Bernadette Pujals en Vincent blijven winnen

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110812
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Bernadette Pujals en Vincent blijven winnen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-07 11:49

http://www.anky.nl/index.asp?page=nieuw ... 92&lang=nl
anky.nl

Ook de kür op muziek is een prooi geworden voor Bernadette Pujals uit Mexico. Nadat ze een dag eerder al de Grand Prix in Bremen had gewonnen, was ze afgelopen zondag opnieuw te sterk voor de rest van het deelnemersveld met 76,550 %.

Coby van Baalen was de enige Nederlandse deelneemster in de zware tour en eindigde met BMC Ojay op de zevende plaats met 68.500 %.

De springruiters deden goede zaken in Bremen en wonnen de landenprijs. Het Nederlandse team bestond uit Angelique Hoorn met Blauwendraad's O'Briën (0/4), Jurgen Stenfert met BMC Vayom (8/0), Marc Houtzager met Opium (4/4) en Vincent Voorn met Gestion Priamus (0/0). In de Grote Prijs zette Hoorn de beste Nederlandse prestatie neer door vierde te worden.

vienna2

Berichten: 161
Geregistreerd: 04-04-07

Re: Bernadette Pujals en Vincent blijven winnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 12:54

Op teletext bij de NOS staat , dat Vincent Voorn met Priamos het beste resultaat in de grote prijs hadden geleverd : 2e

Anne_GTI

Berichten: 18208
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re: Bernadette Pujals en Vincent blijven winnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 17:34

Prachtige combinatie is dat. Vorig jaar was ze ook in Arnhem en vond ik dat ze zwaar werd ondergewaardeerd. Gelukkig gaan de scores nu wel de goede kant op en is de naam van deze combinatie nu gevestigd. Met name de piaffe en passage vond ik echt prachtig, heel gedragen op het achterbeen, veel takt en lekker los door het lichaam. Echt genieten.