Adjan en Arezzo van de Wolfsakker kampioenen AES HK

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110849
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Adjan en Arezzo van de Wolfsakker kampioenen AES HK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-08 12:18

http://www.aesnederland.nl/#
aesnederland.nl


De hengst Adjan is eergisteren uitgeroepen tot de kampioen van de dressuurhengsten bij het Anglo European Studbook. De zoon van Tuschinski (mv. Naturel) wist zowel qua model als beweging op beide bezichtigingen veel indruk op de jury te maken. De donkerbruine hengst werd gefokt door Stal de Kim uit Nuenen en is in eigendom van Stal Houben uit Schinnen.

Bij de springpaarden ging de kampioenstitel naar de voshengst Arezzo van de Wolfsakker. De zoon van Triomphe werd door Bart en Mirjam van der Kloet gefokt uit de merrie Quilina van 't Plutoniahof, een dochter van Chin Chin die onder Roelof Bril zeer succesvol in de springsport heeft gepresteerd. De familie van der Kloet is ook de trotse bezitter van de interessante voshengst.

De hengstenkeuringscommissie heeft tijdens de hoofdkeuring van het
AES op 12 maart in Schijndel dertig hengsten aan haar bestand toegevoegd. Acht dressuurhengsten, 21 springhengsten en een Friese hengst hebben hun dekbrevet toegekend gekregen. De meeste hengsten kwamen in aanmerking voor de status 'Licensed'. Twee oudere springhengsten werden direct voor het leven goedgekeurd en kregen de status 'Aprroved'.

Dyyy

Berichten: 5360
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Geleen

Re: Adjan en Arezzo van de Wolfsakker kampioenen AES HK

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 14:52

Echt cool dat Adjan ggk is Lachen.
Ik sta zelf ook bij Houben en het is echt een mooi beestje!

CaPrIoLe`79
Berichten: 5542
Geregistreerd: 22-11-05
Woonplaats: ♫ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♫

Re: Adjan en Arezzo van de Wolfsakker kampioenen AES HK

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 21:01

Ik zag mooie foto`s op horses.nl. Weet iemand toevallig wie die foto`s genomen heeft en of die een site heeft?

MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Re: Adjan en Arezzo van de Wolfsakker kampioenen AES HK

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 04:01

oneilltje79 schreef:
Ik zag mooie foto`s op horses.nl. Weet iemand toevallig wie die foto`s genomen heeft en of die een site heeft?


Die kan je straks wel bestellen via de fotoservice van de Paardenkrant neem ik aan!

CaPrIoLe`79
Berichten: 5542
Geregistreerd: 22-11-05
Woonplaats: ♫ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♫

Re: Adjan en Arezzo van de Wolfsakker kampioenen AES HK

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 13:17

Staan die foto`s ook al in de paardenkrant dan? Want omdat ik in Belgie woon ontvang ik die altijd een paar dagen later.
Maar verder zou ik ook graag de andere springfoto`s nog een keer bekijken.