Sjef Janssen: Goud weggegeven

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110804
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Sjef Janssen: Goud weggegeven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-07 20:53

Zolang Nederland maar blijft presteren mag Sjef rustig in zijn zwembroek de pers van mij te woord staan hoor Haha!

al kijk ik dan wel even de andere kant op Haha!

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Re: Sjef Janssen: Goud weggegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 20:54

Cayenne schreef:
Zolang Nederland maar blijft presteren mag Sjef rustig in zijn zwembroek de pers van mij te woord staan hoor Haha!

al kijk ik dan wel even de andere kant op Haha!


ROFL Huilen van het lachen

Noetanchamon
Berichten: 2259
Geregistreerd: 16-10-04

Re: Sjef Janssen: Goud weggegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 20:54

Precies er is geen probleem, hij handelt imo correct als coach / trainer.

Vala

Berichten: 6728
Geregistreerd: 31-05-05
Woonplaats: Werkendam

Re: Sjef Janssen: Goud weggegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 20:56

Beschaving en Sjef zijn 2 heel verschillende dingen. Hij is wel recht door zee, je hoeft niet te twijfelen aan wat hij bedoeld.
Wat Anky betreft: heeft iemand weleens een losrij-sessie meegemaakt op een groot concours? Ze mopperen continue op elkaar en Anky heeft ook een slabekje dan hoor. Die 2 zijn gewoon aan elkaar gewaagd! Ze zal het best kunnen hebben anders trouwt ze niet met die vent en knutselt ze er ook niet 2 kinderen mee in elkaar.

Ilzas
Berichten: 3217
Geregistreerd: 30-05-04

Re: Sjef Janssen: Goud weggegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 20:57

sarabande schreef:
katiavl schreef:
Wat heeft iemand zijn look daar nu mee te maken..


Hij is bondstrainer, vertegenwoordigt Nederland op het hoogste niveau, daar zou je een verzorgd uiterlijk bij kunnen verwachten.
En MissJ de reden dat mensen over de opmerking vallen is omdat hij dat niet tegen Anky, maar tegen de pers zegt, dat is een beetje kwalijk.
Anky is voor veel mensen een idool en wordt publiekelijk als een stout kind behandelt.

Ook dat hoort bij het wel of niet hebben van een zekere mate van beschaving.


Juist Sarabande! Afgod

Iriscope

Berichten: 8606
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Windhoek, Namibia

Re: Sjef Janssen: Goud weggegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 20:59

Ik vind het ontzettend onsportief om zo te reageren. Is ook niet meer normaal die rivaliteit met Duitsland. Natuurlijk kan er iets fout gaan, ook bij Anky ook al verwacht je het juist van haar niet. Maar om dan in de pers zo te reageren en te zeggen dat de jury graag wat meer voorwaarts wil zien vind ik belachelijk.
Lijkt wel alsof ie eerst de jury de schuld wil geven en vervolgens dan maar Anky omdat zij niet deed wat hij wou dat ze deed. Foutjes gebeuren, dus je bent geen eerste.
Wees dan eens een (sportieve) vent en geef toe dat Isabell dit keer beter reed, en feliciteer haar!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110804
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Sjef Janssen: Goud weggegeven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-07 21:00

Die hebben ze ook absoluut wel gefeliciteerd hoor, zo eerlijk en collegiaal zijn ze nou ook wel weer Lachen

slimmerik

Berichten: 16625
Geregistreerd: 01-06-05

Re: Sjef Janssen: Goud weggegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 21:01

Tjee wat een gemiep over het uiterlijk van Sjef.... Hij doet zich gewoon niet anders voor dan dat ie is. Laat 'm toch. Hij gaat/hoeft/wil toch niet met jullie op de foto Haha!

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Re: Sjef Janssen: Goud weggegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 21:02

Cayenne schreef:
Die hebben ze ook absoluut wel gefeliciteerd hoor, zo eerlijk en collegiaal zijn ze nou ook wel weer Lachen


Besteedt de Nederlandse tv er nu nog aandacht aan? Ik zou de proeven wel graag zien.

Iriscope

Berichten: 8606
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Windhoek, Namibia

Re: Sjef Janssen: Goud weggegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 21:04

Dat mag ik hopen Cayenne Knipoog
Maar toch, achteraf dat gezeur is niet nodig, hij lijkt louie van Gaal wel, nee het lag aan het gras dat was te groen. Zucht
Tuurlijk is het goed om de proef te evalueren zodat je ervan kunt leren maar om iemand nou zo in de pers af te zeiken. Vind Sjef een prima vent maar af en toe laat ie zn temperament een beetje te veel oplaaien naar mijn idee.

