Veterinaire begeleiding dressuurpaarden door Watermolen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110738
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Veterinaire begeleiding dressuurpaarden door Watermolen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-08 11:15

http://www.kwpn.nl/home_nl.php
kwpn.nl


De KNHS is met Jan Greve overeen gekomen dat hij met zijn medewerkers van Paardenkliniek De Watermolen de veterinaire begeleiding van de paarden van het Olympisch Kader Dressuur op zich neemt.

Met het aantrekken van Greve is de begeleiding van de paarden van het Olympisch Kader Dressuur in handen gekomen van een zeer ervaren en deskundige paardenarts.

In 1982 is dierenarts Jan Greve gestart met de inmiddels internationaal bekende Paardenkliniek De Watermolen. Vanaf 1982 is hij meer dan 12 jaar dierenarts geweest van het Nederlandse eventingteam en tevens was hij teamveterinair van het gouden springteam op de Olympische Spelen van Barcelona 1992. De laatste jaren is Greve teamveterinair van de junioren – en young riderteams springen en tevens van de Nederlandse ponyteams.

Greve zal de begeleiding van de paarden tot het vertrek naar Hong Kong op zich nemen. Zelf reist hij niet af naar dit evenement omdat hij eerder aangegane verplichtingen met betrekking tot de begeleiding van de jeugd- en ponyteams nakomt.
De dressuurpaarden worden door dierenarts Arie Hoogendoorn of Wim van Dijck, (beide zijn verbonden aan Paardenkliniek De Watermolen) op hun reis naar Hong Kong begeleid.

Kafue

Berichten: 3437
Geregistreerd: 04-10-04

Re: Veterinaire begeleiding dressuurpaarden door Watermolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 14:15

Dan hebben ze in ieder geval een kundig team dierenartsen om zich heen in voorbereiding en tijdens de spelen.

hilden1971
Berichten: 674
Geregistreerd: 09-08-07

Re: Veterinaire begeleiding dressuurpaarden door Watermolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 15:12

Goede keuze, verstandige keuze.

malloesje

Berichten: 3421
Geregistreerd: 10-09-07
Woonplaats: Twente

Re: Veterinaire begeleiding dressuurpaarden door Watermolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 10:39

Goede artsen, ga er zelf ook altijd heen als ik wat heb met de paarden. Jammer dat jan af en toe niet te peilen is.
Ik denk dat Arie de man is die mee gaat naar de Spelen.

Kafue

Berichten: 3437
Geregistreerd: 04-10-04

Re: Veterinaire begeleiding dressuurpaarden door Watermolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 00:10

Ja dat ken ik maar ja die man druk druk druk he, meestal komt hij dan later wel uitleggen waarom hij even zo deed.
Super dierenarts voor grote dingen gaan wij er altijd heen. De huis tuin en keuken dingen heb ik een goede dierenarts uit Heek duitsland echt een ouderwetse vakman.

Arie heeft dus nog een mooi reisje voor de boeg.