Uitslagen Hippiade Paarden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SaskiaKur

Berichten: 6088
Geregistreerd: 19-02-06
Woonplaats: Limburg,Voerendaal

Re: Uitslagen Hippiade Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 19:31

Zeeland mag trots zijn Lachen Knipoog
Lynne graag gedaan. Had je graag in de finale gezien. Dus ik kan niet mee beoordelen over de proef van de finale. Maar met jullie twee komt het helemaal goed! Ja

Charly1989
Berichten: 965
Geregistreerd: 20-03-07
Woonplaats: Dirksland

Re: Uitslagen Hippiade Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 19:35

Rob Super Gefeliciteerd Haha! Go jij! Go jij!

Waikiki

Berichten: 11106
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: Vlakbij Sydney, Australia

Re: Uitslagen Hippiade Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 19:43

SaskiaKur schreef:
Zeeland mag trots zijn Lachen Knipoog

En dat zijn we ook Haha!

marillion
Berichten: 970
Geregistreerd: 27-10-06

Re: Uitslagen Hippiade Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 21:21

Bettine schreef:
De mensen met échte goede en flitsende paarden, of mensen die zelf heel erg handig zijn, kortom: dé dingen die leuk zijn om naar te kijken bij dressuur, wagen zichzelf (en met name ook hun paarden) echt niet meer aan afdelingsdressuur, en niet onterecht.

En wat er dan overblijft is niet bepaald spannend te noemen. Niet zo gek dat de waardering en animo om afdelingsdressuur te rijden steeds minder wordt.

Ik ben het hier ook niet mee eens , ik heb mee gereden in het Z viertal van onze vereniging en individueel rijden wij ook allemaal sterk Pling en hebben goede paarden dus wij horen echt niet bij de overblijfsels. OK dan!
Het is niet zo gemakkelijk hoor om met 4 ruiters in een 20x40 bak een z viertal te rijden en dan moet alles nog kloppend zijn.

Bij ons is het 3 maanden geleden uit een geintje begonnen om een viertal op te zetten en als je dan op de hippiade Go jij! Go jij! RESERVE KAMPIOEN Go jij! Go jij! word vind ik dat wel een hele prestatie

Sjoert

Berichten: 35961
Geregistreerd: 29-07-04
Woonplaats: De rug

Re: Uitslagen Hippiade Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-07 21:56

SaskiaKur schreef:
Zeeland mag trots zijn Lachen Knipoog
Lynne graag gedaan. Had je graag in de finale gezien. Dus ik kan niet mee beoordelen over de proef van de finale. Maar met jullie twee komt het helemaal goed! Ja


Lynne reed de finale toch?
Helaas reed ze de proef niet juist. Doodzonde, want ik vond het een erg fijn beeld geven..

imposantje

Berichten: 1776
Geregistreerd: 24-10-04
Woonplaats: Ergens in Noord-Brabant

Re: Uitslagen Hippiade Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 22:28

@ Marillion: Ik ben blij dat je het met me eens bent, ik was het er ook absoluut niet mee eens dat ze ons als 'overblijfselen' zien, het is een hele prestatie om met een 4 of 6 tal zo op elkaar ingespeeld te zijn om deze prestatie te behalen.
Jullie ook gefeliciteerd met jullie overwinning!

milou123

Berichten: 7674
Geregistreerd: 16-05-06

Re: Uitslagen Hippiade Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 22:41

Ik vind ook niet dat het overblijsels zijn, soms wel ja, maar dat heb je individueel ook. Hier in de kring is 1 4tal (wat nu niet gestart is deze zomer) dat echt geen overblijfsel.. Doen het in de individuele sport ook allemaal goed!

Poney

Berichten: 180
Geregistreerd: 06-03-06
Woonplaats: Achterhoek

Re: Uitslagen Hippiade Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 23:01

rowo schreef:
Lola_2000 schreef:
even een reactie op de prijsuitreiking; dat vond ik maar een aanfluiting!
ik was in de voorrondes van de M1 (Toronto) en L2 (Tyra), vierde en eerste in de ring....en op zaterdag in de finales met beide paarden zevende! beetje ondankbare plaats, maar zevende van Nederland is toch errug goed!...en niet eens een prijs krijgen voor de eerste proeven he. zijn gewoon 60 combinaties gestart in elke rubriek en dan maar 3 prijzen geven....tssss en daar betaal je dan startgeld, stalling en slaapplaats voor??? ben weer een ervaring rijker, maar de KNHS mag wel een voorbeeld nemen aan het Regiokampioenschap, waar fatsoenlijke prijzen gegeven worden!


Helemaal mee eens!!! Ik begin me steeds meer te ergeren daar. DE L2 en L springen krijgt een zadel als kampioen en de verenigingen en vier en zestallen krijg een medaille en een strik. Echt TE erg!!! Laat ze het eens wat eerlijker verdelen.
Plus dat ik vind dat de KNHS niet goed bezig is. Het NK is iets voor de amateur, zeggen zij iig. Maar als amateur hebben je er in de hogere klasses niks meer te zoeken.... In het L (misschien net M spr en M1 dressuur) zou je nog mee kunnen komen maar verder. Je kan beter thuis blijven, t zijn allemaal de professionals die met de prijzen naar huis gaan.


Het is inderdaad niet te doen om tegen een pony als Power and Paint te rijden. Als die EK ruiters en amazones...daar is toch niet tegen te rijden als amateur ruiter (waar de hippiade voor bedoeld is toch??) Deze ruiters hebben toch ook genoeg kansen om zich te bewijzen?
Afdelingsdressuur afschaffen??? Neeh zonde toch?? Het is toch leuk om eens een teamsport te doen een aantal weken in het jaar. Wanneer het afgeschafd zou worden wordt de sport nog individueler en soms ongezelliger.

