Mannen bekogelen politiepaarden met bakstenen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mistral_Love

Berichten: 362
Geregistreerd: 20-04-07
Woonplaats: Borne

Re: Mannen bekogelen politiepaarden met bakstenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 18:36

Hopelijk komen die luii in de bak niet de doodstraf maar levenslang Haha! waren paarden bekogelen? hoe ziek kan je zijn joh die lui hebben gewoon een draadje los in hun k0p!;)

LiNdA1986
Berichten: 12826
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Zwijndrecht

Re: Mannen bekogelen politiepaarden met bakstenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 21:16

Wat een trieste mannen zeg!
Die verwacht je toch wel wat wijzer!
Hoop dat ze een flinke straf krijgen!

Anoniem

Re: Mannen bekogelen politiepaarden met bakstenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 21:20

Heel triest, respect voor de politie is hier inderdaad ver te zoeken.

LISAx

Berichten: 236
Geregistreerd: 15-02-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Mannen bekogelen politiepaarden met bakstenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 10:31

Sommige mensen zijn ook gewoon helemaal gestoord he.
Ik kan hier echt boos om worden! Waar slaat het nou op dat je iemand, mens of dier, gaat bekogelen met stenen?

Ik fietste laatst naar de manege en toen kreeg ik ook ineens een steen tegen me rug gegooid. Maarja wat doe je in je eentje tegen een stuk of 5 man?

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Berichten: 20040
Geregistreerd: 09-08-07
Woonplaats: The world is my playground.

Re: Mannen bekogelen politiepaarden met bakstenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 18:42

hoefijzer schreef:
Miss_Mustang schreef:
Het indrukkwekkende van de politiepaarden is er idd wel een eind vanaf..... Het is niet meer als hannibal en de olifanten Tong uitsteken (ja ik heb nog geschiedenis XD) Mis is dat een idee? Olifanten inzette hahaha, ik bedoel, een baksteentje maakt niet veel indruk op zo'n dikhuid Tong uitsteken
maar ik hoop ook dat de paarden niks mankeren, en dat de daders flink gestrafd worden!!!!


hihi Ik zal je geschiedenis les even volledig maken Haha! olifanten hebben een zeer lage pijn grens en raken bij een klein beetje pijn direct in paniek. Vroeger waren ze er enkel om indruk te maken op de vijand die nog nooit een olifant had gezien. Bij een pijltje maakte ze een rechtsomkeer en rende zeer snel weg. Idee afgekeurd dus Haha! Vork

Het valt me zelf altijd op hoe bang de meeste mensen voor politie te paarden zijn hoor. Wij kunnen ons er weinig bij voorstellen maar de meeste mensen lopen liever met een grote boog om de berede politie heen. (het leukste vind ik nog wel dat 9 vd 10 niet-paarden mensen er nog heilig in geloofd dat als je te dicht achter dat paard (langs) loopt dat hij dan trapt)
Het is natuurlijk zeer te betreuren dat dergelijk iets gebeurd, maar als het bij zo'n enkele keer blijft kunnen we eigenlijk wel concluderen dat de politie te paard nog steeds dergelijke indruk maakt dat de paarden bijna nooit het slachtoffer worden. Wel denk ik dat als er meer incidenten als deze volgen, en al dan niet ergere, dat men snel genoeg uit gaat vinden dat paarden wel af te schrikken zijn. In dat geval kan de politie inderdaad wel eens gaan onderzoeken of er een beter alternatief is voor de toekomst.


hahaha dank je hoefijzer, dan kunnen we mischien toch beter voor allemaal zware trekpaarden gaan.... Die zijn lekker rustig, en stampen zo over die baksteengooiertjes heen Duivel
Mijn persoonlijke voorkeur: het zeeuws/nederlands/belgisch trekpaard... die beesten zijn zo intimiderend (voor niet paardenkenners) en werkelijk niet gek te krijgen.....