje je intussen ook gewoon ondersteboven trekken als je op je fiets zit......?


nee zie je niet verkeerd, als zij kwaad zou willen en zou schrikken trekt ze me echt wel van m'n fiets af hoor Knipoog
dat 't een shet is betekent niet dat ze niet sterk is!
maar als ik al het idéé heb dat ze in zo'n humeur is stap ik niet op de fiets.. Gelukkig is dat zelden, of zeg maar nooit, en ze kan schrikken, kan altijd, is ook weleens gebeurt maar ze let dondersgoed op waar ze loopt en ze springt niet zomaar door me heen, niet als ik naast dr loop maar ook niet als ik op de fiets zit!

maar alsnog, het blijft een risico ja

denk dat iemand met een paard dat ermee gaat fietsen zelf wel in kan schatten of het verstandig is of niet...
*edit: dit laatste is niet aanvallend bedoeld hoor!

DeniseES

Berichten: 3472
Geregistreerd: 18-03-07
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Paard loopt meisje omver.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 11:59

Ik ben pas voor het eerst met een superkleine shet (hengstje) wezen fietsen... dat doe ik dus niet meer op een gegeven moment zag hij een leuke merrie ik werd mooi van mn fiets getrokken het gras in hahahaha

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Re: Paard loopt meisje omver.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 11:59

Fietsen met een paard vind ik zoiezo al gevaarlijk Scheve mond

MyWishMax

Berichten: 25423
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Paard loopt meisje omver.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 12:02

Wij fietsen wel eens. Maar dan fiets er 1, met 2 handen aan het stuur en degene achterop houdt eht paard vast. Dan kan je er snel afspringen.

Maar dat doen we 2 keer per jaar ofzo