Metall
Berichten: 47
Geregistreerd: 15-04-07
Woonplaats: @ HoMe

Re: Sjef Janssen: Goud weggegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 21:04

MissVicky schreef:
Ik vind het ontzettend onsportief om zo te reageren. Is ook niet meer normaal die rivaliteit met Duitsland. Natuurlijk kan er iets fout gaan, ook bij Anky ook al verwacht je het juist van haar niet. Maar om dan in de pers zo te reageren en te zeggen dat de jury graag wat meer voorwaarts wil zien vind ik belachelijk.
Lijkt wel alsof ie eerst de jury de schuld wil geven en vervolgens dan maar Anky omdat zij niet deed wat hij wou dat ze deed. Foutjes gebeuren, dus je bent geen eerste.
Wees dan eens een (sportieve) vent en geef toe dat Isabell dit keer beter reed, en feliciteer haar!


iid. Hij, zegt ook "Als ze(Anky) zich aan de afspraken had gehouden hadden we hier gewonnen"....
Net alsof dat van te voren te beslissen valt Lijst Nerd

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Re: Sjef Janssen: Goud weggegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 21:05

slimmerik schreef:
Tjee wat een gemiep over het uiterlijk van Sjef.... Hij doet zich gewoon niet anders voor dan dat ie is. Laat 'm toch. Hij gaat/hoeft/wil toch niet met jullie op de foto Haha!


Haha!
Ik vind het altijd zo jammer dat er allerlei vreemde dingen gezegd moeten worden. Naar mijn mening waren we hier een hele fijne discussie aan het voeren , met respect voor elkaar's mening. Beetje jammer dan dat er elders wat vreemde opmerkingen gemaakt moeten worden over mensen met een andere mening, dat vind ik zo kinderachtig.

Hanmar
Advies Mies

Berichten: 16984
Geregistreerd: 28-05-07

Re: Sjef Janssen: Goud weggegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 21:05

Inderdaad maar hopen dat ze de scheiding tussen echtgenoot en trainer goed kunnen zien: anders is het niet gezellig aan tafel Vork
Het is goed dat hij kritisch blijft kijken, dat zeker, maar om dít nou tegen de pers te zeggen gaat me wat ver... 'We hadden het op onze sloffen kunnen redden' vind ik geen eerlijke manier van tegen de zaken aankijken.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110804
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Sjef Janssen: Goud weggegeven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-07 21:06

MissJ schreef:
Cayenne schreef:
Die hebben ze ook absoluut wel gefeliciteerd hoor, zo eerlijk en collegiaal zijn ze nou ook wel weer Lachen


Besteedt de Nederlandse tv er nu nog aandacht aan? Ik zou de proeven wel graag zien.


Over een uur op ZDF, is al een paar keer gezegd Haha!

Iriscope

Berichten: 8606
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Windhoek, Namibia

Re: Sjef Janssen: Goud weggegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 21:06

Kut , geen ZDF hier Boos!

saaraah
Berichten: 1215
Geregistreerd: 18-04-05
Woonplaats: Enschede

Re: Sjef Janssen: Goud weggegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 21:07

Volgens mij mopperen die sowieso aardig op elkaar hoor, maar toch wel een beetje lullig vind ik voor Anky dat hij er bij de media ook zo uitvoerig op in gaat..

Mireille1970

Berichten: 5544
Geregistreerd: 06-05-05
Woonplaats: Landsmeer

Re: Sjef Janssen: Goud weggegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 21:07

Ehm volgens mij stopt die rivaliteit echt bij de hekjes rond de ring. Ze zijn gewoon vriendinnen in real life, en ja... mede daarom is ook Isabell vast wel eerst gefeliciteerd hoor, ook door Sjef.

Sjef is wat lomp maar lang niet zo erg als hij eruit ziet. Ik ken slechtere die voor de buitenwereld en pers altijd net doen of ze normen en waarden hebben... maar nog niet eens weten hoe je dat schrijft hoor.

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Re: Sjef Janssen: Goud weggegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 21:08

Cayenne schreef:
Over een uur op ZDF, is al een paar keer gezegd Haha!


ja mop, maar die zender heb ik niet. Haha!