De prijsuitreiking was dit jaar lekker in een hoekje gedrukt! Weinig publiek...erg jammer!! Het is juist toch super om in de hoofdring je prijs op te mogen halen?

Quidou
Berichten: 6514
Geregistreerd: 20-10-04

Re: Uitslagen Hippiade Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 23:08

Dat de dressuurruiters de 1e dag geen prijs kregen vind ik idd ook een beetje raar. Het Z en ZZ springen kreeg de eerste dag wel een prijs..
Van die zadels kan de KNHS denk ik weinig aan doen, dat heeft de sponsor bepaalt neem ik aan..
Klopt het dat de afdelingsdressuur ook geen dekens kregen? En maar 1 zo'n lint voor om de hals? Vind ik ook een beetje raar.. Daar betaal je idd wel 12,50 euro startgeld voor..

milou123

Berichten: 7674
Geregistreerd: 16-05-06

Re: Uitslagen Hippiade Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 08:03

De afdelingsdressuur krijgt nooit dekens, en maar 1 lint. Ik meen zelfs ook maar 4 lintjes voorgaande jaren..

Lynne81

Berichten: 231
Geregistreerd: 27-09-05
Woonplaats: Schiedam

Re: Uitslagen Hippiade Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 10:37

Sjoert schreef:
SaskiaKur schreef:
Zeeland mag trots zijn Lachen Knipoog
Lynne graag gedaan. Had je graag in de finale gezien. Dus ik kan niet mee beoordelen over de proef van de finale. Maar met jullie twee komt het helemaal goed! Ja


Lynne reed de finale toch?
Helaas reed ze de proef niet juist. Doodzonde, want ik vond het een erg fijn beeld geven..


Stom hé??! Nog nooit gehad! Ik was zo vol in concentratie dat ik ineens een blackout had! Ik wist het ook echt helemaal niet meer! Ben blij dat je het een fijn beeld vond. Ik had hem voor mijn gevoel perfect in de aanleuning. Ik gaf af en toe iets gas op hem bij de les te houden. Maar buiten dat vond ik hem heeeeel braaf... Ik had -6... anders was de uitslag heel anders geworden... Huilen Huilen Ben er nog steeds kapot van!

Annash
Blogger

Berichten: 26548
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Re: Uitslagen Hippiade Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 11:20

Ik baal er ook nog steeds van dat ik je met Salo in de PSG en met Uranium in de finale heb gemist. Wel een beetje een pechdag he meis Ach gut
Maar desondanks heb je toch weer goede resultaten geleverd, vierde van NL, doen een hoop mensen je toch niet na! Haha!

marillion
Berichten: 970
Geregistreerd: 27-10-06

Re: Uitslagen Hippiade Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 11:44

imposantje schreef:
@ Marillion: Ik ben blij dat je het met me eens bent, ik was het er ook absoluut niet mee eens dat ze ons als 'overblijfselen' zien, het is een hele prestatie om met een 4 of 6 tal zo op elkaar ingespeeld te zijn om deze prestatie te behalen.
Jullie ook gefeliciteerd met jullie overwinning!

ja jullie ook gefeliciteerd echt super zo'n prestatie
jullie zijn kampioen geworden in het L toch

Hennutjuh
Berichten: 503
Geregistreerd: 06-09-05

Re: Uitslagen Hippiade Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 12:17

ik ben ook zeer blij dat floor vos 2de was die had het ook echt verdient.


gr Hennie
en in het m2 of m1 aniek schraa ook super goed

mistid

Berichten: 9139
Geregistreerd: 10-08-06
Woonplaats: Bunne

Re: Uitslagen Hippiade Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 17:47

weinig reacties vn de tuigpaardfans, jmmr! Boos!

hananya

Berichten: 1047
Geregistreerd: 26-04-05

Re: Uitslagen Hippiade Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 15:38

Wij waren kampioen met het verenigingsteam. Haha!
Ik ben het er ook niet mee eens dat je daar met de amateurs/overblijselen van de club kunt aankomen.
Wanneer ik naar ons team kijk, is zeker de helft van ons team zijn/haar brood in de paarden verdienen.
Of het nu wel of niet eerlijk is, weet ik niet, maar je komt er zo langzaamaan niet meer onderuit...

Verder alle prijswinnaars: gefeliciteerd!!

Sjoert

Berichten: 35961
Geregistreerd: 29-07-04
Woonplaats: De rug

Re: Uitslagen Hippiade Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-07 19:47

Lynne81 schreef:
Stom hé??! Nog nooit gehad! Ik was zo vol in concentratie dat ik ineens een blackout had! Ik wist het ook echt helemaal niet meer! Ben blij dat je het een fijn beeld vond. Ik had hem voor mijn gevoel perfect in de aanleuning. Ik gaf af en toe iets gas op hem bij de les te houden. Maar buiten dat vond ik hem heeeeel braaf... Ik had -6... anders was de uitslag heel anders geworden... Huilen Huilen Ben er nog steeds kapot van!


Je was na de correctie van slag. Haha!
Zal ik kijken of ik leuke foto's heb? Schijnheilig

Ragne
Berichten: 1931
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Holland

Re: Uitslagen Hippiade Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 15:22

Sjoert schreef:
Bij de Z2 heb ik genoten van Uphill's Kur op muziek. Ja


Dat vond ik zeker de beste kur, zowel technisch als artistiek!
Echt lekker genieten, was een leuk Hippiade-toetje Tong uitsteken