Hippiade Mennen: uitslagen

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110812
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Hippiade Mennen: uitslagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-07 18:47


janouk
Blogger

Berichten: 17917
Geregistreerd: 18-04-06

Re: Hippiade Mennen: uitslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 19:24

Ja, het was echt ontzettend nat vandaag. Het veld zag er dan ook niet meer uit in de loop van de middag. Geen groen meer te vinden.

Onze Haflinger heeft het prima gedaan: 11e in de M dressuur pony's. Helemaal trots op haar en mijn man. Want hij is 3 jaar geleden begonnen met de paardensport en nu 11e in de M met zijn kleine bolle blonde.

Echwel

Berichten: 12493
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Raalte

Re: Hippiade Mennen: uitslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 20:09

Nette uitslagen he Haha! Haha!
Manie eerste in de Mdressuur en tweede zdressuur pony's
Meis van harte.....

Sjoert

Berichten: 35961
Geregistreerd: 29-07-04
Woonplaats: De rug

Re: Hippiade Mennen: uitslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 20:12

Nette prestatie van Manie dan!
Felicitaties die kant op!

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Hippiade Mennen: uitslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 20:23

Manie gefeliciteerd, super gereden meid! Ondanks al dat gemopper op de banen Knipoog

Jammer, jammer, jammer van de regen. Maar helaas, niets aan te doen. Desondanks een leuke dag.

confetti

Berichten: 2152
Geregistreerd: 22-08-01
Woonplaats: breda

Re: Hippiade Mennen: uitslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 22:00

Manie gefeliciteerd.
Pff, wij hebben onze dag wel gehad, letterlijk de hele dag op de wagen gezeten in de regen. Bij de M pony's 9e geworden, M vaardigheid 3e (was wel een beetje glijpartij), L vaardigheid 1 strafpunt voor tijd en in de Z dressuur 5e en daar ben ik ook erg trots op, het was voor Topic zijn 5e dressuurwedstrijd en het gaat steeds beter.

Janouk heb ik ff gesproken en naar Echwel heb ik gezwaaid, Sjonniej nog ff gesproken. Ik ben vast nog mensen vergeten.

Echwel

Berichten: 12493
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Raalte

Re: Hippiade Mennen: uitslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 08:20

Echwel zat heerlijk achter glas naar iedereen te zwaaien.. Haha! Haha!

Net de koningin

liezzie

Berichten: 1069
Geregistreerd: 20-02-05
Woonplaats: Lochem

Re: Hippiade Mennen: uitslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 08:27

gefelicireerd Janouk!
Super prestatie!

LuckyShot
Berichten: 280
Geregistreerd: 20-05-07

Re: Hippiade Mennen: uitslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 10:30

Ik ben ook naar Ermelo geweest. Mijn tante deed mee in de klasse B en M pony's.
Ring 7 & 8 Verdrietig waren om te huilen!! Pony wilde niet door de blubber en ging dus stoppen. Jammer veel punten op verloren!
Het was wel leuk! Lekker gezellig in de regen !!

manie
Berichten: 3975
Geregistreerd: 20-07-05

Re: Hippiade Mennen: uitslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 11:15

Bedankt voor de felicitaties Lachen

En iedereen gefeliciteerd met de eigen prestaties!!

Jemig wat een dag ! en wat een weer Nagelbijten / Gniffelen

Even een verslagje.
Dressuur (M) van Timano liep degelijk, maar niet echt spectaculair, hij was wel heerlijk ontspannen, maar dan mist hij z'n 'gouden draadje' wel eens vind ik zelf Bloos Ik zag andere pony's gaan (stukjes uiteraard, want je bent zelf aan het (in)rijden) waar ik van dacht Wow! Maar goed ik heb dus geen idee hoe die proeven liepen. Onze eigen proef was gewoon netjes en voor een 5 jarige zat er ook niet heel veel extra's meer in denk ik. Al met al genoeg voor de winst met 65,1% Go jij! Go jij! Afbeelding Ben nu wel heel trots op mijn Manie!!!