Iriscope

Berichten: 8606
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Windhoek, Namibia

Re: Sjef Janssen: Goud weggegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 21:10

Dat ben ik wel met je eens Mireille, Sjef is een beste kerel volgens mij en er zijn veeeeeel ergere!
Maar ik denk dat het voor hem geen kwaad kan om zich iets meer in te houden en na te denken voor je er ( tegen de media ) dingen uitfloept.
Daarbij nemen veel mensen hem o.a. daardoor niet meer serieus.
(Mij niet inbegrepen overigens)
Misschien dat hij daar wel schijt aan heeft maar hij en Anky staan toch wel voor Nederlandse Dressuur en t imago van ons land. Of vinden jullie dat ik nu heel erg doordraaf?

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Re: Sjef Janssen: Goud weggegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 21:11

MissVicky schreef:
Dat ben ik wel met je eens Mireille, Sjef is een beste kerel volgens mij en er zijn veeeeeel ergere!
Maar ik denk dat het voor hem geen kwaad kan om zich iets meer in te houden en na te denken voor je er ( tegen de media ) dingen uitfloept.
Daarbij nemen veel mensen hem o.a. daardoor niet meer serieus.
(Mij niet inbegrepen overigens)
Misschien dat hij daar wel schijt aan heeft maar hij en Anky staan toch wel voor Nederlandse Dressuur en t imago van ons land. Of vinden jullie dat ik nu heel erg doordraaf?


Nee hoor, ik vind dat je wel een punt hebt. Ja Maar nogmaals, ik vond deze uitspraak niet schokkend. Maar misschien ben ik wel wereldvreemd. Knipoog Tong uitsteken

JJsalinero
Berichten: 8
Geregistreerd: 01-09-07

Re: Sjef Janssen: Goud weggegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 21:19

Sjef is kritisch, zo zij hij ook dat de ruiters ''geweldig'' gepresteerd hadden in de landenwedstrijd, en zo kan hij ook negatief commentaar geven. Ik vind dat Salinero ook veel te weinig verschil toont tussen passage en piaffe. Belachelijk om zo op Anky en Sjef persoonlijk in te hameren natuurlijk luisterd tweemaal Olympisch kampioen dressuur niet altijd als een braaf meisje naar de trainer. Meningsverschil is er altijd en Sjef is naar mijn weten dolgelukkig me zijn vrouw en kinderen. Nogmaals op dit bericht van anky.nl

EK Turijn: teamtrainer aan het woord


‘Er heerst hier een euforistische sfeer, het is feest! Eindelijk! We zijn erin geslaagd de hegemonie van Duitsland te doorbreken. Isabell Werth maakte hetzelfde kleine foutje als Anky, bij de inzet van het linkerdrafappyement. Ze zat kortbij, maar het was net niet genoeg. Individueel staat Anky nu eerste na de eerste proef. Morgen wordt de Grand Prix Special gereden. Maar eerst is het tijd voor een feestje. Er zijn hier veel Nederlanders vandaag aangekomen die de ontknoping van de landenwedstrijd live wilden meemaken. Dat geeft extra sfeer!’



Groeten, Sjef

word niet gereageerd! Een geweldige teamtrainer en ook complimenten aan Mariette Sanders.

Vala

Berichten: 6728
Geregistreerd: 31-05-05
Woonplaats: Werkendam

Re: Sjef Janssen: Goud weggegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 21:25

Ben benieuwd wie "jjsalinero" is? Zomaar even een account aangemaakt om hierop te kunnen reageren?
Ben het overigens met je eens hoor.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110804
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Sjef Janssen: Goud weggegeven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-07 21:27

Jokelien Jansen? Nagelbijten / Gniffelen Haha!
Het zou zomaar kunnen, de oudgroom van Anky Haha!

Ben het er wel mee eens Ja

daniella74
Berichten: 6109
Geregistreerd: 13-11-06

Re: Sjef Janssen: Goud weggegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 21:28

Tiessie schreef:
Ben benieuwd wie "jjsalinero" is? Zomaar even een account aangemaakt om hierop te kunnen reageren?
Ben het overigens met je eens hoor.


Denk dat dit zomaar een SA is van iemand die niet anders zijn mening durft te geven.

WinBinChes

Berichten: 6718
Geregistreerd: 30-05-04

Re: Sjef Janssen: Goud weggegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 21:29

Nou ze heeft toch mooi zilver. Ik vindt het knap dat ze constant presteerd! Nog niet zo lang geleden moest ze nog in het ritme komen en nu heeft ze toch team goud en individueel zilver. Topper.

Misschien waren er een paar fouten, maar zolang ze nog een medaille om krijgt te hangen vindt ik het geweldig.

Imke vindt ik ook super! Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ze Anky en Isabell voorbij streeft Haha!