De bloedige dood van een kampioen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Adil

Berichten: 10746
Geregistreerd: 14-09-05
Woonplaats: Duitsland (Gölenkamp)

Re: De bloedige dood van een kampioen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 22:09

wizewo schreef:
Daar heb je ook weer gelijk aan, maar ik betwijfel of hij het idee had dat het zo kon aflopen.

Heb je de tweede alinea tegen mij? Iedere extremischtische groep is er een te veel. Maar ook zij hebben goede en slechte kanten. Bedoelingen zijn in hun ogen goed, dat de uitwerkingen, gevolgen,uitwassen,... zo slecht zijn, brengt de balans natuurlijk in groot onevenwicht.

Je kan het er mee (on)eens zijn, maar de wereld is niet zwart en wit. Er zit een heel kleurpalet tussen.

In mijn ogen moet media objectief blijven, omdat "mensen" subjectieve stukken in de media als objectief zien en daar dan in geloven, of het nu correct of fout is. We weten zoiezo al niet het hele verhaal, waarom dan maar een kant belichten. Onafhankelijk na blijven denken, niet te veel klakkeloos geloven van wat men zegt, evalueren en relativeren.


Ja, daar heb je ook wel gelijk aan....Een verhaal heeft altijd meerdere kanten....Maar de daad op zich blijft iets onvergeeflijks...

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Re: De bloedige dood van een kampioen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 18:58

ik vind het maar een raar verhaal

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 23:14

ik heb de film gezien. En binnenkort komt er een modelpaard van shergar hierheen. Wat een triest verhaal toch :( eigenlijk hoop ik dat ze ooit nog zijn begraafplaats vinden zodat ze hem nog in ere kunnen bedraven ergens.

Cowgirl

Berichten: 23749
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Re: De bloedige dood van een kampioen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 16:33

pff topic van bijna 6 jaar oud.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Re: De bloedige dood van een kampioen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 16:35

Idd, en die was rustig weer weggezakt als niemand verder had gereageerd :D

Anoniem

Re: De bloedige dood van een kampioen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 22:24

ohw sorry hoor, hij stond in het beginstuk.