Met Monty in de Z dressuur tweede met 63,8%. Een beetje een dubieze jury uitslag (1e, 1e, 2e en 9e), dat wel. Maar dat gebeurd in de dressuur en dat weet je, zeker als je tegen een grote naam als Yvonne de Ruyter moet rijden. Het zegt ook meer over de betreffende jury dan over de prestaties van mijn pony denk ik dan Knipoog
Het terrein was vreselijk slecht (niet alleen door de regen, maar ook door 3 ander hippade's en het slecht uitzetten van de ringen...). Waardoor het bij stukken meer van een marathon had dan van een dressuurproef. Hierdoor kwam Monty niet echt tot dragen en werd hij een beetje 'eng' in de hals. De proef zelf liep wel netjes, en ik ben echt supertrots op deze tweede plaats! De pony heeft echt zijn uiterste best gedaan onder deze omstandigheden ook een topknollie dus!

In de vaardigheid had Timano (M) had 2 ballen, hij schrok nogal van de vlagen naast de kegels Haha!, maar hij ging braaf langs alle 'enge dingen' en ook de brug (waar je een hernia bij opliep) nam hij braaf. Dat was dus vooral super leerzaam.
Met Monty (Z) had ik in de vaardigheid 1 balletje, een beetje pech, maar op een andere poort hadden we geluk, daar verschoof de kegel terwijl de bal bleef liggen Tong uitsteken

Al met al een bijzonder gave dag!! Jammer van het weer en de rommelige organisatie, maar wij hebben een super dag beleefd en 's avonds een gezellig feestje!! Luc had een aantal mensen gebeld (waar ik niks vanaf wist ) Dus het huis zat hier vol gisteravond, super gezellig!

Nu hangen de kampioensdeken, de sjerp, de linten en de medailles te drogen en ik kan nog even m'n lol op met het poetsen van de tuigen en de wagens want oei oei, van de gemiddelde marathon kom je schoner thuis Haha! Vork


Afbeelding
en daar sta je dan Pling écht gaaf!

janouk
Blogger

Berichten: 17917
Geregistreerd: 18-04-06

Re: Hippiade Mennen: uitslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 12:59

Manie, super gefeliciteerd!

Toen ik jou met Timano zag lopen, wist ik meteen dat wij nog een lange weg te gaan hebben in de M. Hij liep super.
Verdiend gewonnen.

In het Z heb ik jouw proef niet gezien.

manie
Berichten: 3975
Geregistreerd: 20-07-05

Re: Hippiade Mennen: uitslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 21:57

janouk schreef:
Manie, super gefeliciteerd!

Toen ik jou met Timano zag lopen, wist ik meteen dat wij nog een lange weg te gaan hebben in de M. Hij liep super.
Verdiend gewonnen.

In het Z heb ik jouw proef niet gezien.


Bedankt! Bloos

Maar jullie Janouk is ook enorm vooruitgegaan ten opzichte van afgelopen winter (met de clinic van Koos de Ronde tijdens Jumping A'dam). Ze loopt veel meer 'aan elkaar' . Dat is tenminste de indruk die ik kreeg toen ik Paul tijdens het losrijden zag Ja

janouk
Blogger

Berichten: 17917
Geregistreerd: 18-04-06

Re: Hippiade Mennen: uitslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 06:57

Dank, ik zal het Paul zeggen, want hij vindt het behoorlijk lastig in de M.
Hij is 3 jaar geleden begonnen met de paardensport. Ik vind het al knap dat ze samen al in de M zitten. En dat terwijl hij Janouk 3 jaar geleden kocht om een beetje op zondag door het bos te toeren Haha!

Bonita584
Berichten: 13
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: ZH

Re: Hippiade Mennen: uitslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 08:28

Weet iemand toevallig op welke site alle foto's staan die op de hippiade gemaakt zijn afgelopen zaterdag?

janouk
Blogger

Berichten: 17917
Geregistreerd: 18-04-06

Re: Hippiade Mennen: uitslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 08:44


Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Hippiade Mennen: uitslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 18:46

Ik heb John Willems ook de hele dag in de stromende regen foto's zien schieten. Ik weet zijn site alleen niet exact uit mijn hoofd, maar ik weet zeker dat google dat wel weet Lachen

confetti

Berichten: 2152
Geregistreerd: 22-08-01
Woonplaats: breda

Re: Hippiade Mennen: uitslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 08:16


janouk
Blogger

Berichten: 17917
Geregistreerd: 18-04-06

Re: Hippiade Mennen: uitslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 13